Le-am laudat pretul si aderenta. Poate altii au fost mai norocosi, si ale lor se vor echilibra mai usor. Pana una-alta, eu imi caut anvelope.
Easy...... Way Too Easy
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Loganelul tocmai ce-a sarit de 86666km, with flying colors. Cv se misca ok, consumul pe 800km dn-uri si e86 aprox. 7%. la dus am mers 110-120km/h, la intors cam 100-110, si o bun bucata cu 80km/h (ceata). Desi cutia cea "noua" amplifica lipsa puterii, masina se intinde bine la drum, avand portiuni intregi unde am mers cu tr.4 (o idee mai scurta decat tr.5 stock, numai buna pentru zone deluroase/sate multe etc.)
Comment
-
Iti dau si eu o idee, buna-rea, ca tot vorbiti de cauciuciu.
Ziceai de 700 RON setul la sh. Pai am vazut pe un site anvelope chinezesti 185/65 R15 Infinity INF049 la 171 RON bucata. Au profil foarte asemanator cu Bridgestone Blizzak BM-30.
Eu n-am vrut resapate sau sh si am luat asa ceva pentru masina mea. E a treia iarna cu ele si n-am avut nici un eveniment neplacut. Pina acum chiar nu pot sa le gasesc vreun cusur, iar cind am avut nevoie am urcat de exemplu la Muntele Rosu in ianuarie fara probleme.
Comment
-
Cred ca trebuie tinut cont de raportul calitate-pret. http://www.michelin.ro/despre/michelin-in-romaniasigpic
Comment
-
recent am sarit de 90.000 km. cv se prezinta perfect, amestecatura de motor la fel.
Noutati prea mari nu-s, doar un volan "impielitat" de la Dsign(multam fain) si culbutori pe role, montati azi. trebuie sa le mai refac o data jocul, cam rapaie.
Am facut jocul dis-de-dimineata, 015 (0,2 trece greu) admisie si 0,25 (0,3 trece greu) evacuare. ma fentase o bujie crapata, am acum motiv sa arunc un set de dor16lgs! mpp da semne de oboseala, "cade" pe la 650rpm in ralanti.
In rest nimic nou, suferim de artrita pe la articulatii si cautam arcuri mai joase.
Ieri am completat "amestecul" de motor cu faimosii (deja) culbutori pe role. A disparut complet zgomotul de tacheti (din habitaclu). langa motor nu pare mare diferenta. A remarcat si sotia. Pana si zgomotele pe toba s-au mai linistit putin. Axa aia pare uzata, o am in vedere.
Culbutorii i-am reglat in doua etape (ca un fel de pasuire), la 0,15 admisie, 0,25 evacuare. dupa primul reglaj si pasuire, admisia era stransa complet! Dupa al doilea reglaj motorul suna cum trebuie, dar voi mai face o verificare dupa 1000km. am utilizat garnitura metalica reinz la capacul culbutorilor, fara sa mai pun faimosul silicon. aparent nu plange pe nicaieri. strans totul dupa manual, cu dinamometrica. Am de gand sa fac din nou testul de compresie, cred ca sunt deja 10k km de la transplant si ar trebui sa se fi pasuit putin segmentii . Nu da cu fum deloc, nu papa ulei, ba chiar uleiul Aral a iesit destul de curat.
Consum pe 2240km 7,7% gpl. 2 top-speeduri de peste 180, in rest mersul meu "alert" Buzau-Bucuresti si Bz-BT. Clapeta 50mm, FilcoR....
Am uitat sa spun ca acum am in motor ulei "Motrio" 15w40 (un fel de apa galbuie). Am primit un promo de nerefuzat la Dacia BZ si am facut schimbul la ei, din curiozitate si multa lene. desi se cam aud bataile prin motor fata de orice alt ulei de pana acum, nu mi-a mancat niciun gram si nici asta nu-i inca prea negru. Cred ca, pana la urma, scap fara segmentare, mai degraba niste semeringuri supapae si un refacut de scaune. eventual feliat putin din chiuloasa. numa' 0,5mm.
Comment
-
Vezi ca trebuie si silicon pe garnitura aia, chiar daca-i noua. Trebuie pus doar un strat subtire
Comment
-
Un manual de service nu citesti si tu? Forumul nu tine loc de el!
Comment
Comment