Easy...... Way Too Easy

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • dar senzorul original MAP unde era ? sau nu il are ?

    Comment


    • senzorul map original este pus pe un furtun subtirel ca ala de la lichidul de parbriz, cumva similar cu cel de la instalatiile gpl. poza de pe un forum renault frantuzesc:


      in poza 2 se vede prinderea rampei de injectie, putin diferita fata de aia de logan.
      Attached Files

      Comment


      • Razvan, sunt curios dupa ce termin toate operatiunile...ce consum o sa ai?

        Comment


        • Asta cred ca e ultimu lucru care conteaza.Si cu sula-n cur si cu sufletu-n rai nu prea merge.
          sigpic

          IL 1 3 MIU

          Comment


          • probabil ceva mai mic decat anterior

            Comment


            • deci dai gaura in plenum si bagi acolo senzorul tau MAP original

              Comment


              • inteles. ai vazut pe undeva sau presupui tu ca asa e bine?

                Comment


                • da la mine la 16v are gaura in plenum si acolo este infipt senzorul

                  1.4 1.6 si 16v au acelasi senzor. iar din cate vad acela din admisia ta este diferit.

                  eu l as infige intr unul din capetele laterale ale admisiei
                  Attached Files

                  Comment


                  • probabil asa voi face si eu.

                    Comment


                    • ai grija sa nu traga aer fals pe acolo ,daia am zis sa faci rodajul cu admisia stock ..dupa o poti pune pe asta ...
                      se poate face o reductie cu filet exterior ...dai gaura in admisie o filetezi ,infiletezi reductia apoi bagi map-ul in reductie ....
                      sigpic
                      Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                      http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                      Comment


                      • subscriu la ce zice lau. fa rodajul cu admisia stock. nu este bine deloc sa traga aer fals pe acolo

                        Comment


                        • ma descurc eu, o sa-l bag intr-un furtun initial. daca merge prost dau direct gaura in admisie.

                          Comment


                          • eu iti dau un sfat...tu faci cum crezi mai bine

                            decupezi dintr o admisie stock stutzul ala unde intra MAP ul
                            dai o gaura in admisie. fixezi atent stutzul in gaura cu poxipol. iar in stutz vii cu senzorul
                            incearca sa dai gaura si sa fixezi stutzul astfel incat gura senzorului sa aibe contact direct cu cavitatea plenumului. asa este in admisiile stock asa fa l si tu.
                            MAP ul este unul din cei mai importanti senzori pe care ii asculta ECU

                            Comment


                            • map ala simte o depresiune in plenum si atat. poate sa simta perfect si daca nu e lipit de plenum. mai era oricum un senzor....temperatura aer? ala unde ar trebui sa stea ca sa "dea bine"

                              Comment


                              • unde este cat mai rece ar trebui sa stea senzorul de aer
                                la iarna o sa incerc eu mizeria asta. pun un senzor fals fara mufa doar pentru etansare si pe ala il scot pe "geam"

                                MAP ul simte depresiune corect. da pune l cat mai aproape de pozitia stock

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google