Incearca sa convingi un coleg cu corp original sa ti-l dea sa faci o proba si apoi sti daca e de la aia sau nu. Legat de turat din ce am intalnit era vorba de tras aer fals pe la clapeta sau motorasul acela pas cu pas.
Logan-albastru egee-ady
Collapse
X
-
n am de la cine imprumuta iti dai seama ca nu sta nimeni sa si desfaca masina si sa mi l imprumute o perioada...asa si care ar fi rezolvarea cu aerul fals?asta am mai auzit o undeva...altcineva mi a mai zis sa pun niste mastic,silicon,o pasta rosie,ceva de genu la baza corpului la garnitura acolo sa nu cumva sa traga aer fals pe acolo,dar nu prea cred...AdY_JmL_2015
Comment
-
Eu mi-am luat alta garnitura defapt mi-a dat-o un prieten care lucreaza in service pentru ca separat sa o cumperi nu gasesti(cel putin eu nu am gasit).A mea era coapta nu mai etansa cum trebuia,am schimbat-o si totul e ok.Sau e posibil ca MPP-ul sa fie dereglat.Demontat,curatat si impins la maxim "tija" aia inauntru.Se v-a regla el singur cand vei porni.Last edited by Alex_MIU; 8 April 2013, 22:17.
Comment
-
Da cel VDO.Dupa ce il cureti impingi tija inapoi la maxim.Attached Files
Comment
-
da stiu ca ar da mai bine putin mai jos dar...e cam bataie de cap,in sensu ca daca o cobor dupaia iarna trebuie s o ridic iar si tot asa alti bani alta distractie,i ar sta mai bine cu niste arcuri h&r decat cu eibach-urile care le am acum...la cauciucuri nu prea as umbla pentru ca raman fara talon...s au pus rau astia cu filtrele,e plin de politie.vom vedea pe viitor ce va mai urma,momentan va ramane asaAdY_JmL_2015
Comment
-
Acum stii cum e, poti linistit sa ramai fara talon si din cauza lupelor, tobei, etc...
On : nu cred ca iti vor face probleme H&R iarna, eu am avut si le-am schimbat cu Eibach fiindca am avut ceva probleme cu drumurile care le faceam la serviciu, drumuri care erau cu foarte multe denivelari si gropi.sigpic
Comment
Comment