cred ca-s numai culbutorii.
Easy...... Way Too Easy
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
era de ajuns sa schimbi a 4 sa ii dai putin si dupa sa ii dai 3 .......face boc bum bum ))) se deregleaza curbutori ,poate sari cureaua de la punct ,sau sa se rupa ......ai incercat sa atingi 7500 de ture intr-o frazasigpic
Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html
Comment
-
Verifica si tensiunea curelei de distributie.Bine ar fi sa o schimbi, chiar daca nu e sarita dar de slabit s-a slabit sigur.
In caz ca ai cureaua sarita si supapele strambe, chiar daca sunt 2-3 sau 4 schimbale pe toate 8, rectificate si ele si scaunele.
Comment
-
imi pare rau razvane pt ce ti s-a intamplat, se mai intampla ... ii pui 1.6 acuma ?
Comment
-
In caz ca se mai intampla si a2a oara nu o sa mai mearga.Lafel si la mine..prima data nu a avut nimci..nici culbutorii, a2a oara a sarit.D-asta scriam sa verifici tensiunea curelei chiar daca e la locul ei.
Comment
-
Masina sta pe bara vreo saptamana si apoi intra la schimbare interne motor, chiuloasa, etc. am ales sa iau un motor absolut complet (pretul de achizitie va fi cam de 1000ron), de pe care sa mut totul in blocul meu. stie cineva cotele motorului 1.6 e5 de 85 cp? ma refer la cursa/alezaj. chiuloasele oricum sunt intarite/pregatite pentru bioetanol incepand cu anul 2009, ca asa se lauda Dacia. Defectul in sine este ruperea filetelor prezoanelor rampei de culbutori, relativ usor de reparat din cate am putut intelege. Chiuloasa mea, cat si internele, le dau in cel mai rau caz la fier vechi, recuperand cafeaua bauta in timpul lucrarilor.
Va propun, asadar, transformarea topicului meu, pentru o saptamana, intr-un topic tehnic, unde vom analiza si "demonta" miturile montarii unor alte interne pe blocul stock. Doresc si sfaturi pentru scoaterea catalizatorului, eu avand in plan sa pun in locul lui o bucata flexibila de toba (ca la Opel, sa zicem). softul va ramane de 1.4, urmand ca la momentul potrivit sa apara un soft pe dyno. Masina NU se prepara pentru liniute, curse, etc, si daca ocazional plecam mai tare de la semafor se va considera un pamflet si atat. In teorie, se pastreaza axa mea de 1.4, pentru mai mult cuplu pe turele joase.
Comment
-
uite niste date despre motoare si implicit alezaj si cursa.
Da si tu mai multe detalii despre motorul cumparat. cati km a spus ca are? de unde l-ai luat.Attached FilesLast edited by o8MeLC; 17 November 2011, 22:12.
Comment
Comment