Easy...... Way Too Easy
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
hai cu pozele ! )
Asta e facut pentru cuplu , deci interesul e sa traga tare din 1000 pana in 4000 din cate am inteles eu de pe aici ,deci nu va puneti u hibridu )
Melcule axa neaxa, tu iti dai seama ca la soft de 1.6 difera fata de 1.4 o galagie de chestii , printre care si cantitatea de benzina/avans ) deci n-are cum sa mearga bine daca calculatorul nu ii zice sa faca poc cand trebe .Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
da, se pastreaza axa de 1.4. diferenta va fi ca la mine se mareste compresie, se fac groove-urile, alta admisie...motorul ala nu va semana cu nimic stock. oricum n-o sa-i dau forje vreo 1000 de km, pentru rodaj. segmentii 99% se pastreaza cei de pe 1.6, probabil si cuzinetii. sunt CA NOI. la chiuloasa s-a inceput ermetizare supape, urmeaza putin port%polish, luat 0,1mm pentru planeitate. probabil pastrez arcurile mele de chiulasa, fiind mai noi. voi face si soft in primavara, preferabil cu tot cu cu o axa sport "blanda", sau cea de 1.6, ca de schimbat nu-i greu.
trebuie sa se apropie putin de mersul unui diesel. se aude ca Razvanypo ar avea 165Nm cu admisie la fel, serpi si axa sport, chiar din 2000rpm.
Comment
-
punerea unor segmenti deja uzati dupa un bloc pe altu nu se face ,la fel si cu cuzineti ....o sa tina motorul 20.000 km ....poate o sa ai probleme de compresie,poate bate .. ......decat sa pui segmeti folositi ,mai bine nu te apuci .
O sa faci ca Melcu o sa ajungi la alt motor....pentru 300 lei in plus ,o sa dai 10000.sigpic
Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html
Comment
-
pai toti vrem sa mearga bine .Nu vrem sa patesti ca Melcusigpic
Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html
Comment
-
Eu am lasat segmentii mei. Faza naspa e ca la dat jos si repus se pot rupe si dupa trebuie sa ii amesteci...
Nici nu stiu din ce cauza a inceput sa bata motorul... In seara aceea a mers pe autostrada sa se mai lase pentru ca nu pornea decat daca imi dadea altcineva curent si am facut vreo 60 km si nu s-a auzit nicio bataie. Am accelerat moderat la inceput si dupa am incercat sa o duc putin mai sus in ture 4000-5000 si pana acasa nu am auzit nicio bataie. A doua zi cand am plecat la mare, pe la km 40 a inceput bataia si asta a fost.
Inca nu inteleg care a fost problema, adevarul e ca e prima data cand ma confrunt cu probleme la motor si nu prea stiu. Cert este ca batea doar in accelerare si ca se zgariau foarte tare cuzinetii de la pistonul 3. Am schimbat cuzinetii si in 15 km i-a zgariat si pe ceilalti...
Multi mi-au spus ca acele zgarieturi apar din cauza mizeriei si ca nu a fost bine spalat motorul, mesterul a spus ca imi bate un bolt ...
Setul motor il am acasa si sta degeaba, chiar sunt curios daca ma poate ajuta cineva sa imi spuna cum sa il verific pentru ca nu prea am gasit pe nimeni sa stie.
Comment
Comment