Easy...... Way Too Easy

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ma doare capul ce de priceputi pe aici. Bai nene, benzina pot sa bag oricat de multa in camera de ardere la orice motor fara probleme, aerul in schimb nu vrea sa intre cat as vrea eu. Nu e logic ca odata ce l-am indesat acolo sa-l si ard, chiar daca iese benzina pe teava de esapament?
    In fine, e greu sa le explic unor meseriasi cu experienta voastra de ce in spatele oricarei masini de curse (de la kart in 4 timpi la masina de raliu sau de F1 cu motor aspirant) miroase a carburant si nu a aer plin de oxigen nears.
    CristiXp, f meserias argumentul (derizoriu chiar, omul zice ca ceva MAI sarac de 13:1, asta putand insemna si 14,6:1 care tot un amestec BOGAT e, nu vorbea in termeni absoluti), si dovada clara ca nu intelegi nici ce e scris destul de clar. Cauta pe google de nenea Grunwald si o carte numita "Motoare". Sau Negurescu si Pana daca vrei. Daca crezi ca-ti explic eu aici gratis ce scriu oamenii aia in 3 carti inseamna ca ma confunzi.
    Last edited by einstein1984; 7 December 2011, 23:23.
    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

    Comment


    • Daca tot poti sa bagi oricat de multa benzina in camera de ardere ar trebui stiut faptul ca un amestec prea bogat in zona 4.5/1 duce la o COMBUSTIE INCOMPLETA ceea ce inseamna benzina aruncata pe esapament, deci randament slab.La cealalta extrema un amestec prea sarac,22/1 duce la o COMBUSTIE LENTA.
      Raportul de 14.6/1, nu e deloc amestec bogat,este chiar aproape de cel IDEAL.
      Last edited by IancuMIC; 7 December 2011, 23:45.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • de unde pana unde 16v are cuplu motor la turatii normale ? cred ca tata nu a folosit niciodata cuplul maxim la Loganul lui

        studiaza motorul de 1.9 de pe E46 sa vezi 165 Nm la 2500 rpm si 105 cai stock

        Comment


        • dragi colegi , scuze ca ma bag in discutia voastra laborioasa ce cuprinde atat aberatii cat si lucruri bine spuse ...DAR... atata timp cat aceasta clapeta marita isi face treaba pentru care s-a vrut marita .... ce atatea contraziceri ?
          Interactive Design Lights & Sound <- click

          Comment


          • ca sa faca mai multe posturi...

            Comment


            • Eu am clapeta marita si n-as da-o jos pentru nimic in lume. Voi sa mergeti cu alea standard:P. E drept ca am umblat si pe la avans oleaca.
              4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

              Comment


              • zi-le tu co8ilu'...

                Comment


                • cat ai dat pe ea cand ai luato cu asa putini km?
                  Logan laureat 1.2

                  Comment


                  • Nu vreau sa par nesimtit sau ca doresc raul, dar.... NU ESTE RENTABIL sa bagi bagi in logan pt. a modifica motorul.... Dao dreacu, schimbi pistoane, schimbi chiulasa, si dupa ce ca o sa consume 10-12 litri in oras o sa aiba din 75 de armasari pursange o sa aiba 110 armasari opariti intre picioare.

                    Comment


                    • atunci nu esti fan Logan cu adevarat. daca iti doresti de la o masina sa fie ieftina, sa te duca din A in B si nu te intereseaza mentinerea ei in parametri buni, sau chiar superiori celor din fabrica, puteai sa-ti iei trabant sau caruta cu cal.

