iaca si caleasca mea.
e un Logan Laureat 1.4MPI din 2004, cu [ai citit bine] 28740km reali.
masina nu a cunoscut nici o reparatie tehnica in decursul vietii si nici n-a avut parte de evenimente rutiere.
e un verde cameleon
incerc sa pastrez masina cat mai stock la design [fara body kit-uri si pictata in 16 culori] si ii aduc uneori modificari functionale.
imbunatatiri pana in prezent:
- cheder compartiment motor
- stergatoare tip aero schimbate regulat
- senzori de parcare
- pleoape faruri
- plafoniera cu LED 1W
- lumini LED pentru locurile din spate, dreapta-stanga
- cotiera
- parasolar luneta interior din material textil-plastic
- usi fata-spate antifonate cu antifon cauciucat si folie antifon pentru podele laminate
- antifonare zona goala intre bord si parbriz
- baleierea stergatoarelor la spritarea parbrizului
- portbagaj cu actuator si deschidere din cheia masinii
- mp3 player Alpine cu display portocaliu in nuanta bordului si consolei centrale, boxe fata-spate pioneer, subwoofer 200w tip tun cu amplif. intern
- GPS Garmin Nuvi 250
- car kit homemade facut din handsfree legat la un modulator fm [poate le-am dat o idee si altora]
- paravanturi fata-spate
- portbagaj deasupra masinii [bare transversale]
- remapare
- cauciucuri GoodYear Vector 5+ all season
- a doua scrumiera spate
poate mai sunt si altele, marunte pe care le uit acum.
ce nu voi face la masina:
- suspensie sport, ma intereseaza mai degraba confortul decat sportivitatea iar suspensia stock e numai buna
- body kit, nu-mi plac kitch-urile
- nu sunt inca hotarat asupra foliilor pe geamuri, pe fata nu vreau deloc, iar doar pe spate dau impresia de lucru neterminat.
- cauciucuri de dimensiuni mai mari.
- angel eyes, lupe, microscoape, girofaruri, stroboscoape.
sper sa va placa joanghina, eu m-am atasat mult de ea.
atasez cateva poze facute acum la repezeala, alte poze cu alte ocazii
si scuzati mizeria din interior, weekendul asta n-am apucat s-o aspir.
e un Logan Laureat 1.4MPI din 2004, cu [ai citit bine] 28740km reali.
masina nu a cunoscut nici o reparatie tehnica in decursul vietii si nici n-a avut parte de evenimente rutiere.
e un verde cameleon
incerc sa pastrez masina cat mai stock la design [fara body kit-uri si pictata in 16 culori] si ii aduc uneori modificari functionale.
imbunatatiri pana in prezent:
- cheder compartiment motor
- stergatoare tip aero schimbate regulat
- senzori de parcare
- pleoape faruri
- plafoniera cu LED 1W
- lumini LED pentru locurile din spate, dreapta-stanga
- cotiera
- parasolar luneta interior din material textil-plastic
- usi fata-spate antifonate cu antifon cauciucat si folie antifon pentru podele laminate
- antifonare zona goala intre bord si parbriz
- baleierea stergatoarelor la spritarea parbrizului
- portbagaj cu actuator si deschidere din cheia masinii
- mp3 player Alpine cu display portocaliu in nuanta bordului si consolei centrale, boxe fata-spate pioneer, subwoofer 200w tip tun cu amplif. intern
- GPS Garmin Nuvi 250
- car kit homemade facut din handsfree legat la un modulator fm [poate le-am dat o idee si altora]
- paravanturi fata-spate
- portbagaj deasupra masinii [bare transversale]
- remapare
- cauciucuri GoodYear Vector 5+ all season
- a doua scrumiera spate
poate mai sunt si altele, marunte pe care le uit acum.
ce nu voi face la masina:
- suspensie sport, ma intereseaza mai degraba confortul decat sportivitatea iar suspensia stock e numai buna
- body kit, nu-mi plac kitch-urile
- nu sunt inca hotarat asupra foliilor pe geamuri, pe fata nu vreau deloc, iar doar pe spate dau impresia de lucru neterminat.
- cauciucuri de dimensiuni mai mari.
- angel eyes, lupe, microscoape, girofaruri, stroboscoape.
sper sa va placa joanghina, eu m-am atasat mult de ea.
atasez cateva poze facute acum la repezeala, alte poze cu alte ocazii
si scuzati mizeria din interior, weekendul asta n-am apucat s-o aspir.
Comment