Poveste Cu 16v
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
@ andrei-dragos: Mulțam ! Mai are vre-o 7.000 km, dar până în ianuarie are un fel de concediu și nu cred că voi trece pragul celor 200.000 anul ăsta.
Peste 2 săptămâni intră la salonul de înfrumusețare pentru o zgârietură pe ușă, ciocobeli la praguri, parbriz ciobit în vre-o 5 locuri, spoilere față-spate cu felicitări primite de la alții atenți la parcare.sigpic
Comment
-
Doctore, nu stiu daca-i cazul sa-ti urez sa ajungi ca americanul din linkul:
insa esti unul dintre cei care nu-si schimba masina "din plictiseala". Mai mult, ai aratat pentru cei care vor sa inteleaga, ca o masina intretinuta ca la carte se achita foarte bine de obligatii, chiar si cand este vorba de Dacia Logan
Sigur, se subintelege ca stii foarte bine sa mergi cu masina - fiindca si stilul de condus defectuos scurteaza in foarte multe situatii viata masinii.
Comment
-
Nu a trecut o lună de când am mers cu taxiul prin București, am prins si Logan 1.4 MPI, cu GPL de fabrică, mașina taxistului, nu a firmei, curățică, mergea bine, începea să-l lase o planetară. Toate astea la 48x.xxx km făcuți ca taxi prin București.
Dpv mecanic, motoarele pe benzină sunt bombproof. La cele diesel este păcat de întreținerea precară și exploatarea necorespunzătoare. De pe unii îi ține dCi-ul ăla problematic, de 65 cp și pe alții nu ? Eu am văzut chiulasă schimbată pentru că la înlocuirea injectoarelor unul nu a putut fi desfăcut, fiind cimentat literalmente de calamină ! Am văzut și vane EGR care nu au putut fi demontate din același motiv.
Personal am mers cu Logan 1.6 MPI Ambition, din primele serii, mașină de firmă, cu peste 600.000 km pe ceas și am fost surprins de cât de bine se prezintă dpv mecanic motorul și cutia.
La aproape 200.000 km mie îmi merge ca nouă. Mă repet a nu știu câta oară, la câți bani a costat raportat la cum prestează (la toate capitolele) sunt mulțumit maxim. Când oi avea finanțele necesare întreținerii unei mașini mai de soi în regim de rulaj ridicat, am să-mi iau cel mai probabil un Subaru, de preferat break, 3.0 boxer, cu sau fără gardă la sol majorată, tot la mâna a doua, evident.Last edited by dr_mke; 22 September 2013, 23:08.sigpic
Comment
-
Originally posted by razvanamza View PostCezar, te rog sa sustii ceva mai mult afirmatia aia. 90% din taxiuri dau cu fum. si am avut ocazia sa vad taxi logan benzinar dand cu fum, fara sa fi avut "norocul" sa vad si kilometrajul.
Ca ai vazut un caz, nu cred ca-l contesta nimeni.
Eu din ce vad in Bucuresti, si merg mult cu taxi, Loganul este o masina perfecta pentru munca.
Exact asta vroiam sa spun nea Mike: 200.000 e un numar mic pentru Logan.
Comment
-
Originally posted by razvanamza View Postsi am avut ocazia sa vad taxi logan benzinar dand cu fum, fara sa fi avut "norocul" sa vad si kilometrajul.
Comment
Comment