decalata in ce directie ? ma gandesc ca avans
Easy...... Way Too Easy
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
pai un dinte inseamna sa nu mai traga deloc jos masina sau sa nu mai traga deloc sus .
Cum isi permit sa mute de capu lor semnele ?Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
daca-mi si ziceai ca a argumentat ca a facut o gramada de motoare si stie el ca asa se pune distributia cred ca fac pe mine de rasPentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
nu am cerut explicatii, nu m-a interesat. Ma interesa sa faca masina sa mearga perfect si nu au reusit.
Am vazut multi mecanici care lureaza in functie de starea astrelor. Sunt zile in care le ies toate perfect si zile in care nu reusesc sa schimbe un filtru de aer.
Comment
-
daca distributia nu e pusa corect ....fie si un dinte ...masina nu o sa traga de loc ,nu merge deloc in parametri ...se amesteca timpi de admisie evacuare ......in popor ii zice ca e sarita de la punct distributia
oricum:cine v-a facut motoarele ori repara masini de spalat ori e vre un Nea`...... care are cunostinte in toate domeniilesigpic
Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html
Comment
-
Advance timing means the valve start to come down before the piston reaches the tdc. The advance timing will enhance the lower and mid range of the engine but peak power will be less. This setup is suitable for daly driving in the city where the engine revs at low to mid rpm levels.However if the timing is too advance, it can cause detonation/knocking/pinging
RETARD TIMING
Retard timing in the other hands means the valve starts to come down after the piston has reach its tdc.Retard timing will enhance the high the peak power but sacrificing the mid and low range power. This setting is suitable for drag or racing purposes.
The valve/cam timing is usually altered together with the ignition timing
Comment
-
astept sucul
schimbati-va dracu mecanicii , ca astia sunt incompetenti fratilor.
de curiozitate pune ddtul pe masina si spune-mi cat arata mapul la relanti cu motor la 90 grade .Is curios daca se confirma regula cu 300-350 mbar in admisie , si daca totusi ai decalata distributia daca e diferit .
Ati verificat`o si sigur e decalata?
Din pacate , cred ca ai toate sansele sa ai supapele de evacuare strambate a , cum am patit si eu , si vina tot pe distributia pusa cu urechea am dat , de aia am vandut si axa. Poate ai avut noroc din cauza ca nu ataca asa agresiv axa dar totusi ai mult luat din chiulasa , noroc ai iarasi ca probabil n-ai mers 7000 rpm ca mine , doar ca eu luam 190 in orice situatie .Last edited by Cristi_Xp; 19 December 2011, 22:35.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Originally posted by razvanamza View Postla mine se confirma distrbutie cu un dinte in urma. miercuri se remediaza. nefiind capacul culbutorilor asezat, nu a avut reper. in afara de un consum cam mare, motorul merge ok. putin cam lenes totusi.
Eu totusi nu am mai auzit in viata mea de distributii puse cu un dinte mai in fata mai in spate etc.
Nu vreau sa supar pe nimeni dar asa ceva e de tot rasul.Oare dc mai exista semnele alea pe curea si pe pinion?sa le pui decalate?Last edited by al!n; 19 December 2011, 22:50.
Comment
Comment