Poveste Cu 16v

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    doamne eu unu nu as fi avut curaj sa ma bag prin zapezile alea)hai ca esti tare)
    AdY_JmL_2015

    Comment


    • #32
      nu stiu cum era facuta supernova aia dar daca aveai niste allseason pe ea tragea prin zapada de zici ca avea shenile.

      Comment


      • #33
        Apai sa stii ca scoase cam 30% din sufletul masinii, pe ultima parte viteza de top in urcare era de 60 kmh in a 2-a cu pedala la podea ! Asta la peste 2500 m altitudine !
        Grossglocknerul este frumos, Transfagarasanul este si el foarte frumos, insa dificultate extrema daca vrei te duci pe Stelvio Cam 30 km de ace de par dintre cele mai stranse cu diferenta mare de nivel si altitudine care scoate sufletul din orice motor aspirat. Dupa cele 2 drumuri alpine s-au gandit si discurile de frana sa cedeze
        Atat Stelvio cat si Grossglockner le-am facut cu pedala la podea, chiar daca n-am avut ce herghelie sa talpalesc. La un moment dat temperatura la apa ajunsese pe zona hasurata, ELV_ul mergea de nebun, un anumit membru al acestui forum se jura c-am executat chiulasa, dar n-a patit nimic. Mult a ajutat uleiul Motul 300V Chrono pus special pentru asemenea ocazie.
        Partea pitoreasca din Stelvio incepe pe partea elvetiana, pana la Davos, un peisaj stancos cu multe lacuri care aduce a Retezat.
        Inca nu pot posta poze de pe Transfagarasan . . .

        LOL ! In cel mai rau caz ramai impotmolit in zapada. Pirelli-urile au facut figura faina in zapada si noroi

        PS > Les Alpes d'Huez, le Gorge du Verdon si mai sunt cateva care trebuiesc bifate D:
        sigpic

        Comment


        • #34
          frumoase masini la cat mai multi km

          Comment


          • #35
            sal ..frumosa masina...multi km fara probleme....

            Comment


            • #37
              asta mi s a intamplat mie pe grossgleckner. 70 80 max cu a 2a la blana. efectiv nu mai tragea. si stelvio ajunge sus la 2770 metri. abia cred ca mai trage acolo. nema oxigen.

              Comment


              • #38
                ''prima iubire'' nu se uita niciodata dar...lasa doctore ca acum aceasta ''noua iubire'' iti va placea mai mult .
                Nobody is perfect. I am nobody.

                Comment


                • #39
                  Foarte frumoase pozele...Peisaje de vis!
                  Forum neinteresant. Delogat definitiv.

                  Comment


                  • #40
                    Multumesc !

                    Prima iubire a fost o Dacia 1310 TLX din '87

                    Asta-i "mariaj din interes", cu SupeRNova chiar a fost amoru' mare, ca altfel imi luam Logan si acum 3 ani.
                    sigpic

                    Comment


                    • #41
                      Una din putinele modificari "estetice" s-a facut astazi, folia pe geamuri.
                      Attached Files
                      sigpic

                      Comment


                      • #42
                        Nu te supara ca iti zic... dar eu nu inteleg de ce mereu ascunzi numarul :|... Iti e teama ca ti-o loveste cineva daca ti-o recunoaste, sau ce?
                        sigpic

                        Comment


                        • #43
                          Il ascund pentru ca asa doresc, fara alte explicatii suplimentare.
                          sigpic

                          Comment


                          • #44
                            frumos rau asa simplu!
                            bravos

                            Comment


                            • #45
                              Multumesc, ar fi si mai frumos cu discuri de frana mai mari si evindent roti pe 17'
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google