Poveste Cu 16v

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 99% din timp, asta papă motorul. Astăzi a păpat 11.7% în regim de croazieră 115-120 kmh pe autostradă cu minunea aia agățată-n cârlig. Consum final aproape de 10%, cu Vmed 80 kmh, în total 874 km.

    Incredibil cât de mult drag poate să adauge o remorcă ușoară (remorca cu tot cu încărcatură nu a sărit de 450 kg) dar de înălțime nepotrivită ! În tr 5 abia abia reușea să ajungă la 125-130 kmh, mai mult nici poveste ! Am reușit să ajung la 150 kmh in tr 4, dar nu-i o experiență de repetat.

    La 90 kmh stabilizat consumă aproape 10% !
    Last edited by dr_mke; 17 November 2013, 02:07.
    sigpic

    Comment


    • Şi cică Loganu' e frigider!

      Comment


      • Si cand ma gandesc ca am vazut loganuri de 1.4 cu ditai rulotele dupa ei..hmm

        pe partea de arcuri amortizoare ce ai pe masina? Mi se pare clar mai joasa decat un logan normal....
        Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

        Comment


        • Carligul de remorca de unde l-ai cumparat si cat ai dat pe el ? Ti s-a parut greu de montat?
          Multumesc.

          Comment


          • Carligul nu se monteaza greu daca este unul dedicat.

            Masina este "clar mai joasa" din cauza remorcii. Din cate stiu, frumusetea asta inghite numai piese originale!
            _
            B 48 C U P - Ligheanul Agitat

            sigpic

            Comment


            • Cârligul de remorcă l-am cumpărat de la firma de unde am închiriat remorca, marca Auto HAK, polonez, dedicat pentru Logan 1. Aveau și Bosal, cu 100 de lei mai scump, la 490 de lei.

              S-a montat fără nici cea mai mică bătaie de cap, auspuff-ul nu bate, nu atinge. La partea electrică am avut mici peripeții pentru că am făcut un scurt din neatenție și am pușcat siguranța de la UCH

              Principalele probleme după montaj au fost legate de manevrare remorcii foarte lungi. După jumătate de oră de „meditații” primite de la un verișor care circulă toată ziua cu un MCV care trage o cotarcă d-asta, zic că n-am avut probleme dacă am reușit s-o parchez cu spatele din prima când mi-am încărcat mobila la IKEA.

              Alte probleme au fost pe drum, la dus, pe dealul negru, am uitat că am remorcă și am luat o curbă în plină viteză, cu remorca în derapaj cca 1m pe exterior , noroc că nu era nimic pe sensul opus, c-așa fain o comiteam, grupa mare ! Altă problema de gen am avut la întoarcere, pe valea Oltului, unde din cauza „șanțurilor” din asfalt lăsate de TIR -uri, remorca trecând peste ele a sărit destul de sănătos cu roata din exterior într-o curbă, plecând iar la plimbare spre parapet. Norocul a fost că am pus gazul în podea și că eram în a 4-a, așa că s-a tras rapid înapoi pe trasa corectă.

              Obiectiv vorbind, cel mai rău este afectată frânarea, chiar la viteze medii, gen 80 kmh, dacă-i nevoie să decelerezi mai puternic, remorca încărcată ridică mașina de fund grupa mare. În curbe mai ales, chestie dezastruoasă.

              dsign are dreptate, doar piese originale, cu mici excepții, inclusiv suspensia.
              Attached Files
              sigpic

              Comment


              • E prima data cu o remorca pe masina? N-are nimic, asta e mica. Sa vezi d'aia cu 2 axe ce frumos e Legata dupa logan desigur)

                Comment


                • Nu prea e legal cu remorca din aia pe logan.
                  Doctore, verifica te rog strangerea suruburilor de la carlig (alea din lonjeroane, de la traversa etc) dupa tractare se mai aseaza. Si demonteaza rotula cand nu tractezi cu ea, sa dam un exemplu de civilizatie.
                  Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                  Comment


                  • Saptamana viitoare am de cărat cca 50 mp de parchet laminat, după asta îl voi demonta.
                    La montaj am folosit contrapiulite, dar voi verifica oricum.
                    sigpic

                    Comment


                    • Nu am idee unde ar fi fost mai potrivit să postez asta, așa că am ales propriul jurnal de bord . . .


                      R.I.P. Paul Walker


                      http://www.dailymail.co.uk/news/arti...shed-pole.html
                      Last edited by dr_mke; 1 December 2013, 19:21.
                      sigpic

                      Comment


                      • oare ce viteza avea in momentul impactului

                        Comment


                        • Bucsa de etansare a coloanei de esapament a inceput sa oboseasca si scapa gaze cand motorul este in sarcina mare. Pret 127 lei, fara manopera. Se va inlocui maine, cel mai probabil.
                          Attached Files
                          sigpic

                          Comment


                          • e
                            cand motorul este in sarcina mare
                            Adica mereu la tine/!
                            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                            Comment


                            • Înlocuit bucșa buclucașă din eșapament. Zgomotele au dispărut. Toată distracția cca 170 de lei, piesă + manoperă.
                              Attached Files
                              sigpic

                              Comment


                              • Unde D-zeu se afla piesa asta? Nu de alta dar cand opresc masina se aude un zdranganit de fier fix pe la teava.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google