Super poza!
Poveste Cu 16v
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Am masurat astazi uzura la placutele de frana dupa primii 5000 km pe cu discurile BremboMax. Din cei 18mm initiali au mai ramas 14mm, uzura minima tolerata fiind de 6mm, conform manualului de service. Teoretic pot sa sper cam la 15.000 km durata unui set. Discurile nu au uzura sesizabila momentan, sublerul arata fix 20mm grosime. Daca tin totusi bine minte, grosimea de nou era 20.2mm ?
Frijiderul este frumos spalat, parfumat pentru marea intalnire de maine, dimineata la 7:30am va pleca la drum spre Brasov.
LE > acum observ ca unul din arculete nu sta corect, trebuie demontat si pus la punct.Last edited by dr_mke; 4 March 2011, 23:32.sigpic
Comment
-
@ remusdaniel: folia pe luneta si spate este 35% si pe fata cat este legal admis. Fotografiez cu un Canon 450D cu obiectivul kit, +/- filtre pe sistem Cokin, plus un blitz extern Nissin Di622
Astazi am renuntat la incaltarile de iarna, am si filmat proba de consum la 80 kmh, care va fi postata in curand la sectiunea de consum de la 16v, precum si un mers stabilizat la 100 kmh.
Pe 30 martie 2011 masina face un an de cand este la mine si voi face un scurt bilant pentru cei aproape 40.000 km pe care i-am facut la volanul dumneaei.Attached Filessigpic
Comment
-
Duminica seara, in drum spre TimisoaraAttached Filessigpic
Comment
-
la cat mai multi sa mai adaugi un 6 la inceput sau la sfarsit ... unde vrei tuInteractive Design Lights & Sound <- click
Comment
-
Daca faci 40 000 pe an, nu mai sta pe ganduri si ia-ti o instalatie de gaz.
Insa nu inteleg de ce ai da cu 1000 euro mai mult decat trebuie.
Pana la urma, chiar daca acea instalatie de gaz (Tomasetto, sau cum mama zmeilor se numeste) iti aduce distrugeri motorului, oricand il poti schimba, cu sub 1000 euro. Insa, in 200 000 km nu vad ce ti-ar putea strica. Scaunele supapelor? Si ce, schimba-le ca nu sunt 1000 euro. Supapele? La fel, nici vb de 1000 euro.
Primordial cred ca este sa mergi ieftin.
Si din ce vad masini cu gaz, niciuna nu o vad pe butuci.
PS: eu iti urez sa nu apuci sa schimbe prea mult prefixul.
Comment
-
Multam' pentru urari, alex & Cezar.
In urmatorii 3 ani masina nu se va schimba in mod sigur si va avea cel putin cifra 1 inainte de 6666, daca nu chiar 266.666 km
Instalatiile GPL ieftine nu au ECU care sa stie sa-si faca singur parametrii adaptivi, cu cateva mici exceptii, STAG 300 Premium. Uzura scaunelor la supapele de evacuare este inevitabila, fiind cea care pune bete in roate. Sistemele scumpe cum sunt BRC, PRINS poseda sisteme de lubrefiere a supapelor, pompa de injectie fiind controlata de ECU in raport cu sarcina la care este supus motorul la un moment dat. In plus exista diferente sesizabile in functionarea agregatului pe GPL cu instalatia ''scumpa''. Fiabilitatea este iar de luat in seama, nu am timpul necesar sa umblu cu masina prin service in afara de reviziile periodice la instalatia GPL. Daca va fi sa fie, 99.99% va fi sistemul VSI cu ValveCare de la firma olandeza PRINS, cu garantie de 250.000 km. Cu sistemul asta o sa stau linistit si 250.000 km la capitolul motor.
Daca inlocuiesc motorul nu realizez practic nici o economie cat voi mai folosi masina. Motorul in sine costa, trebuie inlocuita preventiv distributia, motorul trebuie gasit, adus, mers la mecanic, etc. Am gasit scaune de supape pentru GPL, s-ar putea gasi fara mari batai de cap un atelier mecanic care sa le monteze.
Temele vis a vis de uzura scaunelor mi le-am facut temeinic, chiar si masinile cu scaune adecvate cum sunt cele cu GPL de fabrica dar fara sistem de lubrefiere la supape, necesita reglari periodice ale tachetilor pe evacuare.
Sistemul fiind modular, il pot demonta la vanzarea masinii si sa-l pun pe urmatoarea, care foarte probabil va fi un Civic 1.8 iVTEC.
Mic sumar de intretinere: in afara de intretinerea periodica nu am avut vre-o defectiune mecanica sau electrica. Distributia s-a inlocuit la 4 ani si 47.000 km, discurile de frana s-au inlocuit la 60.000 km cand au coborat sub limita de uzura, masina este la al doilea set de anvelope de vara care mai are cca 10.000 km de viata pana la 3mm profil, si un set de anvelope de iarna cu jantele aferente.
Singurele probleme sunt cele legate de calitatea vopselei, aripile spate au fost ambele revopsite, una pentru o mica tamponare & ciobituri pe cant, iar cealalta tot pentru ciobiturile de pe cant. Spoilerul fata a fost inlocuit, masina fiind cumparata cu el crapat, iar pe cel ''nou'' dupa ce a trecut iarna peste el pot sa-l revopsesc pentru ca este plin de micro-ciobituri de la pietricelele de pe drum, iar capota idem. Probabil ca inainte de 100.000 km amortizoarele vor necesita inlocuire.
Per total multumit de prestatii, intretinere si consum.sigpic
Comment
-
Poze de la ultima zapada de anul asta.sigpic
Comment
-
am si eu un 16v...apr 17k km, si ma gandesc sa bag gaz tot mai serios ! mananca in jur de 11...11,5, nu mai suport pretzul benzinei asa ca o sa imi bag o butelie de gaz!
ce am auzit de curand la un tip dar nu am dat de el sa ii cer mai multe detalii ar o butelie de gaz care comuta ea cand este nevoie de pe benzina pe gaz si invers, porneste pe ce stie ea in momentul acela, adica mai pe scurt nu trebuie sa te joci tu la butoane! l-ar fi costat cu un rezervor la roata de rezerva 2400 lei la un service autorizat cu tot cu manopera!
Comment
-
Comment
-
Eu zic ca partea cu se strica motorul tine foarte mult si de utilizare...adica instalatia sa treaca in gaz cand se incalzeste motorul si mai sunt cativa pasi care trebuie respectati . Alexpeed e un exemplu destul de elocventIn viaţă risipim ani, iar la moarte cerşim clipe...
sigpic
Comment
-
Ultima poza ''inzapezita''
LE > panorama a durat ceva pana a fost pusa la un loc, pozele in sine au fost facute acum mai mult de o luna.Attached FilesLast edited by dr_mke; 3 April 2011, 01:29.sigpic
Comment
Comment