Poveste Cu 16v

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu iti zic ca nu ti-ai da deloc seama ca are 238k si nu 87k daca nu ai sti dinainte.
    Probabil ca n-as sesiza. Nici n-am afirmat asa ceva.
    Dar pentru faptul ca a fost masina ta si ca ai avut grija de ea in mod excesiv, nu putem spune ca 280k=80k, doar pentru a nu te supara tu si alte cateva persoane de pe aici.
    280k in Romania inseamna mult pentru o masina, la 80k putem spune altceva. Astept sa mai aud ca si Logan=BMW.
    Respectele mele.

    Comment


    • Socurile sunt preluate de catre suspensie, nu de catre sasiu, iar daca aceasta este in mintile ei si inlocuita la timp (ceea ce s-a si intamplat), nu exista probleme.
      sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

      Comment


      • Ok, am inteles, masina e buna cu cati km are la bord.
        Imi cer scuze pentru poluarea topicului. (care e deschis pentru Logan sau se continua cu BMW-ul?).
        S-aveti o zi buna!

        Comment


        • daca la 100 km/h iesi de pe carosabil direct pe teren arabil suspensia nu va avea nimic, dar sasiul s-ar putea sa fie indoit din toate partile
          Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

          Comment


          • Deloc. Nimeni nu a testat inca o masina rulata comparativ cu una noua, oficial si public. Producatorii insa fac acest lucru, din cate stiu, cu exemplarele de preserie rulate in teste, tocmai in acest scop.

            238k sunt multi, depinde (inca o data repet) de intretinere, mediul si modul de exploatare.

            Singura teapa este numarul de kilometri si eventual pretul. Oricum va reclama mai putini bani decat una de 80k pe care nu s-a schimbat nimic si are amortizoarele deja duse, etc, samd. Corect ?
            sigpic

            Comment


            • Deja vorbim de "worst case scenario". Dar nu e cazul masinii asteia.

              Daca iesi de pe sosea si intri pe teren arabil cu 100km/h, faci praf si roti, si suspensie, si directie, si cadru motor, si sasiu. Asta daca reusesti sa nu te rastorni.

              Sau poti sa iei o groapa sanatoasa si sa faci praf roata, bascula, amortizor si cadru motor.
              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

              Comment


              • Ce cred eu că putem concluziona după această discuție: când cumpărăm o mașina second-hand, este extrem de util să cunoaștem mediul în care a fost exploatată -oraș sau la drum întins, în ce zonă, nu-i tot una să cumperi o mașină dintr-o zonă de munte sau una dintr-o tară cu climă caldă, la campie, etc, șamd.

                Dacă cunoști proprietarul și mașina, este cazul cel mai fericit.
                sigpic

                Comment


                • Originally posted by vitriol View Post
                  Socurile sunt preluate de catre suspensie, nu de catre sasiu, iar daca aceasta este in mintile ei si inlocuita la timp (ceea ce s-a si intamplat), nu exista probleme.
                  Ma mananca limba si trebuie sa intreb:
                  - in curbe, sasiul are si el un rol, sau totul se reduce la capacitatea suspensiei? Bara de torsiune are si ea un rol, nu? Cumva sasiul masinii sufera o usoare deformare in curbe? Deformarile astea ca numar sunt direct proportionale cu numarul de km parcursi pe drumurile virajate ale Romaniei, cumva? Metalul supus unor deformari repetare sufera o oarecare imbatranire, ce nu poate fi cuantificata?

                  -suspensia aia e prinsa si ea de ceva, nu poate absorbi singura toate socurile mai dure, se mai transmit vibratii si in sasiu, caroserie, posteriorul soferului, nu?

                  Eu urmaresc pe NG-dezastre in aer si observ cum si niste bolturi de titan, supuse unor forte critice, la un numar de ore de functionare a avionului, sufera de o anumita imbatranire.
                  Pastrand proportiile si cunoscand calitatea metalului folosit de Dacia, putem trage totusi concluzia ca e mai bine sa cumperi o masina cu 80k la bord decat una cu 280k.
                  Last edited by mr.K; 4 November 2014, 11:51.

                  Comment


                  • Aici vitriol a gresit. Masina incaseaza socurile ca intreg, treaba suspensiei este de a le filtra. Evident o parte mai mica sau mai mare din energia socului respectiv este absorbita de caroserie.

                    Caroseria are un grad de rezistenta la torsiune, de atatia Nm per atata deformare. Trebuie sa tinem cont ca o caroserie are durata de utilizare mai mare decat motorul sau cutia de viteze. Cate caroserii rapuse de solicitarile torsionale normale din exploatare s-au pomenit si cate rapuse de rugina si de acolo compromisa rigiditatea torsionala ? Eh ?

                    Ce se intampla atunci cand parchezi peste noapte masina doar cu o roata pe bordura ? Imbatranesti caroseria cu 5000 km in 24h ?

                    Bara antirului si-o fi pierzand ea ceva din rigiditate in 238k, dar restul bucselor se inlocuiesc cand se uzeaza. Caroseria ar trebui sa aiba aproximativ aceiasi ridigitate torsionala dupa 500.000 km ca si una noua, nu sa fie la 80%, ca nu-i facuta din mamaliga.

                    Ar fi interesant sa scrie 2-3 randuri alessandro, fuzzy, einstein, e.t. si multi altii care s-au dat cu masina mea, mai ales cand avea multi km la bord.
                    sigpic

                    Comment


                    • Singura parere care mai conteaza e a celui care va cumpara masina. Mai ales daca afla, intamplator, numarul real de km. Ca masina va rula la fel e una, dar nu cred ca-i va conveni faptul ca a fost pacalit.

                      Comment


                      • Cui i-ar conveni ?

                        La urma urmei, asta este baza samsariei, nu ?
                        sigpic

                        Comment


                        • Conteaza foarte mult si cum a fost intretinuta masina , iar dr_mke chiar a facut mai mult decat atat.
                          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                          Comment


                          • Conteaza, cum sa nu conteze.
                            Dar cei care spuneti asta, ati fi cumparat masina, sau ati fi cautat in targ un Logan cu cateva zeci de mii de km la bord, in aceeasi bani? Sunt multe masini cu kilometraj mic, proprietarii le-au cumparat in rate si nu au mai avut bani si de benzina sa se plimbe.
                            Asa, e simplu sa dati ok-ul pentru masina, dar de cumparat sa o cumpere altu', ba mai afirmati ca face si o afacere buna (ca ia teapa, intr-un fel, nu-i o afacere buna). Voi ati fi facut afacerea asta, pe banii vostri?.

                            Comment


                            • Si la final romanul vrea sa fie mintit... deci cu km aia nu o cumpara nimeni acum o da sigur cu profit bun.

                              Comment


                              • Normal. Pretul, daca s-ar fi negociat pe forum, ar fi fost ~2400-2500 cu tot cu rotile de iarna si inca un set de prezoane noi. Ma gandesc ca era absolut ok.

                                Amu' la 87k si 3150 euro, este superofertă, nu ?

                                Cam ăsta este nivelul pieței auto de la noi. Românul preferă (în general) să cumpere o mașină „sămsărită”, deși oricum știe el sigur că-i mânărită la kilometri, dar oricum, are 149.998 km nu 302.000 km și este altceva.

                                Eu eram pe punctul de a lua de la mecanicul meu un Audi A4 Avant S-line, 2.0 TDI PD de 140 cp cu 263.000 km la bord, întreținut exemplar. Chiar nu cred că trebuie să spun mai multe. Nu mi-a plăcut deloc poziția la volan și suspensia care nu amortizează mai deloc denivelările mici.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google