Easy...... Way Too Easy

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cristi, dar nu voi avea detonatii?

    Comment


    • Originally posted by Cristi_Xp View Post
      abureala . Chiuasa se strica cand ia din ea ? )
      Castigul la luatul din bloc e mult mai mare decat la luatul din chiulasa , tocmai ca suprafata cu care se micsoreaza camera de ardere la luatul din bloc este mult mai mare decat daca iei din chiulasa .
      nu ma intelegi. nu am zis ca se strica. doar ca mai bine il lasa stock. daca vreo data vrea stock nu mai poate ca are blocul raschetat

      in rest da planatul blocului e mai eficient decat chiuloasa.

      @ razvan cel mai bine. 1.6 cu axa de 1.6 admisie de megane si soft chipuit de 1.6. e sufucuent

      Comment


      • Originally posted by razvanamza View Post
        te referi la taieturile alea 3? ca o zgarietura de pisica?

        citisem undeva pe net despre un poriect de dacia logan 1.6 de recunoastere traseu (deci pentru raliu) la care luasera 1mm din bloc (nu din chiulasa) pentru o crestere de 8 cai si 9Nm cu soft absolut stock, cam cat remaparea.

        Ma gandeam sa polishez putin admisia, si sa iau 0,5 din bloc sau chiulasa (nu-s inca hotarat). as lua 1mm, dar voi fi obligat sa pun doar benzina de 99 si parca nu ma dau banii afara din casa, si risc sa atinga supapele!
        da la taieturile alea ma refer . Se numesc squish grooves un pic de lectura daca cineva are chef sa citeasca .
        Eu as lua din bloc daca tot e blocul jos si as merge pe 1 mm ,nu din chiulasa si asa daca cumperi inca un motor mai ai un bloc de rezerva .Chiulasa e mai firava daca iei din ea, din bloc poti lua cu simt )
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • foarte interesant. nu prea gasesc insa o explicatie despre cum functioneaza efectim. gasesc doar efecte

          Drivetrain (Cooper S) - Squish grooves - I found this idea while looking for info about piston design. Has anyone heard or tried this? It is the idea of machining a small groove into the cylinder head at the squish pads from the combustion chamber to the cylinder wall. Usually one or two grooves that point toward the...

          Comment


          • http://www.rexresearch.com/singh/singh.htm aici pe larg. imi fac si eu!

            dupa ce am stresat pe unul si pe altul in legatura cu gargaunii mei ( si le multumesc ca m-au suportat), m-am hotarat sa iau cam 0,5mm din bloc, si sa fac si "zgarieturile de pisica" pe zona de compresie. softul ramane cel de 1.4 modificat (by Dimsport), pana la noi ordine. este clar ca va fi nevoie de un soft pe dyno, dar financiar ma depaseste momentan. axa ramane aia de 1.4 pentru forta pe ture mai mici. se polisheaza admisia (fara marire diametru) si foarte putin evacuarea si camera de ardere.

            un calcul precar spune ca 1mm luat din bloc (sau chiuasa) da un raport volumetric de 10,9.


            volum maxim piston 399,585
            volum camera de ardere: 41,194 cmc
            volum inel 1mm inaltime 4,96


            volum ajustat: 394,585
            volum camera de ardere: 36,234
            raport volumetric: 10,9
            Last edited by razvanamza; 20 November 2011, 21:17. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • cu ce as putea sa te ajut ? sunt departe de a fi in masura sa dau sfaturi. pe mine ma deprima mirosul unui catalizator scos da pai alte modificari

              ti am zis sambata seara. ideea lui xp e buna. am citit numai feed-back uri pozitive.

              Comment


              • asta citesc si eu de doua zile. nici macar unul nemultumit. oare cuplat cu Filcor ce iese?

