Easy...... Way Too Easy

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • dupa cum zice si cristi, cei de la dacia nu spun ca 1.6 8v este pregatit de e85.

    Eu va pot spune ca motorl 1.4 cu interne de 1.6 tragea foarte bine pana la 4000 de ture. Adica volanta de 1.4 si chiuloasa tot de 1.4 (ma refer la axa).

    Dupa cum am mai spus alexspeed pe a 2-a eu pe cu a 3-a si nu lua niciun centimetru. Eu nu cred ca un 1.6 de fabrica sta asa de bine. Tind sa cred ca volanta mai mica face diferenta.
    Attached Files
    Last edited by o8MeLC; 18 November 2011, 15:25.

    Comment


    • dar cel de 1.6 euro 5 este..

      Comment


      • poza pusa de mine este de pe site oficial al lor si dupa cum vezi este motorul de 1.6 E5 si nu scrie nicaieri ca e pregatit pentru E85. Doar la 1.6 16v spune ca poti folosi E85

        Comment


        • Originally posted by razvanamza View Post
          si de ce nu vii cu laptopu la reparat?
          pai fa mi rost de CD rom la pret bun si eu iti dau un CD plin cu bunatati. il copiezi defapt

          si intereseaza si tu de ambreiajul ala de SuperNova daca tot desfaci acolo. nu il face 1.6 cu ambreiaj de 1.4 ca il crapi
          daca vei lua ambreiaj ia din asta de ti zic eu ca nu vorbesc tampenii. are 215 mm ambreiajul de SN

          da 1.6 8V nu poate functiona cu bioetanol. doar 16v si parca se numeste hi flex sau ceva de genul. si cica fuge de rupe cu etanol

          Comment


          • lasa ca n-o sa dau burnout in fiecare seara, si chiar voi merge frumos cu masina. imi ajunge cel de 1.4

            Comment


            • mie mi s a dus ambreiajul asta de 200 la 130 Nm la 2000 rpm. tu, cred, sper ca o sa ai mai mult dar o sa ai ambreiajul de 180. pune ambreiaj de 1.6 macar nu te chitri, ca tot desfaci si umbli. asa cand crapa alti bani alta distractie. fa un efort pune l acum si ai gatat

              Comment


              • tu nu vrei sa intelegi ca efectiv NU am bani de toate nebuniile astea? motor il fac fiindca oricum trebuie desfacuta chiulasa, altfel il lasam in pace.

                Comment


                • da ma stiu da te costa mai mult dupa. mai platesti odata manopera. in fine tu stii cum e mai bine

                  Comment


                  • manopera eu platesc mereu foarte putin. nu-i vorba de manopera aici. dar cand dau jos motorul (cu tot cu cutie) oi vedea si cum se prezinta ambreajul. daca e abia la jumatate il mai las, nu-i bai.

                    pe masina vor urca si amortizoare putin intarite pe fata. pretul este imbatabil pentru niste aortizoare practic noi. chiulasa pleaca maine la intarire scaune supapa, luat 0,5mm sau 0,4 (in functie ce zice si mecanicul meu), poate luam din bloc in loc de chiulasa.., marire si debavurare admisie/evacuare . merita debavurata si evacuarea stock (serpii)?
                    Last edited by razvanamza; 18 November 2011, 21:45. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • la panarama aie de evacuare din fonta clar nu. pune serpi

                      eu nu as lua din chiuloasa. si doamne nu lua din bloc. ia cat vrei tu din chiuloasa da nu lua din bloc

                      porturile din admisie lasa le asa. nu le mari. doar lustruiestele desi nici lustruirea nu e buna pentru cuplu la ture joase

                      Comment


                      • ce vrei sa faci cu motorul ala ...........pana la urma ......sa traga ,sa stea,sa rupa. sa tina ...........
                        sigpic
                        Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                        http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                        Comment


                        • sa traga jos in ture. 2000 4000 sa aibe cuplu bun. teoretic cu axa de 1.4 si admisia de megane ar trebui sa reuseasca

                          Comment


                          • daca portez admisia din chiulasa va avea cuplu mai prost?

                            Comment


                            • mai, alea au diametre bine gandite si calculate. o sa apara o neconcordanta, o lipsa de flow intre admisie si chiuloasa. admisia are 30 mm si chiuloasa o faci de 32 sau 33 ? mai pusca una cu alta ? una e sa le cureti de bavuri si le faci gigea si alta e sa incepi sa manaresti la diametre.

                              din 1000 rpm cu a 4 a Stepway ul lu fratimiu pleaca o leaca in fata mea. ca il crap dupa e alta poveste. 16v are si raspuns mai prost la acceleratie. 1.6 mi se pare mai nervos la apasare brusca doar ca se fleshcaie instant.
                              pe ture joase conteaza toate elementele care ti pot turbiona aerul ca in piston sa se formeze un amestec cat mai omogen. sa iti arat la mine la 16v asemenea elemente pozitionate in diferite locuri ale admisiei.

                              niste serpisori pe 30 33 la exterior si un traseu fara catalizator pe 45mm iti mai trebuie.

                              poti gasi date tehnice despre axa de 1.4 si cea de 1.6. durata lift admisie si evacuare ?
                              Last edited by alessandro; 18 November 2011, 23:19.

                              Comment


                              • deci ce propui sa fac? doar polishare admisie si atat? vroiam sa iau putin si din bloc sau chiulasa, macar 0.5mm..

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google