Poveste Cu 16v

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ba se decupleaza si la ala.

    Comment


    • La toate si la dci.ul meu ?

      Comment


      • Daca nu se decupleaza din prima, oricum cand ajungi la o turatie ridica, AC-ul se opreste.

        Comment


        • Pozeeeeeeeeeeee !

          In clip se vede foarte clar cât de mult mișca levierul de comandă, față de cea nouă (second hand). Compresorul de AC decuplează prompt acum.

          S-au pus și garnituri noi, OEM.

          Manopera de maxim 30 de minute, ușor încurcată de motorul fierbinte, regie proprie.

          Important de retinut ! Nu se lubrefiază articulațiile mecanismului de acționare. Piesele sunt din poliamidă, care se autolubrefiază ! Eu, punând la fiecare schimb de ulei spary cu vaselină acolo, am făcut ca tot praful sa se adune și să se amestece cu unsoarea. Drept urmare acest amestec abraziv a condus la uzura excesivă și jocul pe care-l puteți vedea.


          Milfarea cu cele 2 clapete, comparativ >>> https://www.youtube.com/watch?v=SC3d...ature=youtu.be
          Attached Files
          sigpic

          Comment


          • Daca nu o condceam eu atunci, mai faceai 30 000 km cu aia uzata si nu stiai.
            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

            Comment


            • asta se cheama sa te manance in "tur" si sa dai peste tot cu tot felul de lubrifianti. Eu n-am auzit la taximetristi sa "se largeasca" clapeta la incheieturi

              Comment


              • Mai binele e dusmanul binelui.
                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                Comment


                • In primul rand, cati taxisti cu 16v cunosti ? Ca orice mecanism, cu timpul apar jocuri, cu sau fara lubrefiere nepotrivita.

                  @einstein: in mod sigur nu mai faceam 30k, pentru ca la ceva vreme dupa ce ne-am vazut, a inceput sa nu mai decupleze AC-ul la depasiri. Asta am remarcat imediat. Cu jocul m-am obisnuit pentru ca a aparut treptat si nealterand raspunsul masinii, i-am dat pace. Stii doar ca ti-am zis ca stiu ca are joc la pedala, dar nu ma deranjeaza.
                  sigpic

                  Comment


                  • mecanismul ala al clapetei cred ca-i similar cu cel normal. ori taxiuri cu 400 sau 500k nu mai sunt deloc o raritate. recunoaste ca te-ai scarpinat fara sa te manance. Desi iti admir rigurozitatea cu care intretii masina, PREA binele strica..

                    Comment


                    • Mecanismul diferă. Putem să nu scriem pagini întregi despre jocul la clapetă ? Mulțam' !

                      Ne pregătim de-un drum de Iași
                      sigpic

                      Comment


                      • Totusi, un lucru bun: datorita faptului ca dr_mke a facut o greseala, NOI, ceilalti, nu vom repeta greseala dumnealui. Asa ca, multumesc dr-mke pentru ca ne-ai impartasit experienta dumitale.

                        Comment


                        • Ăsta era scopul pozelor și așa mai departe, nu ?

                          Oricum joc fac toate, doar că nu așa mare, sper. Altfel, peste 100.000 km schimb iar corpul clapetei. Măcar acum am experiență și manualitate.
                          sigpic

                          Comment


                          • Originally posted by dr_mke View Post
                            Pozeeeeeeeeeeee !

                            In clip se vede foarte clar cât de mult mișca levierul de comandă, față de cea nouă (second hand). Compresorul de AC decuplează prompt acum.

                            S-au pus și garnituri noi, OEM.

                            Manopera de maxim 30 de minute, ușor încurcată de motorul fierbinte, regie proprie.

                            Important de retinut ! Nu se lubrefiază articulațiile mecanismului de acționare. Piesele sunt din poliamidă, care se autolubrefiază ! Eu, punând la fiecare schimb de ulei spary cu vaselină acolo, am făcut ca tot praful sa se adune și să se amestece cu unsoarea. Drept urmare acest amestec abraziv a condus la uzura excesivă și jocul pe care-l puteți vedea.


                            Milfarea cu cele 2 clapete, comparativ >>> https://www.youtube.com/watch?v=SC3d...ature=youtu.be
                            Salutare'

                            Cred ca am si aceasta problema, ma intereseaza costurile? mersi.
                            sigpic #

                            Comment


                            • Eu am gasit una second hand ''ca noua'' cu 300 de lei plus 36 de lei garnitura cu pricina. Manopera se poate face in parcare. Tu ai euro4 sau euro5, ca nu mai tin minte. Toate au putin joc ! De noi !
                              sigpic

                              Comment


                              • Garnituri ai gasit la Dacia ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google