                      Comment


                      • Originally posted by einstein1984 View Post
                        Ma doare capul ce de priceputi pe aici. Bai nene, benzina pot sa bag oricat de multa in camera de ardere la orice motor fara probleme, aerul in schimb nu vrea sa intre cat as vrea eu. Nu e logic ca odata ce l-am indesat acolo sa-l si ard, chiar daca iese benzina pe teava de esapament?
                        In fine, e greu sa le explic unor meseriasi cu experienta voastra de ce in spatele oricarei masini de curse (de la kart in 4 timpi la masina de raliu sau de F1 cu motor aspirant) miroase a carburant si nu a aer plin de oxigen nears.
                        CristiXp, f meserias argumentul (derizoriu chiar, omul zice ca ceva MAI sarac de 13:1, asta putand insemna si 14,6:1 care tot un amestec BOGAT e, nu vorbea in termeni absoluti), si dovada clara ca nu intelegi nici ce e scris destul de clar. Cauta pe google de nenea Grunwald si o carte numita "Motoare". Sau Negurescu si Pana daca vrei. Daca crezi ca-ti explic eu aici gratis ce scriu oamenii aia in 3 carti inseamna ca ma confunzi.
                        benzina multa se baga pentru fiabilitatea motorului .Prin benzina se asigura si racirea , d-aia motoarele turbo de 500-600 cai merg la 11:1 AFR ...
                        M-am exprimat clar dar tu nu esti capabil sa intelegi , ca atata timp cat nu detoneaza , un amestec mai sarac va dezvolta intotdeauna mai multe putere decat un amestec mai bogat , dar riscul de detonatie este mult mai mare , mai ales din cauza temperaturii ridicate .Toata chestie e sa se respecte conditia ca sa nu detoneze , asadar daca nu detoneaza si nu se topeste nimic in motor o sa obtii oricand mai multa putere decat din mers bogat .Un aspirat scoate pmax la 12.5:1 sau chiar 13.5:1 , depinde de motor.In general se face sa mearga bogat pentru racire si ca sa nu detoneze , dar niciodata un amestec un pic mai sarac daca nu detoneaza o sa scoata mai putina putere decat un amestec bogat .Din pacate atitudinea ta prin faptul ca te dai mare cunoscator , lasa de dorit .Ai putea lasa chestia asta la aprecierea celorlalti.Nu`mi trebuie 5 carti ca sa scriu o concluzie in 2 randuri , cum la fel nu te ajuta cu nimic sa citesti 6 carti din care sa nu fiu in stare sa trag o concluzie, sau sa cer bani pentru a o da mai departe . Un motor pe benzina , turbo sau aspirat merge bogat din considerente de fiabilitate La fel cum niciun rahat de clapeta mai mare de 1mm , ca de fapt asta discutam noi aici, n-o sa iti saraceasca in halu ala amestecul ,sau credeai ca e un fel de turbo mai mic clapeta aia ???Spor la recitit
                        Last edited by Cristi_Xp; 8 December 2011, 19:26.
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • Originally posted by logan5 View Post
                          cat ai dat pe ea cand ai luato cu asa putini km?
                          6000 de euro am dat pe ea. kilometrii au fost cat se poate de reali. abia de la 20.000km a inceput sa traga motorul , filtrul de ulei, distributia, pompa de apa erau originale, scaunele, desi putin murdare, se vedea ca nu au nici un fel de uzura. la fel pedalele, volanul, schimbatorul de viteza, presurile...aratau ca noi.

                          Comment


                          • Originally posted by razvanamza View Post
                            atunci nu esti fan Logan cu adevarat. daca iti doresti de la o masina sa fie ieftina, sa te duca din A in B si nu te intereseaza mentinerea ei in parametri buni, sau chiar superiori celor din fabrica, puteai sa-ti iei trabant sau caruta cu cal.
                            Eu am zis ca nu e rentabil sa bagi bani in motor.

                            Comment


                            • Originally posted by razvanamza View Post
                              atunci nu esti fan Logan cu adevarat. daca iti doresti de la o masina sa fie ieftina, sa te duca din A in B si nu te intereseaza mentinerea ei in parametri buni, sau chiar superiori celor din fabrica, puteai sa-ti iei trabant sau caruta cu cal.
                              depinde ce imtelegi prin parametrii buni. daca vrei sa traga dar nu te intereseaza ca horcaie si scuipa sange da parametrii sunt mai buni si se pot continua copy paste urile, admisiile, serpii, alezarile, comprimarile

                              daca vrei sa fie fiabil economic placut la condus si sa nu stai cu plantatia de morcovi pe stand by ca te lasa la un drum mai lung ... atunci misculatiile descrise mai sus nu sunt tocmai bine venite.

                              exista doua tipuri de masini.

                              1 masina care te plimba in siguranta si are grija de confortul tau. te face sa te bucuri de ea. se strica esti pieton

                              2 masina de cox in care bagi bani o rupi iar bagi bani si iar o rupi si tot asa. daca se strica o tragi pe dreapta si folosesti masina de la punctul 1

                              3 daca incerci o combinatie intre 1 si 2 e ca si cum ai pune rahat pe savarina in loc de frisca

                              Comment


                              • Permite-mi sa te contrazic.La mn merge cu masina si taicamio, se duce cu ea la tara, la piata, unde are treaba etc.Lafel si eu..merg cu ea la scoala si unde mai trebuie.Deci poti merge cu o masina cu "copy-paste-uri" si zi de zi.
                                AG 16 Y M A

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google