Poveste Cu 16v

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Las-o in pace ca o ucizi de pomana.

    Comment


    • Amortizoarele noi nu au fost afectate. Sunt inca in portbagaj !
      sigpic

      Comment


      • pai, daca n-o lua peste tot, cum mai acumula excedentul ala de +12 kg ?! ca e nasol s-o iei pe jos prin padure.

        Comment


        • Amu-s pe minus cu 12, sa ne-nțelegem
          sigpic

          Comment


          • Si totusi as cumpara masina asta cu ochii inchisi fara macar sa ma uit la ea.

            Comment


            • Stiu io de ce, pentru frâne
              sigpic

              Comment


              • Si eu stiu de ce, pentru ca e mai teapana ca un taxi de Bucuresti cu 40.000 km la bord ...
                Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                Comment


                • Pai hai sariti cu ofertele, ce mai asteptati.

                  Comment


                  • pai doctoru' n-a spus ca o vinde...

                    Comment


                    • Stati linistiti ca este arvunita de mult!

                      Comment


                      • Adunăm kilometri. Momentan fără hibe majore de raportat. Începe să dea semne de oboseală actuatorul de la una din uşi, n-a dat rateuri pânā acum, aşa că n-am făcut eforturi suplimentare să-l depistez.

                        Discurile Brembo HP sunt net peste B-Max cu aceleaşi Ferodo DSPF. Ieri am tras un raliu spontan vre-o 30 km cu un Saxo VTS de 1.6, n-am iz de fading, chit cā drumul foarte virajat a reclamat frânări de la viteze mari din plin.

                        Nu ştiu cine a fost tipul, ne-am salutat jovial la intratea în Deva şi ne-am văzut fiecare de drum. Rar găseşti aşa partener de joacă !
                        Attached Files
                        sigpic

                        Comment


                        • Ete ciuciu n-are fade... Am eu la Porsche si n-are asta mica
                          Te-ai jucat doar, nu ai alergat-o sa-i iasa matele pe ochi.

                          Comment


                          • Ziua-n amiaza mare cu trafic mai am ceva bun simt. Totusi, franele stock ar fi facut fading maricel in situatia data.

                            Am pedalat Boxster, sa ajungi la fading tre' sa-ti bati literalmente joc. La discurile de otel ma refer, nu la cele ceramice. Chiar daca pedala se simte putin mai elastica si se pierde ceva din feedback, masina se opreste cu la.fel.de.multa incredere.

                            Brembo Max au facut fading inclusiv pe DS2500, intr-o ocazie unde au fost extrem de multe franari una dupa alta de la viteze de genul 150-170 kmh. Nu am ramas fara frana, doar ca efortul la pedala a inceput sa.fie tot mai.mare.
                            Santurile de pe suprafata de franare sunt raspunzatoare de treaba asta. Striatii nu se pot numi, sunt prea mari in comparatie cu orice tip de disc striat. Am fost inteligent maxim pentru ca am cumparat 2 seturi de razatori d-astea.
                            sigpic

                            Comment


                            • Pai da, ori iti bati joc si-l birjaresti, ori te dai de colo colo si gata. Masinile astea sunt facute sa fie violate!
                              Legat de franare: zici ca efortul la franare era mai greu. Apasa-i mai greu?
                              Ca eu cand ii pun franele pe butuci, nu prea mai franeaza asa de bine. Ba chiar pedala se inmoaie. Insa doar in cazuri extreme. Altfel, nu prea face.

                              Totusi, cine dracului a facut discurile alea cu santuri sa-ti toace placutele?

                              Comment


                              • Pune ATE Typ200 si poate scapi de bai sau poate alt tip de placute.

                                Racire au excelenta, mari sunt, apasare pe puntea spate ai datorita motorului amplasat central, deci toate conditiile pentru un sistem foarte rezistent.

                                Pentru cine nu crede, recomand sa.bage nasul sun un Porker sa vada cata atentie este acordata racirii franelor. Ducte.& shit.

                                Daca o iei asa, ai frane care nu pot fi puse in genunchi dar ajungi sa duci anvelopele dincolo de toleranta termica.

                                Franarea extrema-i buna cand il halesti pe cel din fata la intrarea-n viraj. Altfel este buna doar pentru distrus sistemul de franare si gumele.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google