Poveste Cu 16v

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Piese = 780 de lei.

    Tamponul de la cutie a necesitat bune cunostinte de ginecologie pentru a fi demontat, cel hidroelastic de la motor a iesit fara sa opuna rezistenta.

    A disparut rezonanta urata de la 2750-3000 rpm in treapta a 5-a si mica zbarnaiala ocazionala de la esapament.
    Attached Files
    sigpic

    Comment


    • Gogule,mai bine schimba masina
      sigpic
      "BRABUS" STYLE

      Comment


      • Bravo doctore, vad ca o tii din scurt. Sper sa te vad cu ea si la 200.000 km

        Comment


        • 147.000 km and counting
          sigpic

          Comment


          • Cam murdarel motorasul.

            Comment


            • Motorasul este curat bec la interior
              Attached Files
              sigpic

              Comment


              • Spre rusinea mea eu inca nu m am prins care e faza cu rezonanta la 3000 rpm

                Dispare cand sunt tampoanele mai tari sau mai moi ?

                Sent from my GT-B5330 using Forum Runner

                Comment


                • Pe Loganurile 1.6 16v este prezenta cu intensitate maxima intre 2750 si 3250 rpm, la drum intins se manifesta prin zgomot de intensitate joasa. Amu' cat a fost si tamponul busit s-a amplificat progresiv din cauza transmiterii de vibratii suplimentare in caroserie de tamponul care nu mai avea cum sa-si faca treaba.
                  Se vede in poza asta cum statea practic in cele 2 ''tampoane'' solide de cauciuc de pe marginea de catre motor, facute pentru siguranta in cazul in care se pierde uleiul din gogosica. Fara dansele, s-ar fi dus motorul pana in lonjeron sau in ce s-ar fi proptit prima oara. Practic pe partea dreapta motorul nu mai avea suficient cauciuc sa-l izoleze de caroserie dpv al vibratiilor.

                  Pe Flatulence 1.6 16v rezonanata asta se manifesta mai sus, pe la 3500 rpm, iar pe Megane 2 1.6 16v aproximativ tot in jurul acestei turatii, dar datorita esapamentului optimizat cum trebuie, doar iti dai seama ca apare si nu este deranjanta cu adevarat.
                  Attached Files
                  sigpic

                  Comment


                  • Exista suport de cutie cu tampon anti vibratie.
                    Cat am avut bieleta de van si racord flexibil pe evacuare era diminuat zgomotul dar era acolo.

                    Sent from my GT-B5330 using Forum Runner

                    Comment


                    • Originally posted by dr_mke View Post
                      Pe Flatulence 1.6 16v rezonanata asta se manifesta mai sus, pe la 3500 rpm (...) dar datorita esapamentului optimizat cum trebuie, doar iti dai seama ca apare si nu este deranjanta cu adevarat.
                      Confirm rezonanța. Dacă o ții într-o treaptă inferioară (ex. în depășire), apare și se menține până schimbi viteza (și deci și turația).
                      NGK iridium rullz...
                      The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

                      Comment


                      • Originally posted by dr_mke View Post
                        Pe Loganurile 1.6 16v este prezenta cu intensitate maxima intre 2750 si 3250 rpm,
                        La mine incepe fix la 2500rmp, pana aproape de 3000; se distinge mai bine cad o "tii" la 2500, dupa aceea se estompeaza usor pe masura ce urca turatia; un "bas" mai pronuntat.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • Foarte posibil, eu am un ornament de toba care cantareste cam 1 kg, atarnat de espament.
                          Last edited by dr_mke; 15 October 2012, 00:25.
                          sigpic

                          Comment


                          • Doctore, esti cel mai tare - am vazut filmuletele pe care le-ai postat la Alex pe thread.

                            Are viata motorul ala - se vede il duci "la jogging" in fiecare zi Aici in Bucuresti e la moda "baietii cuminti" - jos jantele de aliaj, sus suspensia stock si cu butelia in portbagaj...

                            A mea e inca stock 100% (nici cu butelia, nici cu jantele)... si inceput sa traga mai ferm acuma dupa 15000 km, se simte mai bine (acuma am 23000)

                            Comment


                            • Asa si care este problema? vad ca mai nou traiti pentru altii.

                              Comment


                              • Cum am decis ca nu dau muuuuulti bani pe o instalatie GPL marca PRINS, iar de umblat prin dezmembrari pentru o chiulasa de 1.6 16v euro5 nu am timp, am ramas la clasicul benzol.
                                GPL -ul este o solutie superioara dCi-ului ca rentabilitate si in conditiile unui motor euro5 cum este cel al lui alessandro, chiar si ca fiabilitate. La aproximativ 4000 km pe luna cat am eu rulaj, o economie de 30-40% se simte enorm.
                                Dar, avand motor euro4, n-am chef sa vad daca in 50.000 km fac praf chiulasa. Nu de alta, dar atat eu cat si mecanicul meu, suntem de acord ca asta-i rezultatul cel mai probabil.
                                Intre timp am implinit azi dimineata 150.000 km. Cand imi fac putin timp, fac o mica ''revizie'' a jurnalului vis a vis de acest numar de kilometri. Pana una alta am lasat cadou la Dacia 520 de lei pentru una bucata janta de alu, model Bolchoi

                                @ CataFOF: de ce vorbesti la plural, sper ca nu-s si eu luat la un loc cu
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google