Logan-albastru egee-ady

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • coccolino-360lei
    andrei_mircea-nu m a lasat definitiv...doar ca mai patineaza si cand o calc puternic se tureaza uneori fara a creste viteza...70.000 are masina.
    Last edited by icstrem_no1; 6 July 2013, 17:39.
    AdY_JmL_2015

    Comment


    • La 70,000 km sa pice ambreajul?eu am deja 130,000 km si inca trage,sper ca asta care il pui sa te tina mai mult.

      Comment


      • Hm, da...poate e o boala la unele ambreaje. Eu l-am schimbat pe la 48mii + cablu distrus (fisurat "invelisul ala de cauciuc sau ce e" + cablu in sine ruginit pe canal.)
        cosmin_83 , din ce observ, ai logan de 85cp. Astea au ambreajul hidraulic, nu pe cablu.
        My turbo lag, give your MPI, a chance

        Comment


        • Dar totusi sa pice la 70,000 km?nu cred ca are asa mare inportanta daca e pe cablu sau tija,cred ca totul tine si de cum schimbi.

          Comment


          • nu e treaba ca n ar mai tine si asta sau ceva de genu...dar tot am luat piesele...am zis sa le schimb.cand vreau s o forjez nu mi place ca uneori mai patineaza,asa l am schimbat si gata.daca mergi usor cu ea mai tine si asa dar vreau sa fie tiplaeu l am reglat sa tina pedala si jos de tot ,gen o idee mai jos decat pedala de frana pentru o schimbare mai rapida{fara cursa aia moarta} poate si dasta s a prajit mai repede...ma sfatuiti sa schimb si cablul daca tot schimb ambreiajul?sau mai intai il scot sa ma uit in ce stare este si dupaia vad ce si cum...?!
            Last edited by icstrem_no1; 7 July 2013, 03:07.
            AdY_JmL_2015

            Comment


            • Parerea mea schimba si cablul, sa fie totul nou si ambreiajul sa mearga uns

              Comment


              • Bine punctat, jelly. Si eu te sfatuiesc lafel. Schimba si cablul eventual cumpara dasta pentru dci, ca are o contragreutate pe el care absoarbe vibratiile si vine gresat. Eu la dacia la service am dat cam 110lei pe cablu.
                La final nu mi-a venit sa cred ce pedala moale aveam, ziceam ca e hidraulic, inainte apasam cu ambele picioare ambreajul. (nu glumesc, nu stiu de ce aveam pedala BETON).
                Last edited by andrei_mircea; 7 July 2013, 20:14. Reason: Automerged Doublepost
                My turbo lag, give your MPI, a chance

                Comment


                • Sa inteleg ca ti-a trecut "nebunia" si nu o mai vinzi.

                  Comment


                  • da... )
                    AdY_JmL_2015

                    Comment


                    • Dupa schimbarea ambreiajului, se mai aude acel zgomot la relanti?

                      Comment


                      • nu se mai aude
                        AdY_JmL_2015

                        Comment


                        • Cand ti-a montat ambreajul, de ce nu a curatat in zona axului mama, toata zona aia cu wd40, sau orice alt spray dasta? Putintica vaselina a pus pe axu mama la final? Cablu l-ai schimbat?
                          In legatura cu geometria, nu stiu daca se impune neaparat sa o refaci odata ce ai dat jos amortizoarele, dar pentru a nu aparea cheltuieli precum schimbat cauciucurile fata de la dereglarea geometriei, care poate sa fie mica si in timp sa se accentueze, ar fi ok sa o refaci. ;) bafta si..spor la modificat
                          My turbo lag, give your MPI, a chance

                          Comment


                          • e vreo diferenta dupa ce ai schimbat suportul acela de la cutie??? nu de alta da la mine se aude o bataie prin zona aia si cred ca de la unul din suporti ar fi problema

                            Comment


                            • sedativ18- despre ce sunet este vorba? Observ ca ai 1,5dci, nu MPI. Eu dupa ce am schimbat ambreajul, dupa o perioada scurta de timp a inceput sa se auda la relanti un sunet ca de tacheti nereglati. Cand apas pedala de ambreaj, tace, ce o fi nu stiu. Oricum asa o las pana pica motoru, cred ca 1 - 2 injectoare sunt moarte ca imi consuma 13% cu ac pornit.
                              My turbo lag, give your MPI, a chance

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google