Poveste Cu 16v

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Înlocuit astăzi discuri și plăcuțe ( @ 174.000 km), ocazie cu care am constatat că nu mă înșel când spun ca trebuie să-mi reglez tensionarea cablului frânei de mână. Mașina a sărit din stand când s-a probat frâna pe față. Ca picanterie, dezechilibrul a variat între 4 - 1%.

    Am montat discuri ATE cu canale de răcire intercalate (grazie Brembo !) și plăcuțe Ferodo FDS843 (DS Performance). Am verificat și pistonul etrierului stâng, care este curățel și a intrat frumos până la capăt cu mâna.

    Discurile ATE au venit cu intrucțiuni precise, scrise pe hârtie roșie, cum că-i musai să nu îndepărtezi stratul de vopsea. OK, zis și făcut, dar n-am observat nici o diferență la primele 3-4 frâne puse lejer de la ~ 50 kmh față de cele nespoite.

    În rest, ne apropiem rapid (din nou) de revizia cu role, curele, etc

    LE > în ultima poză, placuțele DS2500 dupa nici 2.000 km rulați. Praful pe care-l lasă este de culoare muuuult mai închisă decât cele normale, se poate observa pe janta, praf depus în 150 km la drum (mers mai tărișor).
    Attached Files
    sigpic

    Comment


    • Poate ca nu am fost atent si ai mentionat , de ce ai schimbat max-urile cu Ate ?
      sigpic
      Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
      http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

      Comment


      • Loganul asta o sa ajunga pe Nurburgring, le-am pus la cutie frumos si le-oi monta rapid in parcare, la fata locului.

        In plus BMax sunt destul de zgomotoase si termina placutele destul de rapid. Pe langa asta DS2500 au obiceiul sa nu prinda bine la rece.
        sigpic

        Comment


        • Sunt curios de impresia pe care ti-o lasa discurile. Am acelasi model de disc dar pentru logan van (am etrieri de van montati pe berlina) impreuna cu placute ATE standard montate in fabrica pentru van.

          Comment


          • Discurile sunt ok, deocamdata nu au fost forjate cu adevărat, dar sunt netede, frumoase iar plăcuțele scârțâie așa cum știam de prima oară când le-am folosit.
            Frâna este fermă și eficientă.

            Am lăsat doar 700g de agent refrigerant în instalația de AC, în loc de 750g, din cauza zgomotelor care apar la sarcinile mari. Schimb de ulei și filtre, Motul 300V Power 5W-40 & Mann.

            Mă așteaptă un set de anvelope noi cât de curând . . .

            Nota bene: vopseaua de pe disc este încă întreagă.
            Last edited by dr_mke; 25 May 2013, 11:29.
            sigpic

            Comment


            • Astăzi ne-am încălțat cu papucei noi, Michelin Energy Saver+ . . . . . . . . . foarte dezumflat că n-am găsit Bridgestone Turanza T001 . . . . . . .

              Discurile de frână ATE se prezintă cum se vede, au fost deja încălzite o dată sănătos, frână foarte bună însă fără dozabilitatea fină a plăcuțelor DS2500 când totul este încins foarte tare.

              Câteva poze de la o mică excursie de ieri, de prin ''parohia'' Loganului meu
              Attached Files
              sigpic

              Comment


              • Doc, esti sigur ca alegerea de gume este buna? Personal imi plac doar Pilot Power 2CT insa acestea nu se fac pentru turisme..

                Nu mai zic de cele Bridgestone ca ai mai mers cu asa ceva si mi s-au parut foarte bune pentru modul tau de uzura.
                "Roata, chiar de-ar fi pătrată, tot se-nvârte, câteodată." - N. Guţă
                Ca tratament general contra durerilor, recomand Xanax. Ramai cu durerea de p#!@

                Comment


                • Dupa poze ma gandesc ca sunt pe la chiscadaga

                  Comment


                  • Asa trebuie sa arate un topic ....
                    sigpic
                    Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                    http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                    Comment


                    • Originally posted by dr_mke View Post
                      Astăzi ne-am încălțat cu papucei noi, Michelin Energy Saver+ . . . . . . . . . foarte dezumflat că n-am găsit Bridgestone Turanza T001 . . . . . . .

