Easy...... Way Too Easy

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @ cosmin daca intra mai mult aer de la filtrul sport garantat 100% va consuma mai mult.

    mie mia crescut vizibil consumul in regim de mers in afara dupa ce am pus k&n.masina intredevar mergea mai bine.

    daca intra mai mult aer senzorul simte mai putin vacum ceea ce se traduce in mai mult aer. mai mult aer cu aceiasi benzina nu prea merge pentru ca se saraceste amestecul. ECU in functie de aerul admis face amestecul undeva intre 12.5 si 13. deci daca ii dai 15 sau 16 aer va da mai mult de 1 benzina ca prin simplificare sa ramana 12.5-13 : 1

    deci in concluzie un filtru sport bun trebuie sa mareasca consumul. daca nu mareste e direct frectie

    Comment


    • depinde daca materialul acelui filtru sport creeaza depresiune mare sau permisivitatea sa "pacaleste" motorul ca inca este in parametri! mie cu filcor consumul mi-a ramas tot pe acolo, as putea spune ca a scazut putin in regim de mers tare si blanareala. adica la mers linistit e tot pe acolo, dar la blana inainte halea mult mai mult! nu o fi ca-n reclama dar ceva este! exclus catalizator si injectoare infundate la mers mereu sportiv. cosmin, multumesc de sprijin, dar raman la Filcor. Are avantaje pe care eu le simt. chiar daca e doar placebo, si pastilele "placebo" sunt zahar si functioneaza!

      Comment


      • @ razvanamza la mpi uri aspirate pedala de acceleratie dozeaza aerul si numai aerul. deci noi cand acceleram dam aer nu benzina. cantitatea de benzina o calculeaza ecu in functie de vacumul si temperatura din galeria de admisie.

        daca trece mai mult aer decat stock creste consumul. si este imposibil altfel
        daca nu trece nu creste nici consumul.

        sa zicem ca in mers normal trage prin filtru sport cat trage si prin ala normal deci consumul ramane acelasi. dar la forja normal ar fi sa treaca mai mult prin ala sport nu ? ca de aceea dam banii. imi iau filtru sport sa treaca mai mult aer nu ? sa fuga

        p.s. materialul din care este facut filtrul sport/filcor ar trebui sa micsoreze vacumul/depresiunea. cu cat vacumul este mai mic cu atat intra mai mult aer

        Comment


        • nu ma pronunt, dar ceva s-a simtit. cred ca voi izola furunul de admisie si il voi lega mai jos, sub grila.

          Comment


          • S-a simtit placebo....Organismul uman nu are cum sa faca diferenta intre lucruri atat de fine. Nu suntem construiti astfel. N-avem cu ce, mai pe romaneste.

            Comment


            • eu zic ca la cuplu se simte. puterea n-ai cum. dar dimineata cu motorul rece am diesel si trage mai bine decat cu remaparea. au zis-o si altii, numai ca acuma au ban deci nu pot confirma

              Comment


              • Ha ha ha
                Sunteti 2-3 care sustineti niste ineptii. Si saracutii aia care au ban, sunt niste homo erectus cu 3 clase si spurcati la gura, deci pe aici nu mai au ce cauta.

                Ce modificare de cuplu simti? De cati Nm? Nici 10? Cu ce ai putea simti asa ceva? Nu esti dotat sa poti face asta, fiind fizic, biologic si anatomic imposibil. Dar cine stie, daca dovestesti, poate iei vreun premiu.

                Uite, eu sunt dispus sa pun troaca mea la bataie pt un vs, caci cu teoria se pare ca nu merge.

                Comment


                • ai 1.4 mpi stock su remapat? la cumparaturi cu alexpeed cum a fost?

                  Comment


                  • Este cel mai stock cu putinta intr-ale motorului.
                    Am facut si o comparatie: intr-una am primit o masina, in alta, doar jumatate.
                    Ce-ti spune asta?

                    Comment


                    • ca fuge cam la fel ca a mea. pai ne vedem la cumparaturi. vorbim la kiss in seara asta, ok?

                      Comment


                      • Doar ca a ta e remapata si cu filcor.
                        In functie de timp si posibilitati, vin.

                        Comment


                        • Ne vedem diseara pe Kiss, da? Sa vedem puterea Filcorului vitaminizat.
                          4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                          Comment


                          • Nici pe dino nu o sa reusiti sa faceti diverenta intre 1.4 stok si 1.4 stok + filcor.Aici vorbim de 2 maxim 3 cai putere care se incadreaza in marja de eroare a unui tester dino.
                            De consum nu are rost sa mai vorbim deoarece e aproape impposibil sa reproduci aceleasi conditii pe un traseu ales in oras, zic oras pentru ca asa se presupune ca reduce consumul doar in oras.
                            Last edited by crull; 4 August 2010, 13:17.

                            Comment


                            • esti optimist rau cand zici 3 cai. eu pun pariu ca cel mai smecher filtru sport adica filtrul inexistent iti da 1 cal maxim, poate nici ala. restul doar raspuns mai bun la acceleratie

                              Comment


                              • @Marx,
                                Ai dreptate in ceea ce zici, dar asta se aplica doar masinilor cu motoare pana in 2.000cm3 si aspirat. La tot ce depaseste 2.000cm3 si e turbo (nu neaparat) diferenta o poate face un filtru sport cu pana la 15Cp, evident fiind faptul ca aici e necesar un debit mult mai mare de aer.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google