Logan-albastru egee-ady

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Incearca sa convingi un coleg cu corp original sa ti-l dea sa faci o proba si apoi sti daca e de la aia sau nu. Legat de turat din ce am intalnit era vorba de tras aer fals pe la clapeta sau motorasul acela pas cu pas.

    Comment


    • n am de la cine imprumuta iti dai seama ca nu sta nimeni sa si desfaca masina si sa mi l imprumute o perioada...asa si care ar fi rezolvarea cu aerul fals?asta am mai auzit o undeva...altcineva mi a mai zis sa pun niste mastic,silicon,o pasta rosie,ceva de genu la baza corpului la garnitura acolo sa nu cumva sa traga aer fals pe acolo,dar nu prea cred...
      AdY_JmL_2015

      Comment


      • Sa faci o proba , as putea sa te ajut eu ca il pot da jos in 3 minute. Da, garnitura aia de la baza lui posibil sa nu se fi asezat cum trebuie sa fie putin rasucita sau mai stiu eu ce.

        Comment


        • Eu mi-am luat alta garnitura defapt mi-a dat-o un prieten care lucreaza in service pentru ca separat sa o cumperi nu gasesti(cel putin eu nu am gasit).A mea era coapta nu mai etansa cum trebuia,am schimbat-o si totul e ok.Sau e posibil ca MPP-ul sa fie dereglat.Demontat,curatat si impins la maxim "tija" aia inauntru.Se v-a regla el singur cand vei porni.
          Last edited by Alex_MIU; 8 April 2013, 22:17.
          sigpic

          IL 1 3 MIU

          Comment


          • a mea nu i coapta deoarece corpul este nou...ce ma sfatuiesti,sa schimb senzorul acela VDO-ul?am inteles ca s ar putea sa fie si de la corpul in sine problema...
            AdY_JmL_2015

            Comment


            • Da cel VDO.Dupa ce il cureti impingi tija inapoi la maxim.
              Attached Files
              sigpic

              IL 1 3 MIU

              Comment


              • eu acum n am pe masina unul vdo,am unu made in suedia sau ceva de genu cred...daca imi va mai face figura ,asta voi face,mersi!
                AdY_JmL_2015

                Comment


                • !

                  Azi JML-ul meu a primit o baita si un mic polish pe ici pe colo
                  Attached Files
                  AdY_JmL_2015

                  Comment


                  • Se cere mai jos un pic masinuta asta a ta, oricum e foarte frumoasa.
                    sigpic

                    Comment


                    • Cred ca o poate rezolva numai din cauciucuri, nu neaparat sa tiganit suspensia.

                      Comment


                      • Eu ma refeream sa isi schimbe arcurile, nu sunt adeptul suspensiei tiganite.
                        sigpic

                        Comment


                        • da stiu ca ar da mai bine putin mai jos dar...e cam bataie de cap,in sensu ca daca o cobor dupaia iarna trebuie s o ridic iar si tot asa alti bani alta distractie,i ar sta mai bine cu niste arcuri h&r decat cu eibach-urile care le am acum...la cauciucuri nu prea as umbla pentru ca raman fara talon...s au pus rau astia cu filtrele,e plin de politie.vom vedea pe viitor ce va mai urma,momentan va ramane asa
                          AdY_JmL_2015

                          Comment


                          • Acum stii cum e, poti linistit sa ramai fara talon si din cauza lupelor, tobei, etc...
                            On : nu cred ca iti vor face probleme H&R iarna, eu am avut si le-am schimbat cu Eibach fiindca am avut ceva probleme cu drumurile care le faceam la serviciu, drumuri care erau cu foarte multe denivelari si gropi.
                            sigpic

                            Comment


                            • da asa i,riscu meseriei)deocamdata gumele raman aceleasi deoarece inca mai sunt bune,cand s or toci de tot m-oi orienta eu la altceva
                              AdY_JmL_2015

                              Comment


                              • !

                                Lucru la portbagaj...se crapase fibra! zilele viitoare il si revopsesc
                                Attached Files
                                AdY_JmL_2015

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google