Poveste Cu 16v

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • altii nu glumesc , am vazut la loganuri cu cartoane in fata de m`am plictisit , deci inca un prost obicei pastrat de la vechea dacie .

    Comment


    • Pai chiar nu glumeste, se gandeste serios la o asemenea optiune. Astazi, dupa ce a stat cam jumatate de ora cu caldura la maxim si ventilatorul la 4, cat a stat la spalat, frigea si volanul in ea ! Clar nu exista nici o problema cu incalzirea la Logan.

      http://www.youtube.com/watch?v=IZ-y_bkpI8E

      Eu nu stau sa incalzesc motorul decat daca am de curatat gheata / zapada de pe masina. Dupa maxim 1 minut plec, oricum cele 2-300 m pana ies din curtea blocului le rulez cu prima treapta, apoi pana ies in bulevard mai am putin, motorul se incalzeste mult mai repede in mers usor decat stand pe loc la ralanti. Ajuta mult in primele minute de functionare sa lasi ventilatia oprita.

      Exceptie de la regula fac cazurile cand plec la drum sau cumparaturi cu familionul, atunci cobor sa incalzesc masina.
      sigpic

      Comment


      • Uuu... da' porneste bine. Mie la -13 grade mi-a fost ca nu mai porneste (bujiile originale, bateria de 3 ani).
        sigpic

        Comment


        • Originally posted by dr_mke View Post
          Pai chiar nu glumeste, se gandeste serios la o asemenea optiune. Astazi, dupa ce a stat cam jumatate de ora cu caldura la maxim si ventilatorul la 4, cat a stat la spalat, frigea si volanul in ea ! Clar nu exista nici o problema cu incalzirea la Logan.
          Normal ca se incalzeste cat sta pe loc, fiindca nu are flux de aer (rece) prin radiator. Eventual mai porneste din cand in cand electroventilatorul dupa ce se incalzeste apa din radiator. Tu ai fost inspirat si ai lasat caloriferul interior pe treapta 4 de ventilatie si a mai ajutat destul de mult la racire.

          La -16 grade eu i-as fi pus ceva in bot - un plastic ceva. I-as fi lasat libera grila de jos de sub numar si cea mai de sus fanta de sub capota motorului (practic e doar o diminuare a sectiunii pe unde intra aerul rece - care la viteze de 80 - 100 km/h sunt suficiente pentru racire)

          Deocamdata nu aplic nici o astfel de acoperire a radiatorului, fiindca am 2300 km, sunt inca in rodaj si prefer sa merg cu motorul racit bine

          Ideea nu ar fi ca motorul nu se incalzeste - ci ca se injecteaza ceva mai multa benzina si creste consumul, fiindca e foarte rece in compartimentul motor, unde sunt senzorii de temperatura care "informeaza" calculatorul.

          Apropos doctore, ce filtre de aer si ulei folosesti? Cumva Mann? La cati km parcursi schimbi filtrele?

          OFF-Topic: Doctore, dupa peisaje imi dau seama ca tie iti trebuie Duster
          Last edited by ion_R5; 1 February 2011, 15:39.

          Comment


          • Nu are nevoie de nici o ''protectie'' la radiator, doar nu suntem in Siberia, Canada ori alte paradisuri ale frigului. Astazi cand m-am intors de la Timisoara, pe la 8 am plecat spre casa, am mers pe temeperaturi in jurul a -10 grade si mai aveam la caldura 2 click-uri pana-n maxim, iar prima jumatate de ora am avut AC_ul pornit pentru ca se facea condens de la zapada adunata pe nadragi si inevitabil, talpa bocancilor. De fel mi-s iubitor de caldura.
            Btw, la 2300 km si Dacia 1310 Li urca fara probleme la 5500 rpm. La 140.000 km motorul nu scotea gram de fum de ulei. Partea cu rodajul este prost inteleasa din pacate de cei mai multi, la fel si partea cu subturarea.

            Filtre ? Depinde, ori Mann ori de origine, depinde unde ma gasesc cand imi aduc aminte. De regula maxim la 10.000 km se schimba filtrul de aer. Astazi tocmai am cumparat oloi, in week-end il schimb, a trecut discret de 15.000 km.

            La mine reteta este clasica deja: Mobil1 0W-40, NGK Iridium si filtru de aer obisnuit schimbat de regula la jumatatea intervalului. La SN a mers de minune, si la Logan va fi exact la fel.

            Consumul mai mare il ai pentru ca aerul rece este mai dens si implicit in cilindru intra mai mult oxigen. Recte ECU injecteaza ceva mai multa benzina. La drum intins consumurile mele sunt practic aceleasi, la ultimele 2 plinuri am avut consum 6.6%, respectiv 7.2% pentru ca am mers mai tare decat in mod obisnuit.

            Motorul se incalzeste mai repede in mers decat stand pe loc pentru ca arzi mai multa benzina.
            sigpic

            Comment


            • Am primit 2 poze direct din cabina de vopsire. Maine dimineata ma duc s-o duc acasa, dat fiind ca afara-i ger ii face mai bine sa mai stea 24 de ore la temperaturi pozitive.

              Lista de reparatii: inlocuit aripa sifonata, retusat si lacuit integral usa dreapta spate care avea niste zgarieturi neobservate cu masina murdara, reparat si revopsit spoiler spate, retusat si lacuit integral aripa dreapta spate -daca tot a fost sa fie in service, am preferat sa rezolv si problema ciobiturilor definitiv.
              Attached Files
              sigpic

              Comment


              • hai ca prinde iar forma,bft!
                AdY_JmL_2015

                Comment


                • noroc ca se topeste zapada ceva noutati?

                  Comment


                  • Am ridicat astazi dimineata masina, amu' se gaseste in vizita la Temeschwar. Atasez o poza, vopseaua a iesit perfect la culoare, se distinge doar o usoara diferenta de luciu.
                    Attached Files
                    sigpic

                    Comment


                    • Da din poza arata foarte bine, nu iti montezi protectiile la aripile de pe spate? Bafta!

                      Comment


                      • doctore ......am vazut masina pe colt ....asa sub lumina reflectorului ce plinta ne-am tras
                        sigpic

                        Comment


                        • Nu, am tratat cu maistoru sa dea lac mai gros. La mare arta este dat cat sa faca putina ''buza'' chiar pe muchia aripii, asta nu se mai ciocobeste cu una cu doua
                          sigpic

                          Comment


                          • A iesit frumos, din ce se vede in poze si ai dat de un vopsitor priceput.

                            Asa e si din fabrica vopsita - pe muchie e un pic mai groasa vopseaua. Acuma mai trebuie puse protectiile cu un mastic de calitate, si e gata treaba.

                            Comment


                            • hai ca a iesit ca din fabrica,bft!
                              AdY_JmL_2015

                              Comment


                              • Ce faci doctore? Te-ai ascuns?
                                Sper sa mai ne atasezi poze sau filmulete din drumetiile tale prin munti si vai.
                                Multa sanatate!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google