Intre colectorul de evacuare si teava de intrare in catalizator.
Poveste Cu 16v
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Bre, tot respectul pt faptul ca intertii masinuta numai cu piese originale, insa uneori platesti mult prea mult, inzecit chiar, fata de valoarea reala a pieselor... Peste 100 lei inelul ala grafitat??? Pai eu am inlocuit inelul ala de fiecare data cand am umblat la galerii (eu am o galerie mai groasa, deci alt inel), ajungeam la faliment daca pplateam atat...
Comment
-
O dată la ~200.000 km nu mă falimentează. Dacă era nevoie să-l înlocuiesc mai des, căutam în altă parte, poți fi sigur.
Discurile și plăcuțele, uleiurile, elemente de suspensie/direcție cu excepția amortizoarelor, rulmenților, filtrelor și kiturilor de distribuție nu sunt cumpărate de la Dacia, din cauza prețului umflat. Drept este că n-am înlocuit prea multe în 200 K, doar un rând de amortizoare, brațe, bielete, un set de rulmenți. Restul le socotim drept consumabile banale.
Ca picanterie, prețul condensorului de AC era de cca 7 ori mai mare în rețeaua Dacia. Cine vrea să facă infarct pe loc să întrebe cât costă radiatorul de încălzire pt habitaclu ! 2700 de lei !
Un set de discuri de calitate inferioară costă mai mult decât un set de BremboMax, iar prețul unui rând de plăcuțe ajunge să coste cât un set de Ferodo DS Performance.sigpic
Comment
-
Cunta, autobanda Orastie Sibiu. Intors in masina dupa primul ajutor, un Mercedes jumatate sub un Tir si tanti cu Golful, care a scapat intreaga ca prin minune. Pozele nu se incarca ....
Total minim 12 masini tamponate, fara alte victime grave in afara de batranica din Mercedes, care cred ca va fi ok.sigpic
Comment
-
A fost ceață, dar cu vizibilitate cca 300-500m în zonele cu cea mai urâtă pâclă, în nici un caz cum s-a mințit la televiziuni și un polei ușor, mie de la cca 120 kmh mi-au fost necesari cca 100 metri să opresc mașina complet, apoi am tras rapid in fata TIR-ului de care s-a facut zob Golful argintiu, chiar sub privirile noastre. De subliniat ca TIR-ul era tras lipit de parapet, pe banda de urgenta.
Cu cel puțin jumătate de kilometru înainte de carambol, un sofer de TIR oprise pe banda de urgență și făcea semne agitat să încetinim. Când l-am zărit am încetinit imediat. 90% din mașinile care au trecut pe lângă el de ce l-au ignorat ?
Un mare semnal de alarmă pentru pregătire inexistentă pentru conducerea pe autostradă. De menționat că deja apăruse un echipaj al Poliției Rutiere, care stătea în fața coloanei de mașini turtite, în loc să meargă în partea opusă să avertizeze pe cei care au îngoșat carambolul ! După câte am vâzut la fața locului, modul de operare al Poliției Rutiere a fost de toată rușinea. Nu de alta dar am stat vre-o oră pentru primul ajutor, iar în primele 5-6 minute s-au mai tamponat 10-15 mașini.
O singură poză atașez: în Golful din imagine (sau ce a mai rămas din el) se afla o mămică cu o fețită de 4-5 ani, pe scaunul din dreapta față nimeni, copilul în scaunul special, prins cu centura, pe locul din stânga spate. Ca prin minune nu au pățit nimic, deși în momentul impactului cu remorca TIR-ului aveau minim 80 kmh, dacă nu mai mult, mie acul pe bord imi indica 80 kmh, când m-am oprit din frânat, de frică sa se facă afiș în mașina mea (banda 2, tocmai o depășisem în timp ce deja deceleram lejer, după semnele tipului tras pe dreapta înainte de carambol.
Câți părinți nu pun nici măcar centura copilului ?
PS > cu exceptia subsemnatului si a unei Honde Accord (care a oprit la timp), restul rulau cu maxim 100 kmh si totusi, lipsa de atentiei la drumul din fata masinii nu este compensata de viteza mai mica . . . lucru complet fals, pe care se bazeaza majoritatea colegilor de trafic.
Restul povestii >>> http://www.skyscrapercity.com/showth...6302&page=1180 am avut tovaras de drum un bun prietenn, fotograf profesionist in viata de zi cu zi.Last edited by dr_mke; 23 December 2013, 04:18.sigpic
Comment
-
Bine ca ai scapat de accident. In astfel de caramboluri, daca esti prins la mijloc nu prea ai sanse sa scapi. Tipa cu Golful chiar a avut mare noroc daca a scapat fara traume (in afara de cea psihica)
Plimbaretule, mai stai pe acasa si te linisteste acum de sarbatori ... si te bucura alaturi de cei dragi
Comment
-
N-ai să vezi tu așa ceva... Doctorul - LINIȘTIT??? Poate doar când mâncă pizza. Și nici atunci, că pune prea mult sos de chili...
Pe partea cealaltă... Mihai, ai mare dreptate în ceea ce privește conduita rutieră pe autostrăzi, iar cei ca tine și ca mine, care „bagă” ca nebunii pe șoselele patriei și ale altor patrii știu foarte bine ce spun. La noi, betmenismul e în floare și pentru asta trebuie mulțumit instructorilor incompetenți și milițienilor care, la rândul lor în majoritate incompetenți, stau la pescuială la dat amenzi în loc să stea în trafic și să fie de ajutor când e nevoie. PREVENȚIE, moncher, PREVENȚIE, nu corecție.
Tanti aia de Arad a avut noroc că Dumnezeu nu a clipit în momentul în care ea s-a înfipt în tir.The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson
Comment
-
203.000 km și treapta 1 începe să agațe discret. După cum este normal, suspectul principal, discul de ambreiaj. După ce investigăm puțin, nu agață restul treptelor, iar treapta 1 intră mereu ”în 2 timpi”, intră în discuție și inelul sincronizator pentru treptele 1-2 (~100 de lei), iar dacă ghinionul pândește, sincronul, care costă cam 700 de lei.
Kit de ambreiaj Valeo (700 de lei), inel sincronizator (100 de lei), ulei de cutie ELF 75W-80, silicon Viktor Reinz.
Ambreiajul arată foarte bine pentru 203.000 km, uzat deja aproape complet, deși ochiometric se mai putea merge încă 20-30k km, liniștit.
Surpriza majoră a fost la desfacerea cutiei, unde s-a constatat că n-are nici o vină inelul sincronizator, ci siguranțele din imagine, 3 la număr, toate rupte, resturile fiind găsite toate pe magnetul de la fundul carcasei. Noroc cu o cutie dezmembrată, care le-a donat fără comentarii sau pretenții materiale.nți
Toată intervenția a durat circa 4 ore și ceva.
Așă că pentru următorii 200.000 km nu se întrevăd alte intervenții în cutia de viteze.Last edited by dr_mke; 18 January 2014, 17:46.sigpic
Comment
-
Dovada ca stii cum sa exploatezi corect masina respectiv ambreiajul.Bravo!Care ar fi cauza ruperii sigurantelor?
Comment
Comment