Poveste Cu 16v

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • S-a pus iar praful

    S-au implinit 80.000 km si vre-o 62.000 de cand o pedalez. Astazi am facut un control la directie, nimic de reglat, totul in parametri, apoi un test de amortizoare. Aici ma asteptam sa dea cu virgula si a dat.

    Puntea fata 65-67% eficienta, in parametri, peste 50%, dar spatele 40-46%. Asta clar nu frumos ! Dar, dupa cum spuneam la inceputurile jurnalului, ma asteptam la un schimb de amortizoare intre 80-100.000 km.

    Pentru ca am avut astazi timp liber, am reconditionat putin bratele stergatoarelor dupa metoda lui Streulea, dar din pacate nu am vazut vre-un rezultat sesizabil, desi am comprimat foarte mult ''carligul'' respectiv . . . intr-atat de mult incat cand am rabatat bratul pentru a-l monta, varful carligiului a zgariat vopseaua de pe piesa de prindere cu caneluri . . .

    De nici 2 saptamani am instalat noi difuzoare, in fata sistem pe 2 cai iar in spate coaxiale din aceiasi gama TS-A, Pioneer. Montura s-a facut rigid, fiind prinse direct de tabla usii prin modificarea suportului original. Pana in concediu usile raman fara izolatii adecvate Diferenta de calitate este insa clar sesizabila. Difuzoarele canta pana la 80Hz, de restul se ocupa Blaupunkt-ul mic din portbagaj, limitat sa nu treaca peste 90Hz, iara mai jos de 30Hz nu stie el oricum Per total chiar incantat de cum zdrangane noul "sistem de sunet".

    Pozele sunt facute cu zmartfonu, n-aveam camera mare cu mine, dar atasez si 2 fotografii facute saptamana trecuta pe asfintit
    Attached Files
    sigpic

    Comment


    • Nice, vreau si eu presuri si sa nu uiti de difuri ca te vopsesc pe par

      Comment


      • Tot respectul, dar ar merge alte covorase.

        Multi km fara probleme!

        Comment


        • Asa zic si eu:
          Attached Files

          Comment


          • Originally posted by dr_mke View Post
            Puntea fata 65-67% eficienta, in parametri, peste 50%, dar spatele 40-46%. Asta clar nu frumos ! Dar, dupa cum spuneam la inceputurile jurnalului, ma asteptam la un schimb de amortizoare intre 80-100.000 km.

            :
            Salut. La ce te referi ? nu de alta, dar mie imi „mananca„ cauciucul pe interior pe spate. Sa fie amortizoarele? Ma gandeam ca se regleaza puntea
            " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

            Comment


            • Unde faci testul de amortizoare si cat cost ?
              '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

              Comment


              • Frumoasa masina felicitari!
                Insa la asa echipare s-ar preta niste covorase mai de calitate..120-140 cele de la dealer f misto de cauciuc sau 110 cele de mocheta.
                Vand cotiere Speed cu intaritura metalica la super pret!

                Comment


                • Hai sa nu mai discutam covorasele mele de cea mai buna calitate, gri inchis precum plasticul de pe fetele de usi si bord, sa dea bine cu interiorul, GoodYear, de vre-o 200 de lei. Au trecut cam 60.000 km peste ele deja. Poate o fi de vina camera telefonului care nu reproduce prea fidel culorile. In plus nu am deschis topicul ca sa discut despre variile zdranganele din masina, care la mine chiar nu sunt prezente. Masina este si va fi mereu mentinuta fara modificari ''estetice'' la interior ori exterior. Danke !

                  Testul de amortizoare se face in orice Service Dacia si costa aprox 50 de lei. Valoarea lui este pur orientativa, presiunea in pneuri trebuie musai sa fie cea indicata in cartea tehnica, masina nu trebuie sa fi fost ridicata pe elevator inainte de test. Nu aveam nevoie de test ca sa-mi dau seama ca ma paste o inlocuire de amortizoare in viitorul foarte apropiat, dar daca tot am fost sa verific directia

                  Cel mai probabil vor fi inlocuite toate 4.
                  sigpic

                  Comment


                  • Trebuie sa ma invat sa nu mai am mereu ultimul cuvant pe topicul meu

                    Pozele promise, chiar de astazi ! Mai mult, am fost impreuna cu vechea mea iubire, SupeRNova
                    Attached Files
                    sigpic

                    Comment


                    • GoodYear, zici? Nu se asteapta nimeni la zdranganeli, gandim la fel in ceea ce priveste intretinerea, atat ca speram sa vad si niste covorase originale, in ton cu masina. In cazul de fata, nu mai e stock.

                      Comment


                      • Masina este superba.Nu este nevoie sa modifici absolut nimic la ea.Te felicit pentru faptul ca o ingrijesti cu atata pasiune.
                        Am o intrebare.Ornamentul de la esapament este sudat?

                        Comment


                        • Intocmai, are sudata in partea de sus o intaritura sa nu ma trezesc ca rupe in timp duda din corpul tobei, ca-i destul de greu, are cam 1 kg

                          LE: in poza asta nu are ranforsarea cu pricina
                          Attached Files
                          Last edited by dr_mke; 16 July 2011, 21:09.
                          sigpic

                          Comment


                          • 83.000 km and counting fast

                            Inlocuit gumele de vara Continental ContiEcoContact 3, la cca 4 mm profil ramas, cu Bridgestone EP150 ECOPIA, foarte multumit de rezultat.

                            Amortizoarele vor urma destul de curand. In rest nimic de adaugat, toata suspensia este in stare ''originala'' inca, fara jocuri. Drept este ca masina ruleaza 90% la drum intins.

                            LE > curatat tamburi si vopsit negru mat, cu altceva nu mai am cu ce ma ''lauda''
                            Attached Files
                            Last edited by dr_mke; 1 August 2011, 23:58.
                            sigpic

                            Comment


                            • Cat au costat Bridgestone-urile ? La franare se simte vreo imbunatatire dupa ce ai curatat tamburii ?
                              '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                              Comment


                              • tzipla masina. itmi vine sa o mananc.

                                modificari nimic ? macar un traseu 50 fara catalizator. merge la suflet crede ma

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google