GXGu' Glacial :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ai stricat partitura cu buza aia:|
    http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

    Comment


    • nu stiu ce sa zic...mie mi place..ar fi misto una ca a ta, da n am gasit
      sigpic

      Comment


      • Domnu' ai admiratori si apari pe net:
        Attached Files
        B-187-H D Z->A.k.a Tobita Indemanaciu

        Comment


        • oho ) s-au rugat baietii de la Inferno de mine sa bag masina...da sunt constient ca n-are nici o treaba cu masina de show...e in trei nuante, e zgariata, jantele nevopsite, finisajele lasa de dorit...d-aia m-a si mirat ca facea multa lume poze ) de unde sunt pozele?
          sigpic

          Comment


          • Ai vazut ca ai gasit pozele?:P. Oricum din poze arata foarte ok. Felicitari in continuare.
            B-187-H D Z->A.k.a Tobita Indemanaciu

            Comment


            • da, le-am gasit...n-ar fi o problema o vopsitorie totala, da nu se merita aici...la o zi dupa ce am terminat bad-boy-ul, mi-am gasit aripa si usa zgariata cu cheia/fieru, dracu stie intre timp am mai adaugat o toba carub si in sfarsit masina se misca cum imi doream eu...bate 1.6 stoc si stau la bara spate cu 1.6 resoftat..pentru doi lei cat am bagat in motor este super
              sigpic

              Comment


              • 1.6-le era full sau preferance?
                Daca e un 1.6 preferance softat care merge bine nu prea cred ca mai stai la bara lui din spate.
                Oricum e bine.Bravo.
                Filtru k&n e in carcasa originala?
                Last edited by al!n; 28 August 2012, 13:29.
                AG 16 Y M A

                Comment


                • 1.6 softat ambition, dar care trage demonic ) si 1.6 stoc full..dar complet irelevant pentru mine, m-a interesat comparativ ca idee..nu tin neaparat la un rezultat anume, sunt complet multumit cum se misca in oras si in afara, in ture joase si inalte si asta conteaza..filtru e k%n in carcasa originala, catalizator scos, finala direct flow, admisie direct din grila, soft agresiv dupa 4000 rpm, bujii iridium si short shifter...atat si mi-ajunge
                  sigpic

                  Comment


                  • Sper ca nu m-ai inteles gresit.Stii ca apreciez orice modificare facuta la motor.
                    Ar fi bun un traseu pe 50 pentru un + la viteza mare.
                    Esti multumit de filtru?
                    AG 16 Y M A

                    Comment


                    • Stai linistit sunt foarte multumit de filtru si e diferenta clara...pot sa confirme si baietii care au mers cu mine, nu e deloc placebo....nu mai umblu la evacuare, stiu ce ar fi ideal, da pentru mine e de ajuns..se duce 172 pe gps si ar mai merge ...tre sa fac un test pe autostrada...
                      sigpic

                      Comment


                      • eu am mers inainte de finala si filtru, si era clar alt feeling fata de cateva saptamani inainte ... si cum orice plus conteaza, e din ce in ce mai bine, mai ales ca un filtru bun cu o teava cu cap nu e niciodata placebo
                        sigpicMy ride

                        Comment


                        • mersi domnu oricum stii ca esti ideal pentru mine pe partea de motor, da stii ce-am vorbit noi si de ce ma opresc aici
                          sigpic

                          Comment


                          • ideal sunt dupa ce pun admisia de la bmc si fac softu cum mi-ati recomandat

                            ps. cand ne vedem sa-ti vand un pont despre niste cutii interesante :P
                            sigpicMy ride

                            Comment


                            • Ti-ar trocariciu sa iti fie ... Trebuie sa fac ceva la a mea ca in curand o sa mi-o iau pe coaja de la tine

                              Urmeaza evacuarea aia completa ... si deja incep sa am emotii cu tine.
                              sigpic

                              Comment


                              • doua poze din concediu...1630 de km cu 108.5 litri, fara menajamente la condus, sunt complet multumit de comportamentu ei pe curbe, destul de anemica la prins viteza, acum stiu ce am de modificat la suspensie si la evacuare ca sa fie totul ok..
                                in alta ordine de idei, am facut pentru prima data un compromis in privinta placutelor de frana din lipsa de fonduri si m-a costat..am pierdut-o intr-un giratoriu din cauza unui dobitoc care mi s-a bagat in fata si n-am mai putut s-o redresez de nici un fel, am sarit ditamai bordura si am iesit pe camp...avarii: evacuare zgariata cap coada, janta fata stramba vizibil, bieleta antiruliu muci, bara spate sparta, prag indoit, bara fata sarita din surub..noroc ca e suspensia dura ca altfel iesea urat
                                Attached Files
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google