Originally posted by Rey91
View Post
Logan-albastru egee-ady
Collapse
X
-
!
care ma ajuta si pe mine cu niste idei sau sfaturi.am urmatoarea problema:uneori masina mea nu porneste cu prima cheie si trebuie cateodata[destul de rar]s o folosesc si pe cea de a doua.probabil n o citeste bine.in fine...azi am vrut sa plec si cand s o pornesc nu mergea.invartea totu era ok dar nu pornea motorul.am impins o putin si a luat o.am oprit o iar si am pornit o si iar a fost ok.dupa cateva ore...mai pe seara cand sa plec am vrut s o pornesc si iar nu a mai vrut...alternatorul incarca,bateria e buna,pompa de banzina la fel...cred ca e ceva din electraca/calculator.am desfacut capacul bordului la sigurante si am impins de ele [nu erau foarte la locul lor...]si dupaia a luat o din prima.o fi de la acele sigurante?voi ce ziceti?si inca ceva...azi cand m am uitat sub capota am vazut acel furtunas [din partea dreapta pe langa far p-acolo]care nu stiu de unde vine si de la ce e?!?unde vine ala bagat?sper sa ma ajutati cu sfaturi,bafta!Attached FilesAdY_JmL_2015
Comment
-
Ala e de la vaporizatorul de benzina, n-ai nicio treaba cu el.
Curata senzorul de la volanta, se afla mai jos in zona cutiei de viteze, se da jos cu doua chei de 10, scoti mufa si cureti capatul ala cu WD-40 si o carpa. Anul trecut in vara pateam la cald sa-mi porneasca si la a 3-a cheie. Acum n-am probleme deloc, acelasi senzor.
Comment
-
salve ! senzorul de turatie daca a piredut contactul cu calculatorul, din cauza conectorului (mufa) nu va conta ca motorul e cald, sau rece... si nu va porni deloc,
*** acest senzor, da informatie la calculator (rotatie), asa ca in baza acestei informatii, calculatorul da ON la benzina si INJECTIE... plus altele
*** curata conectorul senzorului (mufa) cu alcool, sau spray special pentru contacte electrice.
stima...Last edited by fratie; 17 June 2011, 18:03.Omu' cit traieste... are de invatat...
Comment
Comment