If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
coccolino-360lei
andrei_mircea-nu m a lasat definitiv...doar ca mai patineaza si cand o calc puternic se tureaza uneori fara a creste viteza...70.000 are masina.
Hm, da...poate e o boala la unele ambreaje. Eu l-am schimbat pe la 48mii + cablu distrus (fisurat "invelisul ala de cauciuc sau ce e" + cablu in sine ruginit pe canal.)
cosmin_83 , din ce observ, ai logan de 85cp. Astea au ambreajul hidraulic, nu pe cablu.
nu e treaba ca n ar mai tine si asta sau ceva de genu...dar tot am luat piesele...am zis sa le schimb.cand vreau s o forjez nu mi place ca uneori mai patineaza,asa l am schimbat si gata.daca mergi usor cu ea mai tine si asa dar vreau sa fie tiplaeu l am reglat sa tina pedala si jos de tot ,gen o idee mai jos decat pedala de frana pentru o schimbare mai rapida{fara cursa aia moarta} poate si dasta s a prajit mai repede...ma sfatuiti sa schimb si cablul daca tot schimb ambreiajul?sau mai intai il scot sa ma uit in ce stare este si dupaia vad ce si cum...?!
Bine punctat, jelly. Si eu te sfatuiesc lafel. Schimba si cablul eventual cumpara dasta pentru dci, ca are o contragreutate pe el care absoarbe vibratiile si vine gresat. Eu la dacia la service am dat cam 110lei pe cablu.
La final nu mi-a venit sa cred ce pedala moale aveam, ziceam ca e hidraulic, inainte apasam cu ambele picioare ambreajul. (nu glumesc, nu stiu de ce aveam pedala BETON).
Last edited by andrei_mircea; 7 July 2013, 20:14.
Reason: Automerged Doublepost
astazi am reusit sa fac masinas au schimbat:
-placutele de frana
-ulei motor
-filtru ulei
-filtru aer
-amortizoare fata
-flanse fata
-kit de ambreiaj {este foarte moale pedala,s a schimbat radical}
-suport aluminiu de la cutie{avea o ureche rupta se vede in poza}
unii zic ca dupa ce am schimbat amortizoarele sa fac si geometria...am mers cu ea nu trage e tapana...si n am mai facut o.este necesar?!
Cand ti-a montat ambreajul, de ce nu a curatat in zona axului mama, toata zona aia cu wd40, sau orice alt spray dasta? Putintica vaselina a pus pe axu mama la final? Cablu l-ai schimbat?
In legatura cu geometria, nu stiu daca se impune neaparat sa o refaci odata ce ai dat jos amortizoarele, dar pentru a nu aparea cheltuieli precum schimbat cauciucurile fata de la dereglarea geometriei, care poate sa fie mica si in timp sa se accentueze, ar fi ok sa o refaci. ;) bafta si..spor la modificat
e vreo diferenta dupa ce ai schimbat suportul acela de la cutie??? nu de alta da la mine se aude o bataie prin zona aia si cred ca de la unul din suporti ar fi problema
sedativ18- despre ce sunet este vorba? Observ ca ai 1,5dci, nu MPI. Eu dupa ce am schimbat ambreajul, dupa o perioada scurta de timp a inceput sa se auda la relanti un sunet ca de tacheti nereglati. Cand apas pedala de ambreaj, tace, ce o fi nu stiu. Oricum asa o las pana pica motoru, cred ca 1 - 2 injectoare sunt moarte ca imi consuma 13% cu ac pornit.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment