Poveste Cu 16v

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • frumoasa, curata, ingrijita,
    nu vrea nici macar un bec cu led ma mir ca a pus conducta aia la esapament.

    Comment


    • Doctore, se simte spoilerul de sub bara fata? Ajuta la ceva? (consum mai mic, stabilitate, etc)

      Comment


      • E sarbatoare cu teava aia de la esapament !
        Oricum are grija de ea, o vad din cand in cand !
        P.S. O liniuta, ceva ???
        sigpic
        Maică, ce mafioți de treabă !!!

        Comment


        • Elementul aerodinamic de Ph2 se simte si la consum si la stabilitate. La viteze peste 120 kmh masina nu mai incepe sa pompeze din suspensie. Problema estetica este ca bara de ph1 are cunoscutul obicei sa cada putin la colturi si apare luftul ala nasol de la far, evident a strambat putin si elementul aerodinamic
          La consum nu am determinat precis inainte si dupa, la viteza stabilizata cum am facut cu gumele de iarna vs vara, doar ca dupa montare am observat o usoara scadere, pe care insa n-o pot cuantifica precis.

          Alessandro, modificari nimic in afara de fluide, bujii, frane si sistem audio. Mie asa-mi place, cum a facut-o fabrica
          sigpic

          Comment


          • Ar fi bine de montat si deflectoarele pentru rotile spate si de facut un fund plat pentru sectiunea de sub portbagaj. Efectele sunt sigure, doar ca timpul nu-mi permite.
            Last edited by 77sky; 3 August 2011, 10:18.
            sigpic

            Comment


            • asa ziceam si eu. mi am schimbat parerea cand am dat intermediara jos (sa paraie un pic) si am vazut cat de mizer este traseul de evacuare.

              materiale proaste corodate de rugina dupa nici 1.5 ani. sa nu mai zig de diametrul de 40mm. pacat de galeria aia de evacuare destul de reusita doar pentru ca nu se potrivea fonta de la Renault uri.

              cel putin eu asa sunt. nu pot sa merg cu o masina cand stiu ca nu iasa bine gazele pe teava

              bujii de care ai ? m am documentat. NGK urile Iridium au protectie. nu sunt influentate nici nu interactioneaza electrostatic cu nici o alta parte a masinii

              Comment


              • NGK iridium, rulate cca 50.000 km deja Până la 100.000 când vine a doua tură de distribuție nici nu am de gând să le demontez și să văz cum arată
                Sunt într-adevăr mai scump de achiziționat, dar își fac banii cu vârf și îndesat.

                Totuși m-ar bate gândul să-i mai pun o trasă de masă legată pe undeva pe chiulasă, just in case, chiar dacă au protecție bujiile, bobinele n-au

                Poză ''de lucru'', prea au unii impresia că nu pun mașina la treabă când este nevoie. În total vre-o 20 de saci săptămâna asta
                Attached Files
                sigpic

                Comment


                • eu am tras masa de la alternator, admisie, chiuloasa, motor, ECU, distributie, compresor AC si pompa servo. ralantiul este mai stabil cam atat am simtit. altceva ...
                  important este ca toate cablurile sa aibe aceiasi grosime si aceiasi mufa

                  Comment


                  • @ dr_mke - pana acum ai masa sau ceva tras ? Daca nu, din moment ce au functionat 50 000 fara probleme de ce nu ar merge inca 50 000 ? La inceputul saptamanii o sa imi schimb si eu bujiile cu BKR6EIX, momentan sunt la posta dar nu lucreaza in weekend.
                    '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                    Comment


                    • N-am modificat la electrica nimic, doar ca nu le-ar strica legatura suplimentara la masa chiulasei si ECU-ului. Nu stiu precis cat de mari ar fi efectele pozitive (care exista, insa nu se justifica in productia de serie), nu-i deloc o treaba scump de realizat si in mod sigur nu dauneaza.
                      sigpic

                      Comment


                      • pe mine m a costat 40 lei toata sandramaua. pentru ca am cumparat 10 metri de cablu.

                        Comment


                        • In sfarsit ne-am intalnit pentru prima data astazi, subsemntaul si Alessandro.

                          Staturam la povesti pana aproape de 1 noaptea

                          In mod clar avem multe de povestit.
                          sigpic

                          Comment


                          • astept niste poze. stii tu care.

                            Comment


                            • Sâmbătă am ajuns la 90.000 km venind spre casă. Din punct de vedere mecanic nimic anormal de raportat, doar revizia la 90.000, ulei Mobil1 0W-40, filtre și cam atât. În săptămânile următoare urmează lichidul de frână, cel mai probabil Motul RBF 660 FactoryLine, uleiul la cutia de viteze.
                              Am dat o raită astăzi prin oraș să văz câți bani costa revizia mare cu distribuție și accesorii, peste 15.000 km. Surpriza a fost să găsesc cele mai ok prețuri la Dacia Service și nu la magazinele din oraș ! Circa 1400 de lei costă materialele la Dacia și cu aproximativ 200 în plus la cel mai ieftin loc in oraș, aceiași marcă de curele, role, pompă de apă.
                              Mâine ajunge la vopsitorie pentru remedierea numeroaselor ciobituri adunate pe parasocul față, capotă și parașcoul spate pe care l-am proptit eu personal într-un stâlpișor la parcare. Parbrizul se inlocuiește din cauza unei lovituri, evident tot de la pietrele de pe drumurile noastre.
                              O mică surpriză neplăcută am avut cu una din anvelopele noi, Bridgestone, care are un defect de turnare. Luni trec pe la service-ul de roti de unde le-am cumpărat, pentru înlocuire. Sper să fie corecți că să nu ajungem la RAR, OPC și așa mai departe.

                              În luna de concediu mașina a adunat vre-o 6.000 km, mare parte prin țări cu apă caldă.
                              Picanterie: eu nu am sesizat diferențe de consum sau la răspunsul motorului între benzina de la noi si benzina ''lor". Am plecat de fiecare dată cu Rompetrol de 100 și am alimentat afară cu OMV 100. Sincer nici o diferență nu am simțit.

                              Atașez și câteva poze de vacanță, cam ''subțire'' din cauză că n-am avut încă timp să le aleg și să le editez pe toate.
                              Attached Files
                              Last edited by dr_mke; 20 September 2011, 16:58.
                              sigpic

                              Comment


                              • Care sunt piesele de 14 milioane ? Adica e curea distributie, 2 role, pompa apa, curea accesorii si ce mai e pe langa asta ? La accesorii cate role/intinzatoare sunt ?
                                '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google