Poveste Cu 16v

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Preconizezi ca la 100 000 km sa inlocuiesti amortizoarele ? Nu e cam repede ? In general cedeaza intai capetele de bara / bielete de directie. La revizia de 60 000 o sa ii bag o verificare la capetele de bara sa vad daca mai sunt in forma...

    Apropo, daca pe discurile Brembo Max te tin ~15000 placutele, pe discurile stock cat te tineau ? Ai sesizat vreo imbunatatire la franare care sa merite upgrade la discuri sport ?
    '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

    Comment


    • Daca in 5.000 km au pierdut 4 mm, in alti 10.000 km s-ar mai fi dus alti 8 mm, inclin sa cred ca 15.000 km ar tine un set pe BremboMax daca nu abuzez de frana. Primul set de FDB 845 au tinut fix 30.000 km si au terminat discurile stock. Pe SupeRNova Ferodo Premier ma tineau maxim 20.000 km, deci 15.000 km nu este un interval anormal de scurt
      La viteze mari franarea a fost mai eficienta, chiar daca primul set de placute a fost contrafacut -postasem la sectiunea de discuri sau placute un clip.
      In viata reala nu merita folosite asemenea discuri, doar unele lise de calitate superiora, dar nah, am avut si eu pisici pe creier


      PS > poate candva intr-o situatie limita ar putea face diferenta . . .

      Amortizoarele s-ar inlocui dupa cum recomanda Dacia la 80.000, ''preventiv''. Fiind repere ieftine fata de alte marci si modele mai rasarite, durabilitatea lor este mai mica. Masina are 68.000 km si deja si-a facut aparitia o usoara instabilitate la franarea de urgenta, care acum 10-15.000 km nu exista.
      Ruland 90% la drum intins uzura articulatiilor suspeniei este mica, dar am probleme cu vopseaua pe bara fata si capota. In suspensie totul este original, nu a fost inlocuit nici un reper pana acum.
      Last edited by dr_mke; 3 April 2011, 01:55. Reason: Automerged Doublepost
      sigpic

      Comment


      • Situatia la franare s-a imbunatatit dramatic cu noile placute FDB 845.
        Atasez un clip filmat in seara asta, am scos la punct mort si lasat numai din frana pentru perceptia mai clara a zgomotului cu pricina. Iata deci cum sunt discurile cu striatii dupa o saptamana de circulat lent in oras si un drum cuminte de 300 km pana acasa si inapoi. Dupa 2-3 franari agresive de la viteza mare s-au curatat striuri si sunt din nou silentioase.

        Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.
        sigpic

        Comment


        • Alea care au doar gauri (Zimmermann de ex) fac si ele zgomote ciudate la franare ? Apropos, prin imbunatatire dramatica te referi la feeling la pedala sau la distanta de franare ?

          LE - ce brand sunt amortizoarele de fabrica la Logan 16V ? Sunt pe ulei si pe fata si pe spate ?
          '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

          Comment


          • Cele striate fac urat numai cand se incarca cu material din placute, in rest sunt silentioase. Cele perforate nu fac nici un soi de zgomot suplimentar, insa sunt predispuse la fisuri semnificativ mai mult decat cele lise.
            Imbunatatirea se refera la rezistenta la oboseala.
            De amortizoare nu stiu sa-ti raspund, in principiu nu mai intereseaza cat timp lucreaza in parametri corecti.
            sigpic

            Comment


            • Noutati: astazi am montat la loc discuri lise, Brembo, care beneficiaza de acelasi artificiu pentru racire, numit foarte pretentios ''pillar venting technology'', folosit si la BremboMax -urile pe care le-am rulat cca 10.000 km. In poze cred ca am reusit sa evidentiez clar acest detaliu, la ambele tipuri de discuri.
              Am decis sa le inlocuiesc pentru ca BMax sunt cumplite la mersul linistit in oras, se incarca cu material din placute si incep sa vibreze ca toti dracii. Pana nu te dai la frana de cateva ori nu scapi, dupa care procesul reincepe cu succes.

              Degresat temeinic discurile, curatat butucul, pus placute Ferodo Premier FDB 845 si facut un scurt rodaj de cca 40-50 km partial in oras si restul pe centura Timisorii, franari succesive de la 80 la 40 kmh, de intensitate redusa. In zilele urmatoare vor primi acelasi tratament pentru finalizarea primei si celei mai importante faze de rodaj, depunerea unui strat de material de frictiune din placute, care in urmatoarea faza se va trasnforma in cementita, cand discul va fi incalzit puternic.
              Attached Files
              sigpic

              Comment


              • Poza de sezon
                Attached Files
                sigpic

                Comment


                • din ianuarie nu m am mai uitat pe thread ul tau. nu pot sa zic decat frumos frumos frumos.

                  din punctul meu de vedere cel mai reusit MY Ride de pe forum.

                  vrem in continuare poze frumoase . tine o tot asa

                  Comment


                  • Multumesc Alessandro ! Sper ca ne-om intalni intr-o zi

                    Alte poze de sezon
                    Attached Files
                    Last edited by dr_mke; 17 April 2011, 19:41.
                    sigpic

                    Comment


                    • unde faci pozele astea asa frumoase ? mi ai zis odata dar nu am inteles. ar fi buna o localizare pe harta. o poza cu harta

                      dupa paste vin la TM. defapt vin destul de des la TM. si daca nu esti la TM trec si prin deva ca vin pe Lugoj.

                      Comment


                      • Mai multe despre zona cu pricina >>> http://ro.wikipedia.org/wiki/S%C4%83...2mb,_Hunedoara

                        Poza cu protagonista jurnalului, astazi la o noua tura de panorame, pe asfintit
                        Attached Files
                        sigpic

                        Comment


                        • Doctore, vad ca esti foarte bun. Te pricepi si la tratamente termice si chimico-termice (imi aduci aminte de facultate, cursurile de tehnologie - nitrurare, imbogatire cu carbon, etc)

                          Comment


                          • Multam' pentru aprecieri Ioane R5
                            Last edited by dr_mke; 26 April 2011, 15:24.
                            sigpic

                            Comment


                            • Sa o stapanesti sanatos, arata foarte bine si in opinia mea culoarea asta e cea mai frumoasa de pe logan.
                              Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                              Comment


                              • Multam' ! SN a fost o masina care mi-a ramas la inima cu toate defectele ei cu tot. Poze de azi cu albinutze si de acum cateva zile, alta panorama la apus de soare
                                Attached Files
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google