                      Discurile de frână ATE se prezintă cum se vede, au fost deja încălzite o dată sănătos, frână foarte bună însă fără dozabilitatea fină a plăcuțelor DS2500 când totul este încins foarte tare.

                      Câteva poze de la o mică excursie de ieri, de prin ''parohia'' Loganului meu
                      Salutare. Am si eu niste intrebari de prin zona ta. Fac si eu o excursie prin parohia ta prin iunie. Excursia cuprinde si o vizita la cetatile dacice, Blidaru, Costesti, Fetele albe si Sarmisegetuza. Cum se mai prezinta drumul Costesti- Sarmisegetuza? Ma intereseaza pana la portiunea mai ingusta, pt ca de acolo voi merge pe jos.

                      Comment


                      • Eu sunt foarte multumit de Energy Saver +.
                        Au aderenta imbunatatita pe suprafete ude.

                        I like the poppies. Au o simbolistica foarte incarcata in multe culturi.

                        Comment


                        • Mie personal nu îmi plac flancurile lor foarte moi.

                          Iată niște poze cu a 2-a mea mașină, găsite în timp de scotoceam să-i arăt lui Alessandro discurile Brembo Sport perforate de pe SupeRNova, care costaseră acum 6-7 ani, vre-o 800 de lei, drept urmare cele de pe DaciaShop pentru Logan la 1000 de lei acum, nu sunt deloc exagerate.

                          Dacia 1310 Li, primele serii cu perfuzie, modificată racirea, pompă cu fulie mare, electroventilator cu termocuplă franțozească de R12 și termostat de R12, cca 140.000 km la bord și mai bine de 6 ani vechime, vopsea originală. O chiulasă de origine ținea cca 30.000 km pe GPL, apoi alta nouă și tot mergeam cu profit.
                          La capitolul ''tuning'' menționez servofrâna cu pompă de Papuc diesel, de diametru mai mare. În mod normal, a rulat cu Ferodo Premier, la un moment dat am pus și DS -uri care au făcut praf destul de rapid discurile de uzină, după câteva raliuri.
                          Attached Files
                          Last edited by dr_mke; 27 May 2013, 23:14.
                          sigpic

                          Comment


                          • Copie fidela a Loganului...adica tzipla.
                            Chiuloasa aia tinea 30.000 saraca la stilul tau de mers probabil.

                            Poza 7 unde este facuta ?

                            Comment


                            • corectie cu chiulasele de d1300: daca puneai scaune de supape, cat si supape de care trebuie, era "lifetime". stiu ce zic, fiindca batrana dacie a familiei a rulat pe gaz din 86 pana prin 2006, cand a fost lovita de un bmw x5. masina s-a facut zob, fiind efectiv protejati pasagerii de butelia de gpl, care era intacta. masina aia a avut o singura chiuloasa, a ei de fabrica. tot de atunci am capatat o incredere de fier in instalatiile gpl.

                              si inca un detaliu "picant" - desi masina era efectiv zob, motorul inca mergea (era pe gaz) , si a fost oprit de primul politist care a ajuns la fata locului. a supravietuit soferul, adica tatal meu.

                              Comment


                              • Poza no_7 este făcută la Pogănești, unul din cele 5 sate ale parohiei bunicului meu (parohia Zam, de la limita județului Hunedoara cu Arad).

                                Nota bene, la Daciile pe carburație dădeai puțin mai mult gaz în amestec, trăgea frumos și nu se **** chiulasa. La cele cu perfuzie, lucru imposibil, d-aia se termina chiulasa.

                                Cum am tot scotocit ieri, am găsit și filmarea asta din zilele de glorie ale SupeRNovei, evident alt exemplu de conducere sportivă responsabilă pe drumurile patriei >>> http://www.youtube.com/watch?v=XPu56OecrhU

                                Putina atentie la limbaj nu ar strica! Considera-l ca pe un avertisment!
                                Last edited by darksid3; 3 June 2013, 01:31.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google