Doctore, tu o si cam cauti ce-i drept
Poveste Cu 16v
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Cine ? Eu ?
Lucrul pe care-l doresc cel mai mult când ninge este să nu mai arunce cei de la drumuri cu clorură de calciu și nisip pe jos. Cum se anunță încă 2-3 zile de ninsori și ger, am facut o băiță astăzi după drumul de ieri, care ne-a cam pictat în alb de sus până jos . . .Attached FilesLast edited by dr_mke; 10 December 2012, 23:12.sigpic
Comment
-
Pai tu vrei sa scapi cu masina nesablata... si cu parbrizul neciobit... si cu caroseria necorodata. Nu vezi cum se chinuie producatorii si retele de service-urile sa ne schimbam masinile la 2 - 3 ani... si tu vrei sa o tii 10 ) Vrei sa flamanzeasca baietii?
Comment
-
Astăzi, la 154.287 km, am înlocuit saboții de frână. Echiparea OEM a dictat TRW, chit că nu mi-s deloc fan al acestei mărci.
Uzura pe tambur este mica, ~ 0,5 - 0,8 mm, cu o marjă sănătoasă luată în sus.
Rulmenții OEM sunt toți în stare foarte bună, drept urmare nu s-a mai înlocuit nimic altceva.Last edited by dr_mke; 22 December 2012, 21:57.sigpic
Comment
-
Tamburii nu i-ai schimbat ?
Se gaseau saboti Ferodo Premier cu caracteristici asemanatoare placutelor.
Da avand in vedere faptul ca au tinut 160 mii....
Sent from my GT-B5330 using Forum RunnerLast edited by alessandro; 22 December 2012, 22:04.
Comment
-
Experiența ne-a învățat să nu mai desperechem plăcuțe / saboți de discuri / tamburi, dacă vrem anduranță și funcționare optimă.
Plăcuțele de frână Ferodo DSPerformance sunt la aproximativ 50% din grosimea inițială după ce au frânat impecabil vreme de aproximativ 35.000 km, iar discurile Brembo EasyCheck HC PVT sunt și ele cam la 50% din uzura admisă după cca 90.000 km.sigpic
Comment
-
Originally posted by dr_mke View PostExperiența ne-a învățat să nu mai desperechem plăcuțe / saboți de discuri / tamburi, dacă vrem anduranță și funcționare optimă.
Eu sunt curios cat te mai duc discurile. La cate exorcizari au fost supuse...
Sent from my GT-B5330 using Forum Runner
Comment
-
Plimbare terminată cam scurt astăzi, pierdut lumină, etc, musai de revenit cu timp la-ndemână pentru mers pe jos cativa kilometri, drumul forestier s-a degradat în așa hal, că mai departe de craterul ăsta nu se poate trece fără 4 x 4.sigpic
Comment
-
Trăiască cei de la administrația drumurilor naționale pe care-i felicit pentru cum îmi arată mașina după 160 km facuți pe un drum acoperit de pietriș, care are, cică, rol antiderapant. Cele 2 ciobituri din parbriz nu le mai postez, nu m-am mai obosit să le fac poză.
Cu ce s-a aruncat ieri pe drumul Timișoara_Lugoj_Deva numai nisip nu este, pietricele mai mari decât bobul de grâu tot drumul !Attached Filessigpic
Comment
-
Făcut revizia de 160.000 km putin mai devreme, turnat licoare Motul în motor și Elf în cutie, apoi constatat că nu mă înșeală urechile, unul din rulmenții față începe sa dea primele semne de oboseală. Probabil peste o săptămână se vor înlocui ambii, pentru siguranță. De punctat că-s cei din fabrică toți 4, față + spate.
După cca 7.000 km rulați, pneurile de iarnă Semperit SpeedGrip2 au aproape 0,5 mm uzură pe față, iar pe spate imposibil de măsurat cu sculele din dotare.
@ alessandro: motorul sună absolut la fel cu Motul 300V Power 5W-40 ca și cu Mobil1 0W-40. Nush ce fel de urechi ai dumneata de nu-ți sună bine uleiurile.
PS : știu că am mizerie pe la motor, nu-mi scrieți mesajeAttached Filessigpic
Comment
Comment