If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Astăzi lichid de frână (ATE SL6) și test de amortizoare. Partea cu schimbatul canistrei desicante se pare că se va lăsa cu demontat multe plasticăraie și s-a reprogramat peste 1 săptămână.
Amortizoarele stau incredibil de bine după cca 75.000 km (înlocuite la 97.000 km, în prezent 171.000 km).
Gumele din postul 521 sunt coxate rau. Las' ca stiu eu
Amortizoarele m-au impresionat si pe mine.
Se comporta aproximativ ca o masina cu arcuri sport dar fara efectele nedorite ...sta blana cu alte cuvinte.
Astazi am smirgluit bine DS-urile sa iau stratul vitrificat, mai bine spus glazura facuta din cauza vechilor BremboMax. Desi am smirgluit pe o placa de marmura perfect plana, cu hartie abraziva de 120, nu au iesit perfect plane. Drept urmare se circula usor cu ele 2-3 zile, apoi se purcede la procedura de ''calcare'' precum este descrisa in instructiuni. Aici pun un link util, pentru cum se rodeaza corect un set de placute si discuri de strada, chiar daca sunt de 'Vette. http://www.essexparts.com/learning-c.../swapping_pads
Placutele glazurate usor, arata dupa cum se vede, cu parti din glazura deja raspalite de razatorile de BMax. Sper ca sunt recuperabile si ca mi-am dat seama in timp util de fadingul aparut mult prea repede, la a 3-a franare, la prima incercare de calcare pe vechile discuri.
Plăcuțele DS 2500 se prezinta bine, deocamdată. Ieri seară le-am demontat, cea din dreapta interior încă nu face contact pe toată suprafața cu discul. O mai las până luni sau marți, apoi le calc regulamentar. Între timp m-am aprovizionat cu un set de FDS 845, în caz de urgență.
Astăzi s-a înlocuit canistra desicantă a instalației de AC, cu reumplerea aferentă și s-a reglat geometria.
Etrierul stâng pare să facă pe nebunul, pistonul avea tendința să nu meargă fin, dar ieri seară am constatat că-i în bună regulă. După succesul sau fiasco- ul călcării placuțelor, se vor demonta și voi face o inspecție atentă a ambelor pistoane de etrier.
Un set de reparație TRW pentru ambii etrieri costă 120 de lei, compus din setul complet de garnituri pentru piston și culise. Dacă va fi nevoie, se va face și operațiunea asta.
Metodă: 7-8 frânări de la 100 la cca 30 kmh, consecutive, cu scârț, dar fără ABS, apoi rulat cca 15 minute la viteza de autostradă, apoi repetat încă de 2 ori. Practic am făcut asta pe drumuri necirculate situate la capetele segmentului Deva-Simeria, de 3 ori.
După cum se vede în imagini, discurile sunt încărcate destul de bine cu material din plăcuțe, vopseaua de pe discuri s-a făcut scrum, frăna este sesizabil mai agresivă și mai dozabilă la cald, dar, după cum le este năravul placuțelor DS, fac pe nebunele la viteze mici cu frâne reci. Cel mai probabil va mai urma o tură de frânări de la 140 la 20 kmh, pentru că fum nu a ieșit decât discret, iar stratul de material pus pe disc nu este chiar consistent.
Plăcuțele se prezintă bine, probabil însă nu sunt ”prăjite” corespunzător
Dacă alessandro are probleme cu uleiurile, eu am în egală măsură cu frânele.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment