Sper sa poti remedia problema, fara a schimba usile. Se intampla acest proces de ruginire deoarece usile nu au nici un fel de protectie anticoroziva. Da jos fata de usa spala bine in interior, curata foarte bine acel sant de la baza usii ca sigur este plin cu pamant, fa un amestec de ulei cu vaselina si cu o pensula spoiesti bine peste tot. Metoda clasica care a functionat întotdeauna. Bine ar fi sa indepartezi si acel mastic care s-a umflat pentru a vedea cat de grava este situatia pentru a stii ce-i de facut.
Poveste Cu 16v
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Se repara fara probleme daca se actioneaza acum. Se putea mult mai rau.
Comment
-
Da adica ambele usi fata cu puncte de rugina iesite din tabla pe interior mai mult si pe exterior mai putin pe toata rama geamului. Culmea ca partea de jos a usii nu prezinta aceleasi puncte de rugina sau sunt discrete si nu le-am vazut.
P.S. Noaptea dorm foarte linistit desi am cumparat solutie antirugina cu care nu am facut nimic.
Comment
-
Vopsitorul cu care colaborez eu de vre-o 10 anisori este in concediu. De cum se intoarce merg la el, radem frumos vopseaua cu bule de jos din coltul usii sa vedem ce-i dedesubt si cat este de profund. Daca este pornita de la zgarietura din cantul usii este ok, punem Chelade si o lasam in plata domnului, iar un usa bag spray degripant si apoi ulei. Daca este profunda, iar o lasam in aia masii si caut alta usa, second hand, ca noua. The end.sigpic
Comment
-
Sub masticul ala este jale, imi pare rau sa spun. Asa a inceput la batranica mea. La cea noua vad foarte multa ceara la imbinarea tablelor, jos, la cant. Nu mai are ocazia sa stranga pamant cu umezeala
Comment
-
dsign a punctat bine.
Spuneam ceva in postul anterior. Ca eram surprins de evolutia rapida.
Asta e cauza: portiune de imbinare interioara, neprotejata de nimic. Umiditatea sta acolo, iar cand ai vazut rugina prin fata usii, exterioara, deja e tarziu.
La mine, cand au polizat portiunea asta, am ramas masca...sub vopsea era o rujina...
Cand au montat-o pe cea noua, au "inundat-o" in ceara.
Acum am un flacon de ceara IXELL pentru usiLogan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
-
Am fost astazi pe la el. Se pare ca nu este din interior rugina din colt.
Sub mastic este rugina, dar ar trebui sa ramana in stadiul asta mult si bine daca exista ulei periodic in usa.
Maine inlocuiesc corpul clapetei de acceleratie. Joc in mecanismul tip foarfeca. Am gasit una second hand, 300 de lei, fara joc. Noua costa de vre-o 4 ori mai mult
Poze, maine !sigpic
Comment
-
-
Mai, asa am sa fac. Dau cu ulei in ea de-o ia naiba si ramane pe loc, cel putin deocamdata.
Pus clapeta, cam ginecologica treaba. Joc in pedala de gaz nu mai am deloc. Compresorul de AC decupleaza prompt cand pun gazul la podea. Evident, m-am ars la maini pentru ca nu am avut rabdare sa las motorul sa se raceasca bine. Evident am inlocuit si garniturile, OEM de la Reno, pen'ca la Dashia nu aveau pe stock.
Am pozat, am filmat cele 2 clapete, dar asta maine, ca mi-e prea somn acum. Probat si pe autostrada, desi este cam vant afara, inca tine 178-180 kmh pe GPS si in conditiile astea, dupa 226.xxx km.
Poze si milfare maine ! Somn usor.Last edited by dr_mke; 7 September 2014, 00:35.sigpic
Comment
-
A/C-ul se decupleaza atunci cand apesi acceleratia la maxim? Chiar nu stiam.
La 1.4 am impresia ca nu se decupla cand acceleram la maxim.
Comment
Comment