de unde ai luat antifonul si cat te-a costat?
SLS-ul verde
Collapse
X
-
Antifonul l-am luat de la un baiat de pe un forum dar este acelasi ca acela de pe magazinul daciashop de la ground zero. S-a redus din zgomotul motorului, se aude mai infundat.Pentru rezultate mai bune trebuia si un material cu spuma peste gen STP biplAST sau stp ak10 dar deja era prea scump. Bordul demontat+montaj l-a facut un electrician auto. Da urmeaza alt volan, de ph2 adica.
Comment
-
Revin cu poza si impresii despre insonorizarea pe care am facut-o in ultima saptamana.
Am izolat podeaua, plafonul(+stalpii), platforma boxe spate si toate usile.
1.Podeaua: am lipit silent coat si peste , un strat de covor persan taiat
2.Plafonul: silent coat pe tabla. Pe cartonul plafonului am asezat 2 straturi de pasla si o bucata de covor in partea din fata.
3.Platforma boxe: silent coat
4. Usile spate: silent coat pe tabla dinspre interiorul masinii si un strat de pasla in fetele de usi.
5.Usile fata:silent coat pe tabla dinspre interior a usii cat si pe cea din exterior + 2 straturi de pasla in fata de usa.
6.Acum vreo luna am izolat si in spatele bordului cu silent coat pt ca am dat bordul jos.
Pozele sunt facute in diferite stadii ale lucrarii,am acoperit tot nu cum se vede in unele poze. Ce a mai ramas de facut este portbagajul dar si acolo am un strat de covor pus de mai demult,cred ca ramane asa oricum este foarte silentioasa masina acum. *Am cumparat 6 pachete a cate 20 de coli de Silent Coat si 8m2 de pasla de 7mm grosime. Greutatea Silent-Coatului si a paslei folosite se apropie de 30 de kilograme(deci atat cantareste toata insonorizarea). Deci am iesit la un pret cam de 1100 lei cu totul.
Ca impresii, nu se mai aude aproape nici un zgomot din afara decat cand trec masini aproape de masina, e si normal. Dar cand mergi cu 70-80 de abia se mai aude drumul si vantul este aproape insesizabil, ce mai vine vine de la geamuri sunet de vant. Oricum per total zgomotul s-a redus cu 90% in interior fata de logan stock. Zgomotul motorului este mult mai infundat si mai placut, face un sunet mai gros ca si cum as avea evacuare sport, nu mai vibreaza toata masina cand accelerez sau in frana de motor.Per usa fata am adaugat 4 kilograme si se simte o usa grea acum si la inchidere este mult mai placuta, se inchide si mai usor nu mai e nevoie sa fie trantita,deasemenea muzica se aude muult mai bine.. .Toata masina se simte mai inchegata,nu mai vibreaza tabla in ea.Sunt foarte multumit de rezultate, pentru cei care stiti de Megane 2 ce insonorizat e, acum loganul asta zici ca e megane 2 din punctul asta de vedere. Dar cata munca am depus si cata rabdare..Attached Files- SANY0007.jpg (98.2 KB, 622 views)
- SANY0010.jpg (143.1 KB, 615 views)
- SANY0019.jpg (116.8 KB, 610 views)
- SANY0014.jpg (84.7 KB, 605 views)
- SANY0015.jpg (102.2 KB, 603 views)
- SANY0016.jpg (101.6 KB, 298 views)
- SANY0013.jpg (95.5 KB, 283 views)
- SANY0017.jpg (116.9 KB, 288 views)
- SANY0069.jpg (127.7 KB, 285 views)
- SANY0005.jpg (153.1 KB, 260 views)
- SANY0020.jpg (119.2 KB, 275 views)
- SANY0021.jpg (147.5 KB, 279 views)
- SANY0003.jpg (101.8 KB, 284 views)
- SANY0022.jpg (122.8 KB, 266 views)
- SANY0023.jpg (119.3 KB, 286 views)
Last edited by Raoulemilian; 16 May 2013, 23:07.
Comment
-
Pe langa cele 30 kg nu am luat in calcul greutatea covorului persan care cred ca e si ala 5 kg. Ca si sunetul motorului, pot sa ma duc lejer in 4-5000 de ture fara sa mai fie deranjant cum era inainte. Este si efectul psihologic ca "nu se mai forteaza" pt ca inainte zici ca exploda la turatii mari. Acum e foarte placut.
* Montarea tuturor elementelor din interior inclusiv scaune banchete plastice plafon,covor podea deci tot a durat 4 ore, asa ca idee poate intereseaza pe cineva .In afara de usi. O usa din fata mi-a luat 3 ore iar una din spate 2 ore. Izolarea cu silent coat pe podea platforma boxe spate,stalpi si jumate de plafon mi-a luat vreo 12-14 ore.Last edited by Raoulemilian; 16 May 2013, 23:18.
Comment
-
-
O sesiune foto inainte de Paste . I-am pus si arcuri Eibach. In sfarsit e mai stabila. Ca aspect nu stiu ce sa zic eu zic ca e ok . Inca ii lipsesc faruri, distantiere roti spate, volan megane 3 dar si daca le fac pe toate astea tot Logan ramane .Attached Files- FormatFactoryFormatFactoryDSCF9495.jpg (165.6 KB, 226 views)
- FormatFactoryFormatFactoryDSCF9499.jpg (164.1 KB, 213 views)
- FormatFactoryFormatFactoryDSCF9498.jpg (155.9 KB, 223 views)
- FormatFactoryFormatFactoryDSCF9539.jpg (150.9 KB, 226 views)
- FormatFactoryFormatFactoryDSCF9535.jpg (204.7 KB, 227 views)
- FormatFactoryFormatFactoryDSCF9514.jpg (183.3 KB, 224 views)
- FormatFactoryFormatFactoryDSCF9506.jpg (159.0 KB, 214 views)
- FormatFactoryFormatFactoryDSCF9516.jpg (136.5 KB, 215 views)
- FormatFactoryFormatFactoryDSCF9518.jpg (137.2 KB, 224 views)
- FormatFactoryFormatFactoryDSCF9527.jpg (138.8 KB, 246 views)
- FormatFactoryFormatFactoryDSCF9534.jpg (171.9 KB, 235 views)
- FormatFactoryFormatFactoryDSCF9542.jpg (155.6 KB, 216 views)
Last edited by Raoulemilian; 19 April 2014, 15:23.
Comment
-
Foarte tare tinere, si fara prostii de genul ,,tot logan ramane`` sau ,,tot dacie e``, mama ce ma zgarie pe creier cuvintele astea. Imi place cum ai modificat consola de ph2 si ai pus 2DIN, misto, am vazut la cineva care a mutat butoanele... dar cum e la tine ma incanta mai mult Cand ai timp si daca vrei, vopseste si manivelele de la geamurile de pe spate in argintiu daca tot ai pus fata de usa de ph2, ar arata mai bine, zic eu. Antena de pe fata ai anulat-o de tot ? si ce ai facut cu gaura ramasa in plafon sus ?
Comment
Comment