Poveste Cu 16v

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eh, amu' ai sa vezi ceva mai putin placut, cel putin pentru diferential



    Unul din clipuri, dintr-un foarte lung sir de impotmoliri
    sigpic

    Comment


    • Dar cei mai place loganasului tau prin troiene si pe coclauri...mutumim de poze ..mirifice ca de obicei..si bafta la km cati mai multi cu 16v.
      Un elogiu de trei minute şi o lacrimă de-o clipă nu scuză o neglijare care se măsoară în ani sau decenii.

      Comment


      • foarte frumos clipul mke !
        sigpic

        Comment


        • Inca cateva fotografii facute duminica trecuta

          Multam' de urari ! Asemenea ! 16v rullz
          Attached Files
          sigpic

          Comment


          • Te mananca doftore... Cum sa urci acolo cu o masina ce nu-i 4x4?
            Oricum jos palaria pt curaj si poze.

            Comment


            • Danke Cezare

              La momentul vorbirii sau mai precis al scrierii, masina-i in Dacia Service pentru un usor troncanit la denivelari. Numai ce ma suna mecanicul sa-mi spuna ca-i capatul de bara stanga fata si se inlocuieste. Cel din dreapta nu are nici cel mai mic joc, deci ramane, altfel le-as fi inlocuit pe ambele. In afara de amortizoare care au durata de viata de aprox 80.000 km dupa cum declara Dacia, asta-i prima defectiune la sistemul de suspensie/directie, dupa 107.000 km

              Nu de alta, dar mai conteaza si cum dai in gropi

              Posibil dupa masa sa mai postez un link mult mai explicit vis a vis de ''gimnastica pentru amortizoare'', mai precis s-a lasat cu o mica saritura
              Last edited by dr_mke; 16 January 2012, 12:03.
              sigpic

              Comment


              • Am prins inca pe elevator masina, asa ca-i facui o poza.

                Daca ar fi sa trag linie la 100.000 km, n-as avea nimic de trecut in ea, practic abia acum la 107.000 km a aparut prima defectiune mecanica minora. In afara de consumabile schimbate la timp, benzina si talpa.

                Spun a nu stiu cata oara, foarte multumit de banii dati si de prestatiile masinii
                Attached Files
                sigpic

                Comment


                • Ar fi si culmea sa nu fii .

                  Ai schimbat toate amortizoarele sau doar cele pe spate ? Ce brand/model ai ales ? Se simte o imbunatatire in tinuta de drum a masinii ?

                  PS - eu la 50 si ceva de mii de km am schimbat ambele capete de bara si nu fac excursii pe coclauri .
                  '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                  Comment


                  • Amortizoarele toate 4, Monroe de service, nu am gasit pe nimeni sa aduca Bilstein B4 impreuna cu arcuri, asa ca am renuntat la idee.
                    Amortizarea a redevenit fina la denivelarile scurte si nu mai are tendinta de barca pe valuri pe cele lungi. Impreuna cu amortizoare si capatul de bara s-au inlocuit si bucsele barei antiruliu, daca tot am schimbat atatea. Ochiometric erau in stare buna, fara rupturi, dar tasate.

                    Rectificare: nici B1 nici B4 impreuna cu arcuri Bilstein.
                    Last edited by dr_mke; 16 January 2012, 23:58.
                    sigpic

                    Comment


                    • bilstein nu face arcuri decat pentru loganuri de VTM sau raliu care au amortizoare speciale total diferite fata de ce gasim noi in comert.

                      daca suni la Bilstein romania iti recomanda B8 cu Eibach de 3.5 cm

                      Comment


                      • Eu doresc garda la sol normala combinata cu o amortizare ceva mai ferma. B1 sau B4 promiteau asa ceva, insa am ales sa nu le montez pe arcurile stock, nu de alta dar riscam o tinuta de drum mai proasta decat cea originala in anumite situatii
                        sigpic

                        Comment


                        • absolut corect.

                          cea mai buna varianta mi se pare Eibach + B4 sau B8 asta mi au spus ca recomanda cei de la bilstein. ca recomandare oficiala .... "gen"

                          Comment


                          • Din nou un sfarsit de saptamana cu zapada

                            Au aparut si primele incidente mecanice. Bratul stergatorului de la sofer a binevoit sa-si faca un joc foarte mare in articulatie, care permite stergatorului oscilatii de aprox 5 cm pe parbriz . . . asa ca,se se cer inlocuite ambele cat mai curand. Saptamana asta ajung la Dacia sa vad de cati bani ma jefuiesc, ma astept la un pret exagerat

                            Milfare de duminica dimineata

                            Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.

                            Attached Files
                            Last edited by dr_mke; 24 January 2012, 00:50.
                            sigpic

                            Comment


                            • Meserie nu ai toata tigla pe casa,noi ne laudam cu suspensii nesimtit de joase iar tu cu turneul de BAJA autohton

                              Merge voltaju de rupe!!! ,cred ca iti trebuie un Duster.

                              Te salut
                              sigpic
                              "BRABUS" STYLE

                              Comment


                              • Salve Matheo !

                                Bratele de stergatoare, ph2, 65 de lei bucata, dreptul nu exista in stoc si-l astept sa soseasca.

                                Intre timp termostatul a sucombat (este cel original, a functionat bine pana acum), a inceput sa deschida mai devreme, consum la drum intins cu peste 1 litru mai mare, raspuns aiurea la gaz dupa o bucata de rulat cu viteza constanta, caldura inca aveam fara probleme, la fel si 2 linii la apa, ocazional. S-a inlocuit cu un reper de origine, 54 de lei, Dauphinoise - Thompson, cu pierderea a 2 litri de lichid de racire. Consumul a revenit la normal, caldura ca-n cuptor

                                110.xxx km and counting fast
                                Attached Files
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google