Poveste Cu 16v

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Astăzi lichid de frână (ATE SL6) și test de amortizoare. Partea cu schimbatul canistrei desicante se pare că se va lăsa cu demontat multe plasticăraie și s-a reprogramat peste 1 săptămână.
    Amortizoarele stau incredibil de bine după cca 75.000 km (înlocuite la 97.000 km, în prezent 171.000 km).
    Attached Files
    Last edited by dr_mke; 17 April 2013, 22:32.
    sigpic

    Comment


    • Gumele din postul 521 sunt coxate rau. Las' ca stiu eu

      Amortizoarele m-au impresionat si pe mine.
      Se comporta aproximativ ca o masina cu arcuri sport dar fara efectele nedorite ...sta blana cu alte cuvinte.

      Comment


      • adica ce amortizoare. nu sunt cele stock ?

        Comment


        • @ B997NDL: amortizoarele sunt stock, cumpărate și montate în Dacia Service, cele OEM au cedat dupa 97.000 km, tot marca Monroe.
          sigpic

          Comment


          • pai si cum pot fi "sport" niste amortizoare stock?

            Comment


            • Cel mai tare post a lui razvan foarte adevarat .... Amortioare sport stock )
              sigpic
              Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
              http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

              Comment


              • Astazi am smirgluit bine DS-urile sa iau stratul vitrificat, mai bine spus glazura facuta din cauza vechilor BremboMax. Desi am smirgluit pe o placa de marmura perfect plana, cu hartie abraziva de 120, nu au iesit perfect plane. Drept urmare se circula usor cu ele 2-3 zile, apoi se purcede la procedura de ''calcare'' precum este descrisa in instructiuni. Aici pun un link util, pentru cum se rodeaza corect un set de placute si discuri de strada, chiar daca sunt de 'Vette. http://www.essexparts.com/learning-c.../swapping_pads

                Placutele glazurate usor, arata dupa cum se vede, cu parti din glazura deja raspalite de razatorile de BMax. Sper ca sunt recuperabile si ca mi-am dat seama in timp util de fadingul aparut mult prea repede, la a 3-a franare, la prima incercare de calcare pe vechile discuri.
                Attached Files
                sigpic

                Comment


                • Poate ne lamuresti cu amortizoarele alea "sport", eu caut de mult ceva sa pastreze si garda la sol.

                  Comment


                  • Plăcuțele DS 2500 se prezinta bine, deocamdată. Ieri seară le-am demontat, cea din dreapta interior încă nu face contact pe toată suprafața cu discul. O mai las până luni sau marți, apoi le calc regulamentar. Între timp m-am aprovizionat cu un set de FDS 845, în caz de urgență.

                    Astăzi s-a înlocuit canistra desicantă a instalației de AC, cu reumplerea aferentă și s-a reglat geometria.

                    Etrierul stâng pare să facă pe nebunul, pistonul avea tendința să nu meargă fin, dar ieri seară am constatat că-i în bună regulă. După succesul sau fiasco- ul călcării placuțelor, se vor demonta și voi face o inspecție atentă a ambelor pistoane de etrier.

                    Un set de reparație TRW pentru ambii etrieri costă 120 de lei, compus din setul complet de garnituri pentru piston și culise. Dacă va fi nevoie, se va face și operațiunea asta.
                    sigpic

                    Comment


                    • iesit la călcat plăcuțe și discuri.

                      Metodă: 7-8 frânări de la 100 la cca 30 kmh, consecutive, cu scârț, dar fără ABS, apoi rulat cca 15 minute la viteza de autostradă, apoi repetat încă de 2 ori. Practic am făcut asta pe drumuri necirculate situate la capetele segmentului Deva-Simeria, de 3 ori.

                      După cum se vede în imagini, discurile sunt încărcate destul de bine cu material din plăcuțe, vopseaua de pe discuri s-a făcut scrum, frăna este sesizabil mai agresivă și mai dozabilă la cald, dar, după cum le este năravul placuțelor DS, fac pe nebunele la viteze mici cu frâne reci. Cel mai probabil va mai urma o tură de frânări de la 140 la 20 kmh, pentru că fum nu a ieșit decât discret, iar stratul de material pus pe disc nu este chiar consistent.

                      Plăcuțele se prezintă bine, probabil însă nu sunt ”prăjite” corespunzător

                      Dacă alessandro are probleme cu uleiurile, eu am în egală măsură cu frânele.
                      Attached Files
                      sigpic

                      Comment


                      • Doctore ce vad eu acolo in ultima poza?un prezon cu filet dublu cumva?
                        sigpic

                        IL 1 3 MIU

                        Comment


                        • Naaah, un shorof de etrier, ala de intra-n culisa
                          sigpic

                          Comment


                          • Originally posted by dr_mke View Post

                            Dacă alessandro are probleme cu uleiurile, eu am în egală măsură cu frânele.
                            Stii ce fericit ma face pstul asta ?

                            I am not alone

                            Sent from my GT-B5330 using Forum Runner

                            Comment


                            • ''Aperitiv'' pentru mâine
                              Attached Files
                              sigpic

                              Comment


                              • tot n-ai povestit nimic cu amortizoarele "sport" dar stock

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google