se poate sa fie sonda de la servodirectie, aia mai are talentul sa cedeza, vezi ca e la vedere, in partea stanga, are o mufa in ea pe conducta de servodirectie ! ! !
Logan-albastru egee-ady
Collapse
X
-
Stiu ca era topic unde s-a discutat de suspensia de la Ta-Tehnix pentru clio 2 care putea fi adaptata pentru logan...si acolo trebuia sa dai gauri. Ma gandesc ca au facut astia speciala si pentru logan...eu am gasit pe site si scrie ca e pentru Dacia Logan deci ar trebui sa mearga nu ? Daca nu le dai cu ea in capY!M: alexut.style
Comment
-
Din ce am inteles de la baieti este mai moale decat h&r, daca intreadevar este asa fac ceva pe ea de "suspensie". Este ca si cum ai taia din arcurile stock. Mai astept pareri)))
Facebook: https://www.facebook.com/CrisGarage
Comment
-
buna seara!am si eu o problema DIN NOU cred ca e de la corpul clapeta...abia l am schimbat acum o luna si imi face iar aceleasi probleme...cand stateam la semafor varia usor turatia dupa care la urmatorul semafor a inceput sa creasca singura turatia pe la vreo 1500 si asa a ramas pana am plecat dupa loc si asta de vreo 4-5 ori in seara asta...nu mi explic de ce...e nou corpul...poate sa mai fie si de la altceva?!?am mai auzit la cineva de o valva PCV ,o fi de la aceea?are loganul o valva pcv?ms!AdY_JmL_2015
Comment
-
Salut, eu personal ti-as recomanda sa mergi sa ii faci o diagnoza. STiu, e scump dar...ai sanse mari sa aflii exact cauza defectiunii. La mine la diesel, pe langa bujiile incandescente mi-a descoperit 2 senzori buliti.
Acuma imi da cu fum la rece...e batrana doamna...
My turbo lag, give your MPI, a chance
Comment
-
cipo-cumpara folie galbena si pune pe ele,eu am luat o din targ;) ON:dupa faza de aseara cu turatia ,azi dimineata nu mi a pornit,am incercat de vreo 3 ori si nimic...cand imi mai facea asa ,rar,incercam cu a 2 a cheie si mergea...asta deja numai are treaba cu mpp...alta problema,o fi de la senzorul de pe volanta...:-?AdY_JmL_2015
Comment
-
am rezolvat problema cu pornirea,curatand senzorul de pe volanta.a ramas cealalta problema care nu se intampla mereu,mai mult cand ma dau mai tare la ea,ultima faza mi a facut o acum cateva zile...iar acum de 4 zile n a mai facut o...ramane turata chiar daca eu am luat demult piciorul de pe acceleratie,ori se tureaza pe la 1000 si ceva de ture stand la semafor.unii mi au zis ca ar fi de la corpul clapeta neoriginal care l am pus,{am pus unul de aluminiu 400 lei},altii zic ca ar fi de la senzorul corpului clapeta ETC.ce parere aveti?cineva m a sfatuit sa iau unul original ,dar acela e vreo 8-900lei...:o...astept pareri si sfaturi,ms!AdY_JmL_2015
Comment
Comment