Poveste Cu 16v

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sper sa poti remedia problema, fara a schimba usile. Se intampla acest proces de ruginire deoarece usile nu au nici un fel de protectie anticoroziva. Da jos fata de usa spala bine in interior, curata foarte bine acel sant de la baza usii ca sigur este plin cu pamant, fa un amestec de ulei cu vaselina si cu o pensula spoiesti bine peste tot. Metoda clasica care a functionat întotdeauna. Bine ar fi sa indepartezi si acel mastic care s-a umflat pentru a vedea cat de grava este situatia pentru a stii ce-i de facut.
    Last edited by Alex23; 3 September 2014, 18:07.

    Comment


    • Asa e si la loganul meu din 2005.Deja e tarziu,nu mai am ce face usii!Musai trebuie schimbata!
      Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

      Comment


      • La cum arata la dr mke o poate ignora linistit.
        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

        Comment


        • Se repara fara probleme daca se actioneaza acum. Se putea mult mai rau.
          4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

          Comment


          • Da adica ambele usi fata cu puncte de rugina iesite din tabla pe interior mai mult si pe exterior mai putin pe toata rama geamului. Culmea ca partea de jos a usii nu prezinta aceleasi puncte de rugina sau sunt discrete si nu le-am vazut.

            P.S. Noaptea dorm foarte linistit desi am cumparat solutie antirugina cu care nu am facut nimic.

            Comment


            • Vopsitorul cu care colaborez eu de vre-o 10 anisori este in concediu. De cum se intoarce merg la el, radem frumos vopseaua cu bule de jos din coltul usii sa vedem ce-i dedesubt si cat este de profund. Daca este pornita de la zgarietura din cantul usii este ok, punem Chelade si o lasam in plata domnului, iar un usa bag spray degripant si apoi ulei. Daca este profunda, iar o lasam in aia masii si caut alta usa, second hand, ca noua. The end.
              sigpic

              Comment


              • Sub masticul ala este jale, imi pare rau sa spun. Asa a inceput la batranica mea. La cea noua vad foarte multa ceara la imbinarea tablelor, jos, la cant. Nu mai are ocazia sa stranga pamant cu umezeala
                _
                B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                sigpic

                Comment


                • dsign a punctat bine.
                  Spuneam ceva in postul anterior. Ca eram surprins de evolutia rapida.
                  Asta e cauza: portiune de imbinare interioara, neprotejata de nimic. Umiditatea sta acolo, iar cand ai vazut rugina prin fata usii, exterioara, deja e tarziu.
                  La mine, cand au polizat portiunea asta, am ramas masca...sub vopsea era o rujina...

                  Cand au montat-o pe cea noua, au "inundat-o" in ceara.
                  Acum am un flacon de ceara IXELL pentru usi
                  Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                  Comment


                  • Usa aia Sh o sa aiba aceiasi rugina sub mastic, doar ca nu a scos capul afara.
                    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                    Comment


                    • Originally posted by dr_mke View Post
                      Vopsitorul cu care colaborez eu de vre-o 10 anisori este in concediu.
                      Am inteles prima data ca e in concediu de 10 ani.
                      Si voiam sa intreb cat il mai astepti.

                      Eu as exclude usa SH. Mai bine una noua preparata pentru vopsire cum trebuie.

                      Comment


                      • Am fost astazi pe la el. Se pare ca nu este din interior rugina din colt.
                        Sub mastic este rugina, dar ar trebui sa ramana in stadiul asta mult si bine daca exista ulei periodic in usa.

                        Maine inlocuiesc corpul clapetei de acceleratie. Joc in mecanismul tip foarfeca. Am gasit una second hand, 300 de lei, fara joc. Noua costa de vre-o 4 ori mai mult

                        Poze, maine !
                        sigpic

                        Comment


                        • Dai clapeta veche la studiat?
                          _
                          B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                          sigpic

                          Comment


                          • Doctore, usa aia nu e de renuntat la ea, curata bine rugina, un mic retus la vopsea si baga ulei sau ceara in usa sau mai bine in toate usile. Bafta!

                            Comment


                            • Mai, asa am sa fac. Dau cu ulei in ea de-o ia naiba si ramane pe loc, cel putin deocamdata.

                              Pus clapeta, cam ginecologica treaba. Joc in pedala de gaz nu mai am deloc. Compresorul de AC decupleaza prompt cand pun gazul la podea. Evident, m-am ars la maini pentru ca nu am avut rabdare sa las motorul sa se raceasca bine. Evident am inlocuit si garniturile, OEM de la Reno, pen'ca la Dashia nu aveau pe stock.

                              Am pozat, am filmat cele 2 clapete, dar asta maine, ca mi-e prea somn acum. Probat si pe autostrada, desi este cam vant afara, inca tine 178-180 kmh pe GPS si in conditiile astea, dupa 226.xxx km.

                              Poze si milfare maine ! Somn usor.
                              Last edited by dr_mke; 7 September 2014, 00:35.
                              sigpic

                              Comment


                              • A/C-ul se decupleaza atunci cand apesi acceleratia la maxim? Chiar nu stiam.

                                La 1.4 am impresia ca nu se decupla cand acceleram la maxim.
                                4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google