Easy...... Way Too Easy

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pe drumurile jailnice din Buzau*

    Nu cred ca exista un judet/oras cu drumuri mai proaste.
    sigpic

    Comment


    • n-ai fost in orasul Adjud , si nici Braila sau Galati nu-s departe...

      Comment


      • Tu ai ceva cu amortizoarele KYB...sunt mult prea scumpe.

        Monroe Black -2cm si 10 % mai dure din fabrica sunt top notch pentru Logan

        Comment


        • Ia zimi si mie ce are asa "smeker" chiuloasa euro5+GPL?poate vrea si tata pe GPL-ul lui.
          sigpic

          Comment


          • axa mai jmechera inseamna ce? are mai multe grade decat euro 4 sau ce?

            Comment


            • Originally posted by GOLAN91 View Post
              Ia zimi si mie ce are asa "smeker" chiuloasa euro5+GPL?poate vrea si tata pe GPL-ul lui.
              cel putin 1.6 16v E5 are supape nitrurate si scaune intarite

              Comment


              • Asta stiam,eram curios de axa ce are in plus?
                sigpic

                Comment


                • Axa nu cred ca are nimic diferit in sensul cresterii performantelor.

                  Comment


                  • are, dar e buna pentru "mosnegi". axa este cel mai probabil una de 250" sau mai putin, dar da cuplu mare pe ture mici, exact ce trebuie la noi astia care nu alearga. nu mai vorbesc de culbutori pe rola, tratamente suplimentare ale scaunelor de supapa...

                    Comment


                    • Axa stock are undeva la 220...cum sa aibe 250 aia de mosnegi ? Huh ?

                      Sent from my GT-B5330 using Forum Runner

                      Comment


                      • am dat o valoare aleatoare, intrucat nu gasesc documentatie pentru axa aia. poate fi si 200, atat timp cat consuma putin si trage de jos. am sa caut intr-un dyalogis mai nou sa vad daca apare ceva. stiai ca in Brazilia exista o varianta tot euro5, 1.6 8v "hi-torque" de 95 cp pe benzina si 105 cp pe etanol? la motorul ala nu pot gasi nici macar codul...este posibil, de fapt, sa fie pe e85, nu benzina pura.

                        ca picanterie, axa de Dacia 1300 stock avea 267 (260 dupa altii) grade, fata de 270 grade axa de R12TS.

                        Comment


                        • ceva imbunatatiri programate sau pastrezi linia "stock" ? daca tot ai blocul deja jos, puteai sa iei 0,5mm din bloc pentru un rap. de compresie mai bun. iti da ceva cuplu suplimentar. stiu ca nu esti adeptul motoarelor "tiganite", dar motoarele noastre au rap. de compresie foarte scazut, si poti urca pana la 10,5 sau chiar 11 fara probleme. in plus, daca arunci un GPL vreodata (stiu ca iti surade ideea), va fi mult mai ok. GPL are cifra octanica 110, deci nici vorba de detonatii.

                          Comment


                          • N-are 110.
                            GPL e un amestec de butan si propan.
                            Butanul are intre 94 si 102-103, depinzand de metoda cu care se masoara.
                            Iar propanul undeva la 100.
                            Oricum, are CO mai mare ca benzolul.

                            Comment


                            • cezar, mai intereseaza-te. daca ar avea CO doar 100, ar aparea detonatii la rapoarte de compresie 12 sau 13, pe cand el merge bine-mersi. oricum acest CO este "aproximat" in cazul GPL, este fiind un gaz, spre deosebire de formula chimica "lunga" a benzinei care a dat denumirea initiala.

                              Comment


                              • Off : - Gpl-ul nu detoneaza )

                                On : Tipicaru-le ..te-am vazut cum lucrezi
                                sigpic
                                Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                                http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google