Ma doare capul ce de priceputi pe aici. Bai nene, benzina pot sa bag oricat de multa in camera de ardere la orice motor fara probleme, aerul in schimb nu vrea sa intre cat as vrea eu. Nu e logic ca odata ce l-am indesat acolo sa-l si ard, chiar daca iese benzina pe teava de esapament?
In fine, e greu sa le explic unor meseriasi cu experienta voastra de ce in spatele oricarei masini de curse (de la kart in 4 timpi la masina de raliu sau de F1 cu motor aspirant) miroase a carburant si nu a aer plin de oxigen nears.
CristiXp, f meserias argumentul (derizoriu chiar, omul zice ca ceva MAI sarac de 13:1, asta putand insemna si 14,6:1 care tot un amestec BOGAT e, nu vorbea in termeni absoluti), si dovada clara ca nu intelegi nici ce e scris destul de clar. Cauta pe google de nenea Grunwald si o carte numita "Motoare". Sau Negurescu si Pana daca vrei. Daca crezi ca-ti explic eu aici gratis ce scriu oamenii aia in 3 carti inseamna ca ma confunzi.
In fine, e greu sa le explic unor meseriasi cu experienta voastra de ce in spatele oricarei masini de curse (de la kart in 4 timpi la masina de raliu sau de F1 cu motor aspirant) miroase a carburant si nu a aer plin de oxigen nears.
CristiXp, f meserias argumentul (derizoriu chiar, omul zice ca ceva MAI sarac de 13:1, asta putand insemna si 14,6:1 care tot un amestec BOGAT e, nu vorbea in termeni absoluti), si dovada clara ca nu intelegi nici ce e scris destul de clar. Cauta pe google de nenea Grunwald si o carte numita "Motoare". Sau Negurescu si Pana daca vrei. Daca crezi ca-ti explic eu aici gratis ce scriu oamenii aia in 3 carti inseamna ca ma confunzi.
Comment