GXGu' Glacial :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • te-am vazut cand ai intrat in parcarea subterana de la maritimo, eu parcasem si o luam catre iesire frumoasa masina ai . app de ce nu ii faci un bad boy?

    Comment


    • nu am gasit in constanta pe cineva sa se bage, sa lucreze bine cu fibra...
      sigpic

      Comment


      • sigur au et 28 ??? ale colegului cu masina albastra parca sunt gotti..si rial a facut niste jante copie fidele ats cup..
        oricum...sa o stapanesti sanatos..mult spor!!
        sigpiccu cat cunosc mai multi oameni... cu atat iubesc mai mult cainii

        Comment


        • Ale mele sunt Aluline, si da, sigur 28 Daca iti amintesti iti spuneam ca nu imi intra de etrier.
          sigpic

          Comment


          • numai ale mele au ET38
            si 5.4 kg

            Comment


            • Da, ai avantaju greutatii...aluline a lu yrman sunt copie dupa ale tale cu et-ul de la mine ) eu mai am o buza in plus la janta )
              sigpic

              Comment


              • Azi, dupa o saptamana dupa care am fost complet multumit de felul in care mergea masina cu noul soft si fara catalizator, sunt complet dezamagit..de azi dimineata, a revenit la mersul de dinainte, se tureaza da parca degeaba, e chinuita, corpu clapeta are peretii plini de ulei, mpp-ul face figuri, compresia pare varza..in goana dupa jante late, lupe, gume, modificari, am uitat sa mai fac singuru lucru pe care il faceam cu placere si regulat si fara inevstitii-mentenanta preventiva..si a inceput sa ma taxeze.. de maine intra in revizie totala, se inlocuieste tot ce e pe duca, mai bine sa mearga cum trebuie, decat sa fie tunata si sa traga..
                sigpic

                Comment


                • vezi de ea...e pacat sa nu schimbi consumabilele la timp...mai bine te ocupi de motor , sa schimbi consumabilele si ce mai trebuie decat aspectul vizual....Bafta!
                  MY CLA

                  Comment


                  • cati km ai cu ea ?

                    Fa un test de compresie !
                    Logan TAXI http://www.loganclub.ro/forum/logan_...4.html?t=27374

                    Comment


                    • Sa traga sa ... moara?
                      sigpic

                      Comment


                      • tocmai, ca am facut un test de compresie..posibil sa nu l fi facut bine, da daca e bine, e trista rau situatia la 76000 de km uleiu s-a aschimbat la timp, la fel si celelalte consumabile, masina n-a fost chinuita..nu vad de unde s-a perimat asa dintr-o data...
                        sigpic

                        Comment


                        • pai cu ce ai facut testul de compresie ...conteaza si aparatul ...
                          cum ai facut testul de compresie ... cu bujii ,fara bujii , cat ai dat la automat, uscat/ud ???
                          si valorile ... sa ne dam o parere ...

                          compresia nu se distruge doar din revizii ...eu am distrus-o ca obisnuiam sa o calc inainte sa ajunga la temperatura optima
                          Last edited by cos_min_i; 28 May 2012, 09:13.

                          Comment


                          • Are dreptate Cosmin...
                            sigpic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                            Comment


                            • asta niciodata n-am facut...nu i-am dat niciodata mai mult de 3000 la rece...am scos o bujie, am infiletat aparatu, i-am dat la automat, a pornit in 3, am lasat-o putin si am oprit-o..pe 1 si 4 -8.2 bari, si 2 si 3 - 7 bari...mi s-a parut foarte ciudat...
                              sigpic

                              Comment


                              • no , gresit ... luata compresia

                                -se scot toate bujiile , scoti si mufa din bobina (mai intai suflii in jurul bujiilor sa iasa praful)
                                -pui compresmetrul pe fiecare piston (nu conteaza ordinea ) si dai la automat pana nu mai urca limba compresmetrului (aceea este compresia maxima pe acel piston)
                                Asta este la rece ...

                                daca in continuare ti se par mici valorile si au diferente intre ele mai mari de 10% bagi cate 3 ml de ulei la fiecare bujie ... dai la automat putin sa se raspandeasca uleiul si mai iei odata compresia (umed) ...uleiul are rolul de a astupa jocurile de la segmentii de compresie ... daca ai aceleasi valori inseamna ca supapele sunt duse ,daca iti creste compresia inseamna ca segmentii sunt dusi ...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google