te-am vazut cand ai intrat in parcarea subterana de la maritimo, eu parcasem si o luam catre iesire frumoasa masina ai . app de ce nu ii faci un bad boy?
GXGu' Glacial :)
Collapse
X
-
Azi, dupa o saptamana dupa care am fost complet multumit de felul in care mergea masina cu noul soft si fara catalizator, sunt complet dezamagit..de azi dimineata, a revenit la mersul de dinainte, se tureaza da parca degeaba, e chinuita, corpu clapeta are peretii plini de ulei, mpp-ul face figuri, compresia pare varza..in goana dupa jante late, lupe, gume, modificari, am uitat sa mai fac singuru lucru pe care il faceam cu placere si regulat si fara inevstitii-mentenanta preventiva..si a inceput sa ma taxeze.. de maine intra in revizie totala, se inlocuieste tot ce e pe duca, mai bine sa mearga cum trebuie, decat sa fie tunata si sa traga..sigpic
Comment
-
cati km ai cu ea ?
Fa un test de compresie !
Comment
-
tocmai, ca am facut un test de compresie..posibil sa nu l fi facut bine, da daca e bine, e trista rau situatia la 76000 de km uleiu s-a aschimbat la timp, la fel si celelalte consumabile, masina n-a fost chinuita..nu vad de unde s-a perimat asa dintr-o data...sigpic
Comment
-
pai cu ce ai facut testul de compresie ...conteaza si aparatul ...
cum ai facut testul de compresie ... cu bujii ,fara bujii , cat ai dat la automat, uscat/ud ???
si valorile ... sa ne dam o parere ...
compresia nu se distruge doar din revizii ...eu am distrus-o ca obisnuiam sa o calc inainte sa ajunga la temperatura optimaLast edited by cos_min_i; 28 May 2012, 09:13.
Comment
-
asta niciodata n-am facut...nu i-am dat niciodata mai mult de 3000 la rece...am scos o bujie, am infiletat aparatu, i-am dat la automat, a pornit in 3, am lasat-o putin si am oprit-o..pe 1 si 4 -8.2 bari, si 2 si 3 - 7 bari...mi s-a parut foarte ciudat...sigpic
Comment
-
no , gresit ... luata compresia
-se scot toate bujiile , scoti si mufa din bobina (mai intai suflii in jurul bujiilor sa iasa praful)
-pui compresmetrul pe fiecare piston (nu conteaza ordinea ) si dai la automat pana nu mai urca limba compresmetrului (aceea este compresia maxima pe acel piston)
Asta este la rece ...
daca in continuare ti se par mici valorile si au diferente intre ele mai mari de 10% bagi cate 3 ml de ulei la fiecare bujie ... dai la automat putin sa se raspandeasca uleiul si mai iei odata compresia (umed) ...uleiul are rolul de a astupa jocurile de la segmentii de compresie ... daca ai aceleasi valori inseamna ca supapele sunt duse ,daca iti creste compresia inseamna ca segmentii sunt dusi ...
Comment
Comment