Înlocuit astăzi discuri și plăcuțe ( @ 174.000 km), ocazie cu care am constatat că nu mă înșel când spun ca trebuie să-mi reglez tensionarea cablului frânei de mână. Mașina a sărit din stand când s-a probat frâna pe față. Ca picanterie, dezechilibrul a variat între 4 - 1%.
Am montat discuri ATE cu canale de răcire intercalate (grazie Brembo !) și plăcuțe Ferodo FDS843 (DS Performance). Am verificat și pistonul etrierului stâng, care este curățel și a intrat frumos până la capăt cu mâna.
Discurile ATE au venit cu intrucțiuni precise, scrise pe hârtie roșie, cum că-i musai să nu îndepărtezi stratul de vopsea. OK, zis și făcut, dar n-am observat nici o diferență la primele 3-4 frâne puse lejer de la ~ 50 kmh față de cele nespoite.
În rest, ne apropiem rapid (din nou) de revizia cu role, curele, etc
LE > în ultima poză, placuțele DS2500 dupa nici 2.000 km rulați. Praful pe care-l lasă este de culoare muuuult mai închisă decât cele normale, se poate observa pe janta, praf depus în 150 km la drum (mers mai tărișor).
Am montat discuri ATE cu canale de răcire intercalate (grazie Brembo !) și plăcuțe Ferodo FDS843 (DS Performance). Am verificat și pistonul etrierului stâng, care este curățel și a intrat frumos până la capăt cu mâna.
Discurile ATE au venit cu intrucțiuni precise, scrise pe hârtie roșie, cum că-i musai să nu îndepărtezi stratul de vopsea. OK, zis și făcut, dar n-am observat nici o diferență la primele 3-4 frâne puse lejer de la ~ 50 kmh față de cele nespoite.
În rest, ne apropiem rapid (din nou) de revizia cu role, curele, etc
LE > în ultima poză, placuțele DS2500 dupa nici 2.000 km rulați. Praful pe care-l lasă este de culoare muuuult mai închisă decât cele normale, se poate observa pe janta, praf depus în 150 km la drum (mers mai tărișor).
Comment