Aseara, dupa mai bine de un an si jumatate de circulat in configuratia arcuri H&R si amortizoare scurtate si intarite, configuratie in care masina prezenta caracteristici de kart, am trecut la configuratia arcuri H&R si amortizoare Bilstein B8.
Pe scurt, concluzia este asta: masina de acum nu mai are nicio legatura cu masina de ieri. Sunt absolut incantat de cum se simte masina, de cum reactioneaza, de cum absoarbe socurile si de cum...se poate utiliza acum masina.
Multumesc si pe aceasta cale prietenului si colegului Matheo, pentru tot ajutorul acordat, cu manuta lui magica....hehehehehehe
Presati de un frig patrunzator si de amenintarea inserarii, nu am reusit sa facem poze din timpul transplantului.
Pe scurt, concluzia este asta: masina de acum nu mai are nicio legatura cu masina de ieri. Sunt absolut incantat de cum se simte masina, de cum reactioneaza, de cum absoarbe socurile si de cum...se poate utiliza acum masina.
Multumesc si pe aceasta cale prietenului si colegului Matheo, pentru tot ajutorul acordat, cu manuta lui magica....hehehehehehe
Presati de un frig patrunzator si de amenintarea inserarii, nu am reusit sa facem poze din timpul transplantului.
Comment