                Comment


                • am cerut unui prieten sa mi aduca niste reviste de prin 2004 sa ti arat ceva. o admisie de logan.

                  uita de Filcor

                  Comment


                  • Originally posted by razvanamza View Post
                    http://www.rexresearch.com/singh/singh.htm aici pe larg. imi fac si eu!

                    dupa ce am stresat pe unul si pe altul in legatura cu gargaunii mei ( si le multumesc ca m-au suportat), m-am hotarat sa iau cam 0,5mm din bloc, si sa fac si "zgarieturile de pisica" pe zona de compresie. softul ramane cel de 1.4 modificat (by Dimsport), pana la noi ordine. este clar ca va fi nevoie de un soft pe dyno, dar financiar ma depaseste momentan. axa ramane aia de 1.4 pentru forta pe ture mai mici. se polisheaza admisia (fara marire diametru) si foarte putin evacuarea si camera de ardere.

                    un calcul precar spune ca 1mm luat din bloc (sau chiuasa) da un raport volumetric de 10,9.


                    volum maxim piston 399,585
                    volum camera de ardere: 41,194 cmc
                    volum inel 1mm inaltime 4,96


                    volum ajustat: 394,585
                    volum camera de ardere: 36,234
                    raport volumetric: 10,9
                    am facut niste calcule aseara , formula de la calculul camerei de ardere e un pic mai diferita .
                    ai folosit formula asta pentru calculul volumului camerei de ardere ?

                    unde b=diametrul cilindrului, s=cursa pistonului si Vc=volumul camerei de ardere (binenteles cand pistonul e la PMS)
                    Nu se imparte pur si simplu cilindreea la camera de ardere ,ti-am zis ca e o formula .
                    Au facut si de la master tuner un calcul si tot pe la 11:1 dadea rezultatul cand iei 1 mm din bloc .
                    Last edited by Cristi_Xp; 21 November 2011, 00:44.
                    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                    Comment


                    • s-ar putea sa fie cam mult, dar zgarieturile promit exact anti-detonatie.

                      Comment


                      • mie aseara nu imi dadea o diferenta mai mare de 0.2-0.3 ... dar cum nu am facut pe foaie e posibil sa-mi fi scapat ceva.
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • cred ca mie mi-a dat corect totusi. poi sa recalculezi eventual.

                          Comment


                          • mi lene , si n-am nici pix nici foaie )
                            Oricum , ai folosit formula corecta? aia ce am postat-o eu ?
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment


                            • nop. una proprie, dar tot aia iasa. raportul de compresie iti da dimeniunea camerei de ardere, adica imparti 399,5 la 9,7 (RC standard 1.6) si iti da camera de ardere. calculezi volumul dezlocuit de un cilindru de diametru alezaj si inaltime cat vrei sa tai din bloc (adica 1mm), si il scazi din volumul initial pentru volumul "tunat". scazi din volumul total volumul zonei eliminate, si ce ramane imparti la volumul camerei "tunate". da corect, cam 10,9. 10,9-9,7=1,2 delta crestere RC pentru 1mm taiat din bloc. 1mm luat din chiulasa da mai putin, datorita volumului mai mic al sectiunii camerei de ardere in zona bujiei.
                              Last edited by razvanamza; 21 November 2011, 01:45.

                              Comment


                              • cum sa fie ma tot aia , ca in formula aia din 399 se scade Vc si apoi tot se imparte la Vc
                                Tu ai impartit direct 399 cc la 9,7 ceea ce nu e corect .
                                Vc e egal cu 399 / RC-1 nu / RC,de acolo rezulta Vc undeva la 46 cc .
                                Asadar tu scotand 1 mm din bloc , micsorezi Vc cu vreo 5 cc, iar dupa noile socoti obtii undeva la 10.7:1 ,deci n-ai folosit formula mea si ai calculat aiurea .
                                Si daca stai sa te gandesti ca totusi loganul e posibil sa aibe 9.5:1 cum scrie pe siteul dacia , ajungi undeva la 10.5:1 , ceea ce e perfect safe pt o masina de strada si cu benzina de 95 .
                                Last edited by Cristi_Xp; 21 November 2011, 04:31.
                                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google