Poveste Cu 16v

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Poveste Cu 16v

    Salutare la toti.

    Dupa mult iubita SuperNova care m-a purtat pana-n tari de soare pline fara griji am dat acum 2 luni din pura intamplare peste exemplarul din posesie, un Logan Prestige 1.6 16v fabricat in noiembrie 2006, cu doar 28.000 km la bord. Zis si facut, a 3-a zi era deja parcat la mine-n parohie.

    In afara de un set de anvelope noi, ulei & filtre, revizie cu schimbarea freonului la AC si revenirea la mapa stock masina nu necesita alte ingrijiri speciale. La un moment dat se vor monta celebrele plasticuri de protectie pentru buza aripilor, vopsite in culoarea caroseriei si inlocuirea spoilerului fata atins intr-o bordura.

    Va ramane 100% stock, mereu ingrijita fara repros, fara modificari mecanice, upgrade-uri doar la nivelul fluide, placute & discuri si evident sistem audio cu care s-a inceput deja, timid.
    Attached Files
    sigpic

  • #2
    arata ca un logan .... logan stock ...
    De ce ai revenit la mapa originala ?
    Da niste detalii despre echipamentul audio care il montezi

    Comment


    • #3
      De ce am revenit la mapa originala ? Pentru ca nu era o mapa buna, in primul rand. 80-120 kmh in a 3-a se termina tot in cca 7 sec, cat ii ia cu mapa stock, nici viteza maxima nu era mai mare, nici timpul 0-1000m nu era mai bun. Singurul lucru, peste 1 litru in plus la consum, iar la 4 plinuri pe luna se cam simte. In plus eu nu sunt fanul remaparilor la motoare aspirate.

      La capitolul audio s-a inceput un 4 difuzoare Pioneer pe 2 cai, 17 cm spate si 13 cm fata (nu mai am rabdarea sa modific si sa montez 17 cm pe fata) si vor urma in viitorul nu stiu cat de apropiat sau indepartat, un JVC KD-R701 si un sub mic de la Blaupunkt EMb 800A sau Pioneer TS-WX11A, in functie de finantele disponibile. Evident cand se schimba head unit-ul se schimba si alimentarea/cablarea difurilor si se adauga filtre pasive. Deocamdata la capitolul planuri pentru ca operatiunea reclama catre 1500 de lei. Dpv practic suportul pentru MTB, alarma si folia pe geamuri au prioritate.

      In rest nu sunt amator de modificari "estetice". Prefer masina cum a iesit din fabrica, mereu curata. Cand va suna ceasul amortizoarelor, cam in 2 ani maxim dupa rulajul pe care-l am, ma gandesc sa incerc Bilstein B6 in combinatie cu arcurile stock, garda la sol mare imi convine pentru ca ies pe coclauri destul de des.

      PS > cum imi petrec destul timp in TM, ma gadesc sa-l invit pe mareom la o intalnire "de lucru", om pe care-l admir pentru talentele manuirii franei de mana si nu numai.
      Last edited by dr_mke; 23 May 2010, 11:10.
      sigpic

      Comment


      • #4
        Nu vorbesc cu tine !!!!....auzi ....stock....haaaaa
        Huuuuuooooooooooooooooo
        sigpic
        Maică, ce mafioți de treabă !!!

        Comment


        • #5
          pai mapa aia de care destept a fost facuta ? ...

          Comment


          • #6
            Nu zic ca poate citeste forumul si se ofenseaza. Eu am avut rabdarea s-o incerc pret de vre-o 8 plinuri, cu 95 si cu 100, dupa care am revenit la mapa factory.
            Oricum pun mai mult pret pe o placuta de frana mai buna, un lichid care fierbe mai greu si un ulei esteric, ori o suspensie sport buna.
            sigpic

            Comment


            • #7
              Foarte frumoasa masina, culoarea e foarte atragatoare...iti doresc multi km fara incidente.

              P.S.: Daca iti schimbi spoilerul pe fata iti recomand sa-ti pui unul de MCV, se schimba radical privirea!
              Just Hold Onnnnnn....

              Comment


              • #8
                Mereu mi-a placut combinatia Prestige - albastru mineral
                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                Comment


                • #9
                  asa este,frumos loganul!frumoasa combinatia,sa il porti sanatos!

                  Comment


                  • #10
                    Este cel mai urat Logan Prestige
                    P.S....sa nu ma bati ...
                    sigpic
                    Maică, ce mafioți de treabă !!!

                    Comment


                    • #11
                      Multumesc pentru urari !

                      99% bara fata va fi acelasi model, imi place sa pastrez masina cat mai mult in stare originala.

                      Va fi un jurnal de bord cu multe poze de calatorie.
                      Attached Files
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        dr_mke frumoasa masinut , se vede ca e ingrijita si te invidiez pentru asta.


                        PS. nu-l baga in seama pe loganu intreaba si el ca sa se afle intreaba

                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Doctore.....si aici dau de tine? ) ..... glumesc..... am lasat impresiile pe celalalt "jurnal de bord".
                          Salut ma "STIG".
                          Intalniri Logan Club Constanta:
                          In Fiecare duminica la ora 18 la OMV-varianta vis-a-vis de DONA Seat
                          Ptr detalii : 0723.955.045

                          Comment


                          • #14
                            BeciAcustic, sper ca la sfarsitul lui iulie sa am ce poze sa pun aici, de la o anumita intalnire.
                            Toate masinile pe care le-am avut, 2 Dacii 1310 si Supernova au fost mentinute optic in stare 100% originala si intretinute fara cusur, chiar daca au servit multe plimbari pe drumuri neamenajate.
                            Multam' de aprecieri Sonykel.
                            Attached Files
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              Frumoase peisaje. Arunca un ochi aici.
                              Pozele din ultimul post unde au fost facute?
                              Deasemeni, cele din postul 11.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google