Poveste Cu 16v

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cum n-am nimic important de raportat, pano facuta astazi

    LE > totul despre costuri, de unde, ce si cat scrie cu o pagina mai inainte, destul de detaliat
    Attached Files
    sigpic

    Comment


    • Plictiseala: ieri seara schimb de ulei motor (120.xxx km), ubicuitarul M1 0W-40 & MannFilter.

      In afara de un mic incident cu un stalp metalic care nu a vazut masina si a intrat in aripa stanga fata, lasand o mica urma, nimic de raportat.

      Aaaa, ba da ! Gresat cablurile de acceleratie si ambreiaj cu rezultat ''palpabil''
      Last edited by dr_mke; 3 May 2012, 10:21.
      sigpic

      Comment


      • Io cred ca soferu' nu a vazut stalpu', iar stalpu' nu a fost vinovat cu nika...

        Sa vezi de-acu' dureri de genunchi drept...
        The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

        Comment


        • Pedal to the metal si nici o durere de genunchi.

          Dupa 6 ani si ceva pedte 120k i-a sunat ceasul bacteriei OEM.
          Attached Files
          sigpic

          Comment


          • Îmi poate spune cineva ce mănâncă bestiile astea de guguștiuci ?

            În nici un caz n-a stat pe mașină mai mult de cateva ore până l-am văzut și l-am curățat, iar amu seara am spălat mașina cu totul. Rahatul ăsta-i atât de acid că trece și prin blindajul de tanc, dacă-i lăsat suficient timp !
            Attached Files
            Last edited by dr_mke; 10 May 2012, 23:55.
            sigpic

            Comment


            • stiu , si eu mor pe faza asta , zici ca sug acid de baterie.

              Comment


              • Vești bune ! N-am facut poză acum pentru că lumina zilei nu-i deloc cea mai potrivită pentru scos în evidență astfel de defecte, dar dupa puțin polish (mulțam' Cosmin !) se pare c-a dispărut arsura din lac produsă de rahatul radioactiv de guguștiuc. Uite așa ajungi să speli mașina de 2 ori în săptămână !

                Din păcate au reapărut gâzele, azi noapte nu am putut merge peste 110 kmh din cauza lor, erau așa de multe că se vedeau în lumina farurilor, iar mașina s-a umplut de roadkill rapid.
                Attached Files
                Last edited by dr_mke; 12 May 2012, 14:49.
                sigpic

                Comment


                • imi place auspuff ul ala. rezista impecabil. da si o galagie de bani

                  Comment


                  • Mie imi place compartimentul motor. Adica nu deranjezi motorul deloc Si la mine tot asa, doar ceva mai putin praf, fiindca a meu e mai tanar

                    Comment


                    • praful dovedeste ca este nepipait motorul
                      sigpic
                      Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                      http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                      Comment


                      • eu zic ca e spalat de multe ori. daca vre'i sa vede'i la mine cum arata un motor "nederanjat"..... mai ales in bucuresti... mamaaaa pun flori acum si vand de sf C-tin si Elena. ala e chiar un motor curat.

                        Comment


                        • Să răspund la întrebare. De spălat cu apă nici o dată n-a fost, doar curățat cu WD-40 și cârpa. Acum are cam un an de la ultima șmotruială.

                          Astăzi am văzut pe bord un kilometraj frumos: 123.456 km

                          Între timp s-au înlocuit ”celebrele„ plăcuțe de frână Ferodo Premier Fdb 845 cu DS Performance, zic ei, un soi de DS 2500 mai civilizate pentru viața de zi cu zi. Drept este că la rece prind absolut ok, dar deja scârțăie de mai mare dragul Treaba asta n-au rezolvat-o
                          Au aproximativ 400 km rulați, dintre care cca 150 în oraș pentru un rodaj bun. Nu au fost încă solicitate puternic, dar din câte am observat, pedala este mai modulabilă la viteza mare decat cu FDB 845.

                          Discurile Brembo EasyCheck PVT HC se prezintă nesperat de bine după cca 60k cu FDB 845 (2 seturi) dar sunt destul de sigur că le vor ”rezolva„ DS -urile

                          În rest, fără incidente mecanice de raportat.
                          Attached Files
                          sigpic

                          Comment


                          • adica ai vrut sa ne arati sublerul?

                            Comment


                            • ce inseamna pedala este mai modulabila ?

                              Comment


                              • Ofera feedback mai bun decat cu celelalte placute si dozabilitate idem.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google