If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
map ala simte o depresiune in plenum si atat. poate sa simta perfect si daca nu e lipit de plenum. mai era oricum un senzor....temperatura aer? ala unde ar trebui sa stea ca sa "dea bine"
io cred ca simte mai multe depresiuni ca altfel il faceau on si off nu cu o gramada de valori ) .
Meganeul are senzorul de temperatura aer pe traseul de admisie pana in clapeta , deci p-acolo il poti pune si tu .
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
ca sa inregistrezi relevant un log cu depresiunile din plenum trebuie un tester sa citeasca de 30 40 ori / secunda. ce facem noi cu DDT e asa ca ne plictisim prea tare acasa
la 16v senzorul de aer este pus pe colectorul 3. la 1.6 am vazut ca este pe 1.
motorul inca nu se lasa dat jos, dar prelucram de zor la chiuloasa. am ajuns la 0,6 mm luati ca decizie finala . am dus astazi si galeria de admisie (fara clapeta) pentru a fi si ea polishata putin. ma holbez de o zi la clapeta originala si sa mor daca-m da seama cum poate fi marita la 50mm. pur si simplu nu e loc
daca prin admisie trec maxim 10 litri / sec degeaba prin clapeta pot trece 100 litri
crezi ca se inghestuie caii putere in clapeta si cand apesi acceleratia se dezlantuie in motor ?
chair nu intelegi ca prin clapeta marita nu castigi cuplu ? daca la 2000 ai 100 Nm la o apasare brusca ii obtii intr o 1 secunda
cu clapeta marita o sa obtii tor 100 Nm in 0,8 secunde
clapeta marita obtine un plus de putere ,infim da este .........nu cred ca a pus nimeni masina pe dyno cu clapete marita si fara....sa traga concluzi ....
explica mi si mie ... de ce anumite lucruri nu vrei sa le intelegi ? pentru ca asa vrei tu sa fie nu este neaparat adevarat.
nu neg da razvanypo are 160 Nm dar are axa admisie in principiu de acolo ii are. nu din clapeta. admisia aia are o eficienta volumetrica de toata jena pe ture mari...iar pe ture mici la ce ai nevoie omule de clapeta imensa ? crezi ca nu au loc aia 0.5 litri / secunda sa intre ? crezi ca se lovesc moleculele de oxigen in fluture si nu si mai gasesc drumul spre cilindrii?
pune totul pe hartie si gandeste logic.
ti am dat CD ul ala de pomana se pare
Imbunataeste pe naiba, la ture joase ai nevoie de turbionare. Ford Duratec are un set de clapete in plus in capatul galeriilor de admisie care fac exact asta, turbionare restrictionand traseul de admisie (adica invers fata de ce face clapeta maaaare). Si masina aia trage grav pe toata plaja de turatie.
Ia si citeste http://www.fordwiki.co.uk/index.php?...ault_-_Duratec
In plus, alt diametru de clapeta inseamna ca debitul de aer calculat pelcand de la pozitia clapetei va fi mai mare decat crede calculatorul SARACIND amestecul, deci contraperformanta.
Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment