Ph11upf

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    black

    Salut Faithles,

    Misto masina, am si eu tot una neagra - Noir Nacre (desi initial vroiam argintiu metalizat)

    M-ar interesa sa-mi pun niste praguri - imi plac ale tale. Le-am vazut si pe ale lui TheJocker, fiindca are masina parcata pe langa mine, insa el e mai secretos si nu mi-a zis ce unde le-a luat si cat costa... Ale tale cat costa?
    In rest ai mare grija la spalatorii - sa nu-ti zgarie/ciobeasca muchiile aripilor(pasajul rotilor) Iti recomand muchii de protectie din plastic, eventual in combinatie cu aparatori de noroi (aparatorile de noroi a fie din acelea poloneze - celelalte nu sunt foarte bune)
    Eu sunt ploiestean - in general pe 23 August gasesti o gramada de accesorii OK. Insa in Vitan sunt ceva mai multe de pus pe masina. Eu mi-am luat si muchii de protectii, aparatori, huse si presuri.

    Last edited by ion_R5; 11 January 2011, 23:58. Reason: adaugare link

    Comment


    • #62
      mersi alex.dinca91 si ion_r5 ai pm

      Comment


      • #63
        Masina arata super cu acel kit de la Pilot.Ceva poze de la interior? Niste jante ar pica super in rest dupa gusturile tale o vei face .Succes
        CARPE DIEM!

        Comment


        • #64
          salutare, belea masinuta, as fi vrut si eu negru, dar din pacate pe atunci nu erau negre bafta in continuare la tunarit.
          sigpic

          Comment


          • #65
            frumoasa masina sa o stapinesti sanatos si km multi fara incidente

            Comment


            • #66
              multumesc baieti,la interior nu i-am facut poze dar o sa urmeze

              Comment


              • #67
                frumos, da benzile alea cu leduri si parasolaru cu need for speed nu prea au ce cauta..ai pornit bine, da vezi sa n o dai in kitch..e ph2, la interior e mai stilata, nu prea ai ce umbla, in afara de leduri, asa ca strange bani de jante si de arcuri ca asta e pasu important
                sigpic

                Comment


                • #68
                  @ Faithles
                  Daca te gandesti sa treci la arcuri sport - gen Eibach sau altceva - iti recomand sa te dai mai intai cu o masina cu arcuri sport si garda la sol micsorata. Avantajele sunt clare: tinuta mult mai buna de drum care se vede cel mai bine pe viraje si la accelerare si franare, scade un pic si consumul, fiindca masina e mai coborata. Dar trebuie sa vezi si dezavantajele - riscul sa atingi masina pe dedesubt si mai ales VA TREBUI SA INCETINESTI DESTUL DE TARE LA LINIILE DE TRAMVAI/TREN, GROPI, DENIVELARI. (altfel ii termini bucsile si amortizoarele destul de rapid - si in plus o sa inceapa sa zdrangane toata - iar daca iti mai pui anvelope pe 16 sau 17 cu talon ingust, sunt si mai accentuate problemele descrise, mai ales ca ai sanse mari sa strambi jantele)
                  Eu unul cred ca voi ramane cu suspensia stoc - chiar daca nu asigura cea mai buna stabilitate, iar jantele de aliaj, tot pe 15 toli, cel mai probabil ATS DTC.

                  Comment


                  • #69
                    tocmai ca nu se vede pe viraje doar de la arcuri...daca ai amortizoare stoc si te bazezi doar pe arcuri o sa zbori in primu pom...asta cu consumu nu e reala, tot la fel de grea e masina...nu atingi cu masina, astea sunt mituri..si cum, in mod normal nu incetinesti la linii de tramvai?
                    sigpic

                    Comment


                    • #70
                      [QUOTE=ion_R5;828076]Salut Faithles,

                      Misto masina, am si eu tot una neagra - Noir Nacre (desi initial vroiam argintiu metalizat)

                      M-ar interesa sa-mi pun niste praguri - imi plac ale tale. Le-am vazut si pe ale lui TheJocker, fiindca are masina parcata pe langa mine, insa el e mai secretos si nu mi-a zis ce unde le-a luat si cat costa...

                      SCZ de off :

                      Uite asa, de la o vorba aruncata aiurea se face o alta impresie despre om. De acum incolo, prost o mai fi cel care mai raspunde la PM-uri...
                      sigpic

                      Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.

                      Comment


                      • #71
                        "Nu te supara frate"

                        Scuze daca te-ai suparat.
                        Initial i-am scris lui Faithles si abia dupa aia ti-am dat PM. De altfel ti-am dat PM si pe DC dar nu am primit raspuns. Comentariul "secretos" era o gluma si sper sa o intelegi ca atare.
                        Iti multumesc frumos pentru raspuns si pentru precizari.
                        Din pacate am observat pe forumuri, ca in 80% din cazuri comportamentul intre oameni este unul de genul . Pe DC este si mai rau.
                        TheJocker, iti doresc sanatate si numai bine! ...

                        Originally posted by - Geo - View Post
                        tocmai ca nu se vede pe viraje doar de la arcuri...daca ai amortizoare stoc si te bazezi doar pe arcuri o sa zbori in primu pom...asta cu consumu nu e reala, tot la fel de grea e masina...nu atingi cu masina, astea sunt mituri..si cum, in mod normal nu incetinesti la linii de tramvai?
                        Cu amortizoare sport si arcuri Eibach, masina e mai jos cam cu 3,5 cm si suspensia e ceva mai dura decat cea stoc. Pe viraje se vede, se simte - si permite abordarea virajelor cu viteza superioara - fata de suspensia stock. Daca vrei sa mergi cu viteza mult mai mare, decat ar permite masina - atunci e posibil sa zbori in primul pom.

                        Reducerea de consum nu e foarte mare dar exista. Aerodinamica masinii e imbunatatita la o masina ceva mai coborata, iar "sipca" de aer care trece pe sub masina e ceva mai "subtire", iar masina nu mai e la fel de inalta - de aici o mica reducere de consum.

                        Cu arcurile Eibach, masina e mai rigida si "scutura" mai tare la denivelari, gripi, linii de tramvai, etc. Mai ales daca iti pui alte jante pe 16' cu anvelope cu talie joasa - efectul este si mai accentuat.

                        Depinde acum cel mai mult de stilul de condus al lui Faithles si de cum vrea sa conduca masina dupa modificari.

                        Cat despre atins - dupa modificarea suspensiei - va atinge bara din fata (daca nu e atent) la fiecare parcare cu botul la bordura - si de asemenea orice urcare pe bordura inalta - asa cum sunt majoritate la noi - va necesita atentie deosebita --- comparativ cu suspensia stock
                        Last edited by ion_R5; 15 January 2011, 03:02. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • #72
                          poze cu ornamentul cromat colantat
                          Attached Files

                          Comment


                          • #73
                            arata mult mai bine cu el colantat

                            Comment


                            • #74
                              Ce nu imi place e stickerul ala cu "NFS Most Wanted " .. in rest masina arata bine ..

                              Comment


                              • #75
                                sa mai invioram threadu
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google