Easy...... Way Too Easy

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by razvanamza View Post
    map ala simte o depresiune in plenum si atat. poate sa simta perfect si daca nu e lipit de plenum. mai era oricum un senzor....temperatura aer? ala unde ar trebui sa stea ca sa "dea bine"
    io cred ca simte mai multe depresiuni ca altfel il faceau on si off nu cu o gramada de valori ) .
    Meganeul are senzorul de temperatura aer pe traseul de admisie pana in clapeta , deci p-acolo il poti pune si tu .
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • ca sa inregistrezi relevant un log cu depresiunile din plenum trebuie un tester sa citeasca de 30 40 ori / secunda. ce facem noi cu DDT e asa ca ne plictisim prea tare acasa

      la 16v senzorul de aer este pus pe colectorul 3. la 1.6 am vazut ca este pe 1.

      Comment


      • la cos_min_i e tot pe 1. eu l-as pune in plenum.

        Comment


        • ai dat motorul jos? spuneai ca luni. s-a modificat data?

          Comment


          • motorul inca nu se lasa dat jos, dar prelucram de zor la chiuloasa. am ajuns la 0,6 mm luati ca decizie finala . am dus astazi si galeria de admisie (fara clapeta) pentru a fi si ea polishata putin. ma holbez de o zi la clapeta originala si sa mor daca-m da seama cum poate fi marita la 50mm. pur si simplu nu e loc

            Comment


            • macar aia las o asa cum ii de la mamica ei. este suficient cat ai facut de la masina

              Comment


              • maxim e 51 mm mi-a aratat cosmin cgk pe un site din franta ,se poate !
                sigpic
                Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                Comment


                • niciodata nu-i suficient
                  clapeta ramane standard deocamdata.

                  Comment


                  • scoate o de tot mai bine.

                    daca prin admisie trec maxim 10 litri / sec degeaba prin clapeta pot trece 100 litri
                    crezi ca se inghestuie caii putere in clapeta si cand apesi acceleratia se dezlantuie in motor ?

                    chair nu intelegi ca prin clapeta marita nu castigi cuplu ? daca la 2000 ai 100 Nm la o apasare brusca ii obtii intr o 1 secunda
                    cu clapeta marita o sa obtii tor 100 Nm in 0,8 secunde

                    Comment


                    • clapeta marita obtine un plus de putere ,infim da este .........nu cred ca a pus nimeni masina pe dyno cu clapete marita si fara....sa traga concluzi ....
                      sigpic
                      Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                      http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                      Comment


                      • sus in ture la 6000 6500 poate un mic plus de cuplu. dar jos la 2000 ce altceva decat un simplu raspuns mai bun la pedala.

                        Comment


                        • gresit. discutia asta a mai fost. razvanypo are cuplu bun la 2000 de ture exact dein cauza clapetei de jeep, care e imensa

                          Comment


                          • explica mi si mie ... de ce anumite lucruri nu vrei sa le intelegi ? pentru ca asa vrei tu sa fie nu este neaparat adevarat.

                            nu neg da razvanypo are 160 Nm dar are axa admisie in principiu de acolo ii are. nu din clapeta. admisia aia are o eficienta volumetrica de toata jena pe ture mari...iar pe ture mici la ce ai nevoie omule de clapeta imensa ? crezi ca nu au loc aia 0.5 litri / secunda sa intre ? crezi ca se lovesc moleculele de oxigen in fluture si nu si mai gasesc drumul spre cilindrii?
                            pune totul pe hartie si gandeste logic.
                            ti am dat CD ul ala de pomana se pare

                            Comment


                            • clapeta ajuta. scrie clar ca o clapeta mare imbunatateste amestecul pe ture joase, chiar acolo in documentatia aia.

                              Comment


                              • Imbunataeste pe naiba, la ture joase ai nevoie de turbionare. Ford Duratec are un set de clapete in plus in capatul galeriilor de admisie care fac exact asta, turbionare restrictionand traseul de admisie (adica invers fata de ce face clapeta maaaare). Si masina aia trage grav pe toata plaja de turatie.
                                Ia si citeste http://www.fordwiki.co.uk/index.php?...ault_-_Duratec
                                In plus, alt diametru de clapeta inseamna ca debitul de aer calculat pelcand de la pozitia clapetei va fi mai mare decat crede calculatorul SARACIND amestecul, deci contraperformanta.
                                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google