Easy...... Way Too Easy

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • nu lua ma din bloc. daca vrei cu adevarat ia din chiuloasa desi eu nu as face asta. si porturile doar polisheaza le discret, elimina le bavurile, da le pace asa cum is.

    acum in seara asta chiar nu mai am putere sa ma documentez, sa ma apuc sa citesc. ai un laptop cu Cd rom ? vino cu el si iti dau documentatia care o am. chiar vreau si eu sa caut ceva in ea si nu am unde sa o deschid

    Comment


    • polisate traseele de admisie si evacuare , ia un 0.5 din chiuloasa .serpi 4-1 cu diamertu marit foarte putin decat are galeria stock ......axa de o vrei tu ....admise de megane .....volanta de 1.4 ...soft custom safe

      la serpi daca as fi in locul tau as lua serpi de 16v .sunt super ok din toate punctele de vedere .......am vrut eu sa imi iau de 16 v sa ii modific putin ...e tot ce are nevoie motorul
      sigpic
      Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
      http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

      Comment


      • lasati ma blocul si chiuloasa. vi s a pus pate pe ele ?

        serpii de 16v nu prea merg. sunt destul de diferiti. se gaseste tzeava din inox de 30 la interior cu 2 sau 1.5. la mine serpii au 33 mm. pentru el cu 1.6 si axa de 1.4 un 30 e ok da tot asa din vorbe facem treaba ?

        la toate masinile de WRC WTCC IRC F1 etc am vazut serpi 4-1 adica pentru ture mari ca altceva nu ii intereseaza. pe vremea V12 in F1 erau serpi chiar 6-1

        Comment


        • Originally posted by alessandro View Post
          la panarama aie de evacuare din fonta clar nu. pune serpi

          eu nu as lua din chiuloasa. si doamne nu lua din bloc. ia cat vrei tu din chiuloasa da nu lua din bloc

          porturile din admisie lasa le asa. nu le mari. doar lustruiestele desi nici lustruirea nu e buna pentru cuplu la ture joase
          ia argumenteaza-mi tu mie ... de ce sa nu ia din bloc dar din chiulasa sa ia ?
          e posibil daca iei prea mult din evacuare sa pierzi un pic de cuplu jos in ture .In principiu pe evacuare nu se prea ia,doar pe admisie,la port and polish ma refer .
          Ca sa nu ziceti ca nu va invat nimic , uite ceva din care se obtin mult cuplu jos , prevenire de detonatii si o eficienta mult mai mare a exploziei .
          Attached Files
          Last edited by Cristi_Xp; 19 November 2011, 01:37.
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • Pai si nu arzi garnitura Xp-ule?orcum la logan nu ai unde sa faci asa ceva....
            Razvan,sfatu meu,ia 0.5 din chiuloasa,lustruieste admisia si evacuarea din chiuloasa,(asa cum am inceput eu),mai poti alinia gaurile din chiuloasa cu cele din galerii,ele nu pic fest gaura pe gaura,e mai dificil de facut,dar conteaza.
            sigpic

            Comment


            • Originally posted by Cristi_Xp View Post
              ia argumenteaza-mi tu mie ... de ce sa nu ia din bloc dar din chiulasa sa ia ?
              e posibil daca iei prea mult din evacuare sa pierzi un pic de cuplu jos in ture .In principiu pe evacuare nu se prea ia,doar pe admisie,la port and polish ma refer .
              Ca sa nu ziceti ca nu va invat nimic , uite ceva din care se obtin mult cuplu jos , prevenire de detonatii si o eficienta mult mai mare a exploziei .
              pur si simplu ca sa nu "strice" blocul. poate vrea vreo data sa revina stock si e mai greu. doar din cauza asta.

              Comment


              • Originally posted by Cristi_Xp View Post
                Ca sa nu ziceti ca nu va invat nimic , uite ceva din care se obtin mult cuplu jos , prevenire de detonatii si o eficienta mult mai mare a exploziei .

                te referi la taieturile alea 3? ca o zgarietura de pisica?

                citisem undeva pe net despre un poriect de dacia logan 1.6 de recunoastere traseu (deci pentru raliu) la care luasera 1mm din bloc (nu din chiulasa) pentru o crestere de 8 cai si 9Nm cu soft absolut stock, cam cat remaparea.

                Ma gandeam sa polishez putin admisia, si sa iau 0,5 din bloc sau chiulasa (nu-s inca hotarat). as lua 1mm, dar voi fi obligat sa pun doar benzina de 99 si parca nu ma dau banii afara din casa, si risc sa atinga supapele!

                Comment


                • hai ma am vorbit aseara si iar te schimbi ? lasa chiuloasa si blocul cum is de ma mama lor. nu se merita parerea mea

                  Comment


                  • Cred ca mai intai te hotarasti ce ciorba vrei sa faci cu motorul masinii asteia, si abia apoi mai gandeste-te la modificari.

                    Comment


                    • am mai scis: vreau 1.6 de cuplu. nu cred ca neaparat iau ceva din chiulasa sau bloc, doar daca m-ar ajuta considerabil, altfel nu.

                      Comment


                      • Pune 1.6 normal, fara axe si balauri de 1.4. Dupa fa ce au facut si restul (vezi Cosmin, Dsign). Ti se pare ca masinile lor merg incet? Sau trag doar sus?
                        Eu cred ca te complici de pomana.

                        Comment


                        • bine spus, Cezar. dar axa numai de 1.4 am, de aia pun.

                          Comment


                          • Dai 10-12 mil pe un motor, si nu mai poti da 2 mil pe o axa de 1.6? Mai fir-ar mama ei de logica, ca esti dispus sa dai multi bani pe modificari ce ti-ar putea strica masina, dar pt axa cum trebuie nu dai. Vezi ceva in neregula?

                            Comment


                            • 7 mil. un motor

                              Comment


                              • Originally posted by alessandro View Post
                                pur si simplu ca sa nu "strice" blocul. poate vrea vreo data sa revina stock si e mai greu. doar din cauza asta.
                                abureala . Chiuasa se strica cand ia din ea ? )
                                Castigul la luatul din bloc e mult mai mare decat la luatul din chiulasa , tocmai ca suprafata cu care se micsoreaza camera de ardere la luatul din bloc este mult mai mare decat daca iei din chiulasa .
                